آیا کالیفرنیا نیاز 'یکی دیگر از طبخ در آشپزخانه' برای رفع بی خانمانی? Newsom می گوید: بله

کالیفرنیا قانونگذاران را به جمع چهار شنبه به گوش رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تحویل دولت سالانه خود را از

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

کالیفرنیا قانونگذاران را به جمع چهار شنبه به گوش رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تحویل دولت سالانه خود را از دولت و آدرس بدون شک تحسین هر وعده او باعث می شود به صفر در بی خانمانی. اما این بدان معنی نیست که آنها با او به توافق برسند.

وجود دارد در حال رشد شکاف در ساکرامنتو محافل سیاسی بر سر اینکه چگونه بهترین برای رسیدگی به یک بحران است که دارای عقاید بسیار در سال گذشته که بیش از 151,000 مردم در حال حاضر زندگی می کنند در خیابان ها و در پناهگاه های سراسر کشور.

Newsom در حال حاضر پیشنهاد هزینه های اضافی $750 میلیون به مردم به مسکن در این سال -- در بالای بیش از 1 میلیارد دلار است که دولت هنوز به طور آهسته از قبلی تخصیص و $695 میلیون دلار برای گسترش خدمات بی خانمان در زیر, پزشکی.

روز چهارشنبه فرماندار همچنین ممکن است استادانه درست شده در یک طرح جدید است که او می گوید: بیشتر را ایجاد پاسخگویی توسط کنده کاری دولت به هنوز مردد مناطق. مقامات دولتی پس از آن انتخاب کنید یک نهاد در هر منطقه به توزیع 750 میلیون دلار عبور موجود تکیه بر اختصاص پول به طور مستقیم به شهرستانها و استان ها و سایر سازمان های محلی. جزئیات مبهم است.

تبلیغات

در همین حال یکی دیگر از طرح شناور توسط مجلس میگوئل سانتیاگو (D-لوس آنجلس) و لس آنجلس بی خانمان خدمات مرجع را اختصاص 2 میلیارد دلار در سال برای مبارزه با بی خانمانی به جای یک بار تکان خوردن از بودجه که Newsom ترجیح میدهد.

سانتیاگو می گوید: این طرح که او انتظار دارد که برای معرفی به عنوان یک لایحه در جمعه مکمل برای چه فرماندار می خواهد. اما رویکرد متفاوت است که به احتمال زیاد منادی مخالفت گسترده تر است که می تواند تسلط بحث در کنگره در ماه آینده به عنوان بودجه دولت است که با چکش و در میان رشد انتقاد که تلاش های موجود در بی خانمانی در حال شکست.

و برای Angelenos در خصوص بحث های می تواند اضافه کردن یکی دیگر از لایه ای از سردرگمی به عنوان شهردار اریک Garcetti همچنان به مذاکره خود را مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای رسیدگی به بی خانمانی در L. A. این مذاکرات شده اند اتفاق می افتد مستقل از دفتر والی برای ماه ها و هفته گذشته ایالات متحده مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون ملاقات با Garcetti به اعلام یک گروه کاری است که می تواند منجر به کمک های مالی بیشتر و دسترسی به زمین فدرال هر چند تحت چه شرایط نامشخص باقی مانده است.

"وجود دارد یک سطح بی سابقه ای از شدت متمرکز بر بی خانمان بحران در این حالت پس این را نمی خواهد رفتن به دور در هر زمان به زودی" گفت: L. A. شهرستان سرپرست مارک ریدلی توماس شرکت صندلی Newsom را در سطح ایالت نیروی کار در بی خانمانی. "ما موظف به ارائه و من فکر می کنم فرماندار است که لیزر در آن متمرکز شده است."

تبلیغات

در هسته اصلی بحث حداقل در میان مقامات دولتی است و باید برای پاسخگویی به نشان می دهد که پول مالیات دهندگان است که با موفقیت کاهش تعداد زیادی از مردم در خیابان ها که در مکان های بسیاری از آن نیست. در عوض بیشتر مردم همچنان برای تبدیل شدن به بی خانمان ها از در حال کمک به مسکن. در سال 2018 به عنوان مثال 133 نفر فرار بی خانمانی هر روز در L. A. اما یکی دیگر از 150 نفر بی خانمان شد با توجه به لس آنجلس.

خواهد شد یکی دیگر از شات تنها از پول به عنوان فرماندار می خواهد تفاوت دارد ؟ و می توانید هر مبلغی کمک کند که کسانی که به اتهام هزینه های آن نمی تواند به نظر می رسد به توافق بر آنچه باید انجام شود ؟

"بی خانمانی یک بحران است که خواسته های هر سطح از دولت نه تنها گام تا با منابع بیشتر اما همچنین برای اطمینان از پول صرف شده است که با داشتن بزرگترین اثر ممکن است در افراد پیاده در خیابان" گفت: جیسون الیوت ارشد مشاور فرماندار برای مسکن و بی خانمانی.

وجود دارد اما دو نقطه که در آن مقامات منتخب — از استاندار به شهرداران — می توانید موافقت کنید: کمی وجود دارد موثر است یا یکنواخت پیگیری زمان صرف در هر سطح از دولت و با وجود چند پیامدهای برای دولت های محلی است که صرف پول بدون نتیجه. این هفته یکی از اعضای مجمع خواستار حسابرسی از دولت بی خانمان بودجه به کشف که در آن رفته است.

Newsom خاص است که تحت فشار افزایش را نشان می دهد نتایج. حتی قبل از در نظر گرفتن او وعده داده شده را انتخاب کنید یک نقطه فرد در دولت او برای مقابله با این موضوع cohesively. اما این تلاش هنوز به تحکیم منجر به انتقاد. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به ویژه به نام دولت برای رانندگی در این کشور افزایش بی خانمانی. مغلوب ساختن پیشی جستن که از دیدن کالیفرنیا در این هفته نیز insinuated که مداخله فدرال ممکن است لازم باشد.

فرماندار پیشنهاد کرده است که آخرین طرح منجر به پیشرفت واقعی شکستن از طریق نوار قرمز و افزایش همکاری با دادن دولت کنترل بیشتری که در آن پول خود را می رود. موجود معجونی اجازه داده است برخی از حوزه های قضایی به اردک سهم عادلانه خود را از کار برخی از مقامات استدلال می کنند. و آن stymies دولت های محلی که می خواهید عمل می کنند چرا که در سطح زمین با موفقیت کمک به یک فرد بی خانمان اغلب نیاز به سطوح مختلف دولت با هم کار کردن.

"مختلف جریان بودجه در حال تکه تکه" ساکرامنتو شهردار دارل استاینبرگ گفت: در یک رویداد هفته گذشته در USC. "این یک سوپ الفبا."

یک پناهگاه اضطراری برای مثال می توان توسط یک شهرستان — اما خدمات بهداشت روانی به احتمال زیاد از طریق شهرستان است. وجود دارد بسیاری از مکان ها در دولت که در آن رهبران محلی — شهرداران ، اعضای شورای شهر و یا اعضای شهرستان تخته از سرپرستان — ادعا همسایه شهرها و استان ها همکاری نمی.

تبلیغات

تحت فرماندار طرح به تقسیم دولت به مناطق و سازمان های برگزاری رشته کیف پول از بودجه دولت می تواند غیر انتفاعی های محلی و یا چیز دیگری — اما California Department of Social Services در حال حاضر نسبتا کوچک بازیکن را تبدیل به یک ناظر با هدف قانع کننده همکاری.

"کالیفرنیا سزاوار به هر سطح از دولت کار — در سراسر مرزهای محدود — برای جلوگیری از تقلید از خدمات و به حداکثر رساندن نتایج در سراسر مناطق شهری" الیوت گفت.

اما برخی از قانونگذاران مشاهده Newsom طرح به عنوان اختراع دوباره چرخ در وسط یک اورژانس است. به جای از بین بردن سردرگمی این طرح مورد انتقاد قرار گرفته به عنوان یک راه برای ایجاد آن را با اضافه کردن یکی دیگر از منبع پول و لایه دیگری از بوروکراسی.

"این فقط یک جنبه از پیشنهاد فرماندار است که ما خاراندن سر ما گفت:" میشل Cabrera, مدیر اجرایی بخش سلامت رفتاری مدیران Assn. "آنچه ما در حال شنیدن است, 'خدای ما واقعا نیاز به یکی دیگر از طبخ در آشپزخانه است.'"

در حال حاضر وجود ندارد دولت می تواند انجام دهد به نیروی محلی برای هماهنگ کردن اما Newsom طرح خواهد مختلفه که توانایی دخالت کند.

به طور جداگانه فرماندار بی خانمانی وظیفه نیروی رهبری ریدلی-توماس و استاینبرگ همچنین پیشنهاد ایجاد یک متمم قانون اساسی به عنوان یکی دیگر از راه برای رسیدن به این هدف است. آن را اجازه می دهد دولت به شکایت دولت های محلی اگر آنها موفق به دیدار با توافق معیار برای مسکن افراد بی خانمان. این طرح نیاز به دو سوم اکثریت در مجلس قانونگذاری به جای آن در انتخابات. Newsom ابراز علاقه اما نه تایید آن.

شهردار اوکلند لیبی Schaaf گفت: همکاری بین شهر و شهرستان آالمدا به یک مشکل شده است و او موافق است که این سیستم در حال حاضر شامل "بیش از حد نوار قرمز اداری و siloing مختلف دولتی نقش" است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بهانه ای برای انفعال. او افزود که این فشار برای حفظ کنترل محلی از پول "است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک آشکاری rallying cry برای NIMBYs و محرومیت."

هنوز هم وقتی راجع به Newsom این طرح Schaaf گفت که او مردد به در آغوش یک ساختار منطقه ای با چند جزئیات با توجه به پتانسیل برای از دست دادن توانایی را به محلی تصمیم گیری زمانی که اوکلند است که او مسئولیت.

تبلیغات

"هنگامی که مردم می خواهند به فریاد در دولت خود آنها به سالن شهرستان," او گفت:. "آنها می آیند به دفتر شهردار — و در مورد آنها گاهی بیا به خونه من."

نشانه هایی وجود دارد که Newsom طرح ممکن است تصویب سریع. در یک جلسه کمیته هفته گذشته قانونگذاران در شک و تردید است.

"این روشن نیست که چه رویکرد جدید بود پرداختن گفت:" مجلس فیل تینگ (D-سان فرانسیسکو) پس از شنیدن. "مردم در حال حاضر احساس می کنم که ما باید مقدار زیادی از کارکنان دولت است. چرا ما نیاز به بیشتر کارمندان دولت برای اداره یک گلدان جدید از پول؟"

سانتیاگو گفت که بدون بودجه سالانه "این سخت کوه برای صعود به دلیل این که شما نیاز به قادر به برنامه ریزی برای سال آینده خدمات است."

"ما در حال انجام پول برای آموزش و پرورش ما باید مداوم پول برای حمل و نقل ما باید مداوم پول برای بهداشت و درمان," او گفت:. "ما باید به حال پول برای بی خانمانی چرا که اگر ما مشکل ادامه خواهد داد به رشد است."

Newsom احتمال تعامل با قوه مقننه در هفته های آینده. اما قانون گذاران به احتمال زیاد نونهالان با طرح های پیشنهادی خود را بیش از حد. به عنوان آنها بحث اجماع دست نایافتنی برای کسانی که مشغول به کار در خط مقدم بحران است.

"من فکر می کنم که به ما ضربه fever pitch مردم پرتاب اسپاگتی کردن در مقابل دیوار" Cabrera گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن