نمی نق نقو شوهر خود را در طول مستند, مالزی به دولت توصیه می کند زنان

بزرگنمایی این تصویر در این بازی, پوستر, در حال حاضر حذف شده مالزی, وزارت زنان و خانواده و توسعه جام

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این بازی, پوستر, در حال حاضر حذف شده مالزی, وزارت زنان و خانواده و توسعه جامعه توصیه می شود زنان شاغل در خانه به پوشیدن آرایش و لباس به طوری که به توهین شوهران خود. وزارت زنان و خانواده و توسعه جامعه/دولت مالزی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وزارت زنان و خانواده و توسعه جامعه/دولت مالزی

مالزی دارای بیشترین تعداد COVID-19 نفر در جنوب شرقی آسیا با بیش از 2900 و شمارش. این هفته در مالزی دولت نیز تا به حال جدی روابط عمومی مسئله پس از یک بیمار-طرح درک رفت آنلاین.

مالزی وزارت زنان و خانواده و توسعه جامعه صادر شده یک سری از آنلاین پوستر در Facebook و Instagram با برچسب #WomenPreventCOVID19. آن توصیه این کشور زنان برای کمک به این کشور جزئی مستند نه آزار دهنده شوهران خود.

این وزارت همچنین توصیه به خودداری از "طعنه آمیز" اگر از آنها خواسته برای کمک در کارهای خانه. و این خواست زنان کار از خانه به لباس و پوشیدن آرایش.

"(آن) بسیار مهربان هر دو به زنان و مردان" Nisha Sabanayagam یک مدیر در انجمن حمایت از تمام زنان عمل جامعه به رویترز گفت. "این پوستر ترویج مفهوم نابرابری جنسیتی و تداوم مفهوم مردسالاری."

پوستر درو سریع تمسخر آنلاین.

"چگونه ما از جلوگیری از کودک آزادسازی مبارزه با خشونت خانگی به برخی از نوع مطیع همسران باشگاه ؟" نوشت: @yinshaoloong.

"اجتناب از پوشیدن لباس خانه. لباس به طور معمول قرار دادن بر روی آرایش و لباس خود را مرتب. OMG! این چیزی است که رینا ما وزیر زنان و خانواده و توسعه جامعه فکر می کند مهم است که در طول #COVID19 مستند?" توییتی @honeyean.

پس از این تورنت از سوء استفاده وزارت ناگهان relented اواخر روز سه شنبه و رها مبارزات انتخاباتی خود را. آن گفت: پیشنهادات خود را به سادگی با هدف "حفظ روابط مثبت میان اعضای خانواده در طول دوره آنها در حال کار از خانه."

وزارت اذعان کرد که مشاوره می تواند جرم برخی از مردم و وعده داده شده به "محتاط باقی می ماند در آینده است."

گروه زنان در سراسر جهان هشدار داده اند که این مستندات می تواند منجر به افزایش خشونت و برخی از دولت ها در حال رسیدن به زنان نیاز دارند. آخرین مجمع جهانی اقتصاد جهانی شکاف جنسیتی شاخص قرار می دهد مالزی در 104 از 153 کشور وقتی که می آید به زنان قدرت سیاسی و اقتصادی مشارکت.

چالش تولید

وزارت مشاوره به زنان نه تنها دولتی قدم اشتباه به عنوان آن مواجه coronavirus. حرکت کشور به منظور کنترل در مارس 18 مشخص شده است که تنها "سرپرست خانوار" باید ترک خانه برای خرید برخوردار است.

در حالی که منظور را نشان نمی دهد که آیا این فرد مرد یا زن مردان آن را بر خود گرفت به شجاع فروشگاه مواد غذایی.

آن کار نمی کند تا به خوبی برای بسیاری از.

Facebook پست ها نشان داد مرد سر از خانواده سختی رفتن به آن را در راهرو یا خیره در سردرگمی در لیست در دست خود را و یا گرفتن آموزش بیش از تلفن های همراه خود از فرماندهی مرکزی بازگشت به خانه.

مالزی Cheanu جویدن ساخته شده سرگرم کننده از هر دو خود و دیگران در Facebook پست با عنوان "توجه همه مردان!" او توصیه کرد: خریداران "مثل من فراموش نکنید که برای شارژ کامل گوشی خود را قبل از اجرای ماموریت خود را. همچنین خواب کافی شب قبل از بنابراین شما می توانید اقامت آرام از طریق تلفن به حداقل رساندن اختلال در طول عملیات خود را."

سوپر مارکت های زنجیره ای تسکو مالزی به رسمیت شناخته شده یک مشکل وجود دارد و به سرعت به این بیچاره مرد خریدار کمک چگونه به راهنمای.

آن را اعلام کرد "در حال حاضر همه شوهران می توانید فروشگاه." و مطمئن باشید آنها "در اینجا در تسکو ما باید خود را به عقب!"

در این هفته و یا پس از آن اعلام مردان ممکن است کمی بهتر در سوپر مارکت. و با swift climbdown در آن, اصلی, اعلام, وزارت امور زنان, وزارت, است ظاهرا, یادگیری بیش از حد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب