DOJ: آلاباما زندان برای مردان در حال اساسی به دلیل سوء استفاده کارکنان زندانیان

بزرگنمایی این تصویر Holman Correctional Facility یکی از زندان آلاباما است که وزارت دادگستری مدعی زند

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Holman Correctional Facility یکی از زندان آلاباما است که وزارت دادگستری مدعی زندانیان به معرض بیش از حد زور توسط کارکنان زندان است. این عکس گرفته شده در سال 2019 را نشان می دهد نشانه آن است که بار خوانده شده "کمک" در پنجره یک زندانی سلول دیده می شود در طول یک تور با مقامات وزارت امور خارجه ، کیم چندلر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیم چندلر/AP

دولت فدرال است و قرار است در ایالت آلاباما در توجه دوباره به صورت خلاف قانون اساسی شرایط زندان. وزارت دادگستری ایالات متحده همراه با U. S وکلای مدافع در آلاباما گزارش روز شنبه که اطلاعات گسترده استفاده بیش از حد از زور علیه زندانیان مرد.

"تحقیقات ما در بر داشت علت معقول و منطقی به این باور است که یک الگو وجود دارد یا تمرین با استفاده از نیروی بیش از حد در برابر زندانیان در آلاباما زندان برای مردان" گفت: معاون دادستان کل اریک Dreiband برای حقوق مدنی را بدست آورد.

به DOJ تحقیقات نشان داده است که Alabama اصلاحات افسران اغلب استفاده بیش از حد و در زمان نیروی مرگبار در تخلف از زندانيان حقوق اساسی در 12 از 13 زندانها بررسی شده است. نتیجه آن این مشکل را افزایش می دهد "سیستمیک خلاف قانون اساسی شرایط" و "نقض هستند طبق یک الگو یا تمرین مقاومت به برخورداری کامل از حقوق تضمین شده توسط دولت هشتم متمم."

این گزارش می گوید استفاده از باطوم شیمیایی اسپری و فیزیکی مجادلات مانند لگد زدن و ضرب و شتم اغلب منجر به آسیب های جدی و حداقل دو مرگ در سال گذشته است. در یک حادثه مرگبار در اکتبر 2019 "سطح از زور استفاده می شود ناشی از زندانی به حفظ شکستگی های متعدد به خود جمجمه از جمله نزدیک بینی خود را هر دو کاسه چشم چپ و گوش چپ cheekbone و قاعده جمجمه او که بسیاری از آنها ناشی از خونریزی گسترده در چندین قسمت از مغز او" با توجه به DOJ یافته.

محققان می گویند شدید و ازدحام جمعیت تحت نیروی انسانی کمک به یک الگوی استفاده بیش از حد از زور توسط افزایش تنش و افزایش حملات خشونت در آب و هوا با ناکافی نظارت و کمی به هیچ پاسخگویی. "در نهایت آلاباما نمی کند به درستی جلوگیری و آدرس خلاف قانون اساسی استفاده از زور در آن زندانها پرورش یک فرهنگ که در آن غیر قانونی با استفاده از نیروی مشترک هستند" این گزارش می گوید.

این آخرین از یک تحقیق که قدمت آن به سال 2016. به DOJ در حال حاضر یافت می شود که آلاباما "به عمد بی تفاوت" به فراگیر زندانی در زندانی حملات و سوء استفاده جنسی و موفق به حفظ امکانات است که "بهداشتی امن یا امن است."

جمهوری خواه فرماندار کی Ivey خواستار گزارش "انتظار پیگیری" و می گوید دولت او خواهد بود "با دقت به بررسی این اتهامات جدی" و کار با دولت فدرال برای حل و فصل مسائل.

"من به عنوان متعهد به تا کنون به بهبود زندان ایمنی از طریق زیرساخت های لازم سرمایه گذاری, افزایش تادیبی نیروی انسانی جامع روانی-خدمات بهداشتی و موثر توانبخشی برنامه" Ivey می گوید. "همه ما تمایل موثر, آلاباما, راه حل برای این آلاباما مشکل است."

این یک آشنا خودداری کنند که دولت تلاش می کند به درمان مزمن بر خلاف قانون اساسی شرایط که گرفتار زندان آلاباما برای چند دهه. اما تلاش های اصلاح شده اند تدریجی در بهترین حالت. فرماندار در حال حرکت است به جلو و بدون حمایت قانونی بر یک میلیارد دلار برنامه ریزی برای جذب توسعه دهندگان خصوصی برای ساخت سه زندان که دولت پس از آن اجاره نامه.

"این خلاف قانون اساسی رفتار خواهد شد و توسط ساختمان جدیدتر و بزرگتر زندان می گوید:" پوست Howard ارشد نظارت وکیل برای مرکز قانون فقر جنوب که شکایت دولت بیش از شرایط غیر انسانی.

"خشونت آمیز شرایط و شرایط مشخص شده در DOJ آخرین گزارش ها در دست از زندان پرسنل و نشان دادن شکست از آلاباما وزارت اصلاحات رهبری به مردم اطمینان دهد که در زندان خود را امن هستند" هوارد می گوید.

در علاوه بر این به DOJ فشار یک قاضی فدرال دستور داده است تا دولت برای بهبود راه آن رفتار بیمار روانی زندانیان است. ایالات متحده منطقه قاضی Emma Thompson حکومت در سال 2017 که آلاباما قرار می دهد زندانیان زندگی در معرض خطر با "سختی ناکافی" مراقبت و کمبود خدمات برای زندانیان با مشکلات روانی.

"در حالی که ما به رسمیت شناخته شده, چالش های اصلاح سیستمیک قانون اساسی کمبود در زندان آلاباما است که وجود داشته و برای چندین دهه در حال حاضر زمان برای مهم اصلاحات می گوید:" ریچارد مور ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوبی آلاباما.

به DOJ خواستار اقدامات فوری برای درمان استفاده بیش از حد از زور توسط اصلاحات افسران از جمله اجرای یک شکایت روش پیگیری گزارش سوء استفاده از طریق یک پایگاه داده است که می تواند شناسایی الگوهای نیرو و افزایش استفاده از دوربین های ویدئویی به سند چه خبر است. آن را نیز می گوید: دولت باید با اصلاح قوانین و مقررات خود را به صراحت دولت که "اعتصاب و یا تماس با ما به سر تشکیل یک شکل از نیروی کشنده" است که تنها باید مورد استفاده قرار گیرد برای محافظت از زندگی و یا آسیب جدی بدن و نیاز به موقع پزشکی ارزیابی پس از استفاده از زور.

اطلاع رسانی و نامه می گوید: پنج شنبه, آلاباما, مقامات 49 روز به آدرس وزارت دادگستری نگرانی و یا دادستان کل ایالات متحده ممکن است شکایت.

در حالی که رژیم صهیونیستی. Ivey نشان داده است تمایل به کار با دولت فدرال دولت جمهوری دادستان کل استیو مارشال است که شدیدا در برابر آلاباما ورود به یک توافقنامه حقوقی با دولت فدرال بیش از شرایط زندان.

"در یک رضایت فرمان غیر قابل قبول است و nonnegotiable می گوید:" مارشال. "ایالت آلاباما باید حفظ حاکمیت او."

مارشال می گوید دولت بود "کمین" با پنج DOJ گزارش و می گوید: دولت هرگز تکذیب کرد "چالش" مواجه آلاباما بخش از اصلاحات. او می گوید او نمی خواهد تسلیم دولت برای نظارت قضایی از زندان است.

"آلاباما را نمی توان مورد آزار واقع شدند به دائمی رضایت فرمان حاکم بر سیستم زندان های ما و نه ما تحت فشار برای رسیدن به چنین توافق نامه ای با فدرال بوروکرات آشکارا پنجاه و سه روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری می گوید:" مارشال.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن