آیا آلودگی هوا شما را بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس? کالیفرنیا نمی خواهم جواب

گسترش سریع این رمان coronavirus بسیاری از مردم تعجب که چه عوامل محیطی فراتر از سن و مشکلات اساسی برخی از افراد

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

گسترش سریع این رمان coronavirus بسیاری از مردم تعجب که چه عوامل محیطی فراتر از سن و مشکلات اساسی برخی از افراد بیشتر در معرض COVID-19 بیش از دیگران است.

که به ویژه در کالیفرنیا که در آن ساکنان به مدت طولانی با تلاش ملت بدترین هوای آلوده.

بنابراین, آیا آلودگی هوا و افزایش خطر ابتلا به ؟

احتمالا کارشناسان می گویند.

در حالی که سلامت دانشمندان نمی تواند با اطمینان بگوید آنها گمان بد هوا باعث می شود افراد بیشتر مستعد ابتلا به این رمان coronavirus. آنها نقطه به بارهای از تحقیقات نشان می دهد افرادی که دود و یا نفس کشیدن هوا کثیف هستند بيشتر در معرض خطر ابتلا به پنومونی ناشی از ویروس های مشابه و در حال توسعه بیشتر علائم شدید هنگامی که آنها آن را داشته باشد.

تبلیغات

"وجود دارد مقدار زیادی از شواهد که آلودگی هوا را افزایش می دهد شانس است که کسی را وادار به پنومونی و اگر آنها پنومونی خواهد بود مریض تر با آن گفت:" هارون برنشتاین موقت مدیر مرکز آب و هوا, بهداشت و محیط زیست جهانی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی. "ما لازم نیست که شواهد مستقیم از که با COVID اما من می شود جای تعجب نیست اگر آلودگی هوا تاثیر نمی گذارد خطر برای COVID عفونت و شدت بیماری است."

"اکثریت قریب به اتفاق مطالعات نشان می دهد که آلودگی هوا اهمیت زیادی به این که آیا شما در حال رفتن برای بیمار مبتلا به پنومونی و این که آیا شما در حال رفتن به بیماری خفیف یا شدید بیماری" برنشتاین اضافه شده است.

این بدان معناست که این ویروس می تواند بیشتر آسیب رساندن به مردم ساکن در مناطق آلوده چون ریه های خود را در حال حاضر ممکن است دچار اختلال و دفاع خود را تضعیف شده است.

همچنین شواهدی وجود دارد از شیوع بیماری های قبلی مشابه coronaviruses است که مردم در معرض هوا کثیف هستند بیشتر در معرض خطر مرگ است. دانشمندان که به مطالعه سارس شیوع کروناویروس در سال 2003 دریافتند که بیماران آلوده از مناطق با آلودگی هوا بالاتر شد 84 درصد بیشتر احتمال دارد به مرگ از کسانی که در کمتر آلوده به مناطق.

تبلیغات

چرا دانشمندان گمان می برند این ؟

مطالعات رفتن بیش از یک دهه ایجاد کرده اند که مردم ساکن در محلات با هوا از اگزوز خودرو و دیگر منابع احتراق در بیمارستان بستری هستند و برای ذات الریه در نرخ بالاتر از در مناطق با کاهش, آلودگی, به گفته کارشناسان بهداشت و درمان.

که شواهد نشان می دهد که در دراز مدت قرار گرفتن در معرض آلودگی باعث می شود افراد بیشتر مستعد ابتلا به دستیابی به ذات الریه در وهله اول و بدتر شدن علائم خود را هنگامی که آنها آن را داشته باشد. این امر هر دو به عفونت های باکتریایی و کسانی که ناشی از ویروس ها شبیه به کوروناویروس.

"به حدی است که این رفتار مانند دیگر ذات الریه, بله, من فکر می کنم وجود دارد رفتن به برخی معرض خطر بالا که در ارتباط با اینکه در آلودگی هوا بالاتر اما ما نمی دانیم که به اندازه کافی در مورد زیست شناسی این ویروس خاص به می دانم که چگونه آن را به پاسخ گفت:" مایکل Jerrett استاد بهداشت محيط علم در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

coronavirus-symptoms.png

چگونه آلودگی هوا را تضعیف ما دفاع ؟

افرادی که زندگی می کنند در smoggy مناطق ممکن است کمتر مجهز برای مبارزه با این ویروس آغاز خواهد شد. که به دلیل آلودگی هوا درست مثل سیگار کشیدن, خسارت ریه و باعث می شود آن را سخت تر برای آنها را به مبارزه با عفونت های تنفسی. قرار گرفتن در معرض ازن ذرات ریز و دیگر اجزای دود استرس و التهاب ریه ها بیش از مدت طولانی.

"هنگامی که یک آلاینده وارد ریه, ریه درمان آن را مانند یک مهاجم خارجی و آغاز یک کل فرایند دفاع" Jerrett گفت.

سلول سعی کنید به حذف آلاينده او گفت:, و در طول زمان است که باعث آلوده شدن انرژی باعث ریه ها ملتهب است.

"هنگامی که ریه ملتهب توانایی از یک ویروس برای نفوذ بالا است," Jerrett گفت.

تبلیغات

که بر ریه ها' پاسخ به یک ویروس در آلوئول های کوچک کیسه هوا که در آن اکسیژن حرکت به خون.

"آنها در حال حاضر صرف انرژی برای مبارزه با آلودگی هوا" Jerrett گفت. "اگر مهاجم دیگری می آید در دفاع از خود است در حال حاضر کاهش یافته است."

اگر چه کیفیت هوا را بهبود می بخشد و در کوتاه مدت?

وجود شواهد قوی است که حتی در کوتاه مدت قرار گرفتن در معرض هوای آلوده می تواند به افزایش عفونت ریه Jerrett گفت. به این معنی که زمانی که آلودگی هوا بالا می رود و بیمارستان و افزایش پذیرش برای پنومونی چند روز بعد.

"در آن صورت احتمالا نه لزوما کمک به شکل گیری این بیماری است اما تشدید شدت" Jerrett گفت.

اما این نشان می دهد ما نیز ایستاده به دست آوردن مزیت در برابر ویروس از طریق بهبود کیفیت هوا است.

تصاویر ماهواره ای نشان داد چشمگیر کاهش آلودگی هوا در قرنطينه و مستندات در ایتالیا و چین است.

در بخش هایی از کالیفرنیا ساکنان در حال حاضر شروع به اظهار نظر در مورد نحوه تمیز کردن هوا شده است در چند روز گذشته هر چند کیفیت هوا گفت هنوز معلوم نیست اگر این است که با توجه بیشتر به های اخیر باران و باد که خیط و پیت کردن آلودگی و یا افت ناگهانی در وسایل نقلیه موتوری.

اگر بهبود کیفیت هوا می شود گسترده عارضه از شیوع آن می تواند یک مزیت در طول زمان تلاش آوردن مزایای بهداشت و درمان فقط زمانی که مردم به آنها نیاز دارید بیشتر به مبارزه با عفونت دستگاه تنفسی است.

تبلیغات

چگونه از یک مشکل بهداشتی کثیف است ،

در سطح جهانی آلودگی هوا بزرگترین بهداشت محیط تهدید به قتل 7 میلیون نفر در هر سال با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. اولیه مکانیسم آسیب هستند و ذرات ریز است که نفوذ به عمق ریه ها شده و باعث بیماری هایی مانند سکته مغزی و بیماری های قلبی و سرطان ریه و عفونت های تنفسی از جمله ذات الریه.

بسیاری از کسانی که مرگ رخ می دهد در کشورهای در حال توسعه در آسیا و آفریقا که در آن آلودگی سطح باقی می ماند خطرناکی بالا است.

اما هزاران نفر از آمریکایی ها هنوز هم مرگ ناشی از هوای آلوده هر سال با وجود پیشرفت های بزرگ در کیفیت هوا نسبت به چند دهه پیش است. در ایالات متحده سلامت آسیب می ماند بدترین در کالیفرنیا با آن جمعیت بزرگ در معرض این کشور بالاترین دود سطوح.

کارشناسان توجه داشته باشید در یک همپوشانی بین جمعیت های آسیب پذیر در طول شیوع کروناویروس و کسانی که بیشترین آسیب ، متاسفانه این بدان معناست که برخی از همان مشکلات اساسی است که مردم را بیشتر در معرض خطر آلودگی هوا مانند آسم و ریه و قلب و بیماری مزمن انسدادی ریه اختلال نیز به نظر می رسد عوامل خطر برای coronavirus.

آنچه در مورد سیگار ؟

تحقیقات اولیه در این رمان شیوع کروناویروس در چین نشان می دهد که افراد سیگاری بیشتر مستعد ابتلا به عفونت است. که دود در نرخ بالاتر از زنان است که در کشور بودند بیشتر احتمال دارد به مرگ از این ویروس دانشمندان یافت.

"اگر شما لازم نیست که دلیل خوبی برای جلوگیری از سیگار کشیدن در حال حاضر این است که یک دلیل خوب" برنشتاین گفت. در حالی که قطعی لینک نشده است و در عین حال برای کروناویروس گفت: مصرف سیگار افزایش خطر ابتلا به بسیاری از هر دیگر عفونت تنفسی مورد بررسی قرار گرفت.

چه چیز دیگری می تواند به من بگویید خطر از آلودگی?

وجود دارد دیگر مراحل شما می توانید خود را برای بهبود کیفیت هوا به خصوص در داخل خانه خود را که در آن شما به احتمال زیاد هزینه های زیادی از زمان و در طول تعطیلی گسترده و اجتماعی فاصله.

"مطمئن شوید که فیلتر هوا در سیستم تهویه مطبوع خود را تمیز است" برنشتاین گفت. راندمان بالا فیلتر هوا -- کسانی که دارای 13 یا بالاتر در 16 نقطه مرو مقیاس -- می تواند کمک به حذف ذرات است که می تواند التهاب ریه و تضعیف دفاع خود را.

همین حالا یک سیستم تهویه مرکزی? در نظر با استفاده از یک مستقل و هوا-تمیز کردن دستگاه کمک می کند که کاهش ذرات آلودگی سطوح فردی در اتاق در خانه خود را. مطمئن شوید که مدل شما را انتخاب کنید و تایید شده توسط کالیفرنیا تنظیم کننده.

شما همچنین می توانید کاهش آلودگی هوا در داخل خانه خود را با تخلیه گاز آشپزخانه و اجاق گاز به خارج در صورت امکان.

"اگر مردم اجاق گاز در خانه های خود و آنها را به یک دریچه اطمینان حاصل کنید که به استفاده از آن" برنشتاین گفت. "شما می خواهید به انجام هر کاری شما می توانید در حال حاضر خود را به داخل سالن هوا به عنوان خوب به عنوان امکان پذیر است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب