جمهوری دومینیکن عقب کشتی کروز در میان ویروس ترس

سانتو دومینگو, جمهوری دومینیکن - کشتی کروز رفتن به جمهوری دومینیکن به پیاده صدها نفر از مسافران پس از 14 روز ت

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

سانتو دومینگو, جمهوری دومینیکن - کشتی کروز رفتن به جمهوری دومینیکن به پیاده صدها نفر از مسافران پس از 14 روز تور برگشت در روز پنج شنبه به دلیل مقامات می ترسید هشت نفر از کسانی که روی بالقوه نشان داد علائم Covid-19 ویروس, مقامات اعلام کرد.

یک بیانیه مشترک توسط وزارت بهداشت و بندر خودگردان گفت که کاپیتان Braemar گزارش چهار فیلیپینی, دو شهروندان بریتانیا و ایالات متحده از شهروندان تحت آزمایشات پزشکی برای علائم مانند تب و سرفه یا تنفس مشکل است.

Fred. اولسن خطوط کروز گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که آن را به حال گزارش "تعداد کمی از آنفلوانزا-مانند موارد در هیئت مدیره. ما تیم پزشکی در حال حاضر توصیه می شود که همه آنها احساس بهتر است. هیچ مهمانان و خدمه هستند یا شده اند نمایش علائم آن در نظر گرفته شود و مطابق با آن از Coronavirus. "

مقامات گفت: این کشتی حامل 1,128 مسافران و 384 نفر از خدمه و خط کروز گفت که "در گفتگو با دومینیکن وزارت بهداشت و در انتظار مشاوره در مراحل بعدی است."

خط کروز وب سایت را نشان می دهد کشتی شد و با توجه به انتخاب کنید تا یک بار دیگر از مسافران و تنظیم کردن در یک کروز جدید پنج شنبه شب.

"ما دستور داده اند که آن را برمی گرداند به آن مقصد" عمومی وزیر بهداشت رافائل سانچز کردنس گفت: نشان می دهد که مسافران و خدمه در میان کسانی که بیمار است. او گفت: این کشتی در حال حاضر منع شده است توسط یکی دیگر از پورت که او مشخص نیست.

در ضمن مسافران در یکی دیگر از کشتی ملاقات با شانس بهتر در مکزیک است.

این کارشناس Meraviglia, تبدیل دور توسط دو کشور به دلیل ترس از ویروس شیوع لنگر انداخت در مکزیک جزیره کارائیب از Cozumel در روز پنج شنبه و رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: مسافران اجازه داده می شود به پیاده,

لوپز Obrador گفت: مکزیک تا به حال به عمل با "انسانیت"پس از کشتی اجازهی ورود در بنادر در گرند کیمن و جامائیکا.

خط کروز حال ابراز نا امیدی با رد آمد که پس از آن گزارش یکی از اعضای خدمه از فیلیپین بیمار بود با مشترک آنفلوانزای فصلی. آن گفت: هیچ مسافر تا به حال نشان داده شده است شواهد Covid-19 ویروس.

"از کشتی است که مجاز به حوض و مسافران کسانی که روی عرشه کشتی کروز می توانید پیاده," لوپز Obrador گفت که بازرسی سلامت انجام خواهد شد.

"ما نمی توانیم قانون با تبعیض" او گفت:. "تصور کنید اگر یک کشتی وارد و آن را حتی مجاز به حوض و به آنها گفته شد:" نگه داشتن رفتن در راه خود را ببینید که در آن شما می توانید حوض.' که غیر انسانی است."

وی افزود: "ما نمی توانیم نزدیک بنادر ما و نه می تواند ما نزدیک فرودگاه است."

"تصور کنید که ناامیدی و همه چیز آن پیداست تقریبا 5000 نفر در یک کشتی و آنها نمی توانند خاموش," او گفت:. "چرا چنین عقب نگرش?"

مورد Meraviglia مصور بحران اعصاب بیش از COVID-19 ویروس. مکزیک هیچ مورد تأیید و MSC Cruises گفت: اعضای خدمه به حال تنها مشترک آنفلوانزای فصلی شده بود قرار داده و در انزوا بود و "نزدیک به بهبود است."

رسانه های محلی نشان داد یک گره از Cozumel ساکنان در نزدیکی کشتی کروز حوض خواستار آن است که به مسافران اجازه پیاده با استناد به نگرانی در مورد پتانسیل سرایت یا اثرات گردشگری وابسته به اقتصاد است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

فقط چند دقیقه پس از لوپز Obrador صحبت یکشنبه, استاندار, Quintana Roo, دولت, که در آن Cozumel واقع شده است تایید کرد کشتی بود لنگر انداخت اما گفت: "هیچ مجوز داده شده است" و در عین حال برای مسافران به پیاده.

رژیم صهیونیستی. کارلوس Joaquin نوشت که بازرسی سلامت را به اجرا می شود برای اولین بار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب