پزشکان نژاد برای پاسخ به کودکان و نوجوانان مبارزه با نادر سندرم التهابی وابسته به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر دو نفر از پرستاران شاغل در بخش مراقبت ويژه کودکان در کودکان بیمارستان ملی در واش

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو نفر از پرستاران شاغل در بخش مراقبت ويژه کودکان در کودکان بیمارستان ملی در واشنگتن, دی سی, برقراری ارتباط از طریق دستگاه مخابره ترانزیستوری به عنوان یکی کمک می کند تا در کف با COVID-19 بیماران و همکاران او می ایستد برای کمک به. ایمان محمد برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایمان محمد برای NPR

اولین نشانه آن است که چیزی اشتباه بود آمد و با درد معده. آن شد آوریل 30, 9 ساله Kyree مک براید نبود احساس خوبی است.

مادرش Tammie Hairston فکر کردم آن ممکن است چیزی است که او می خوردند. اما به زودی جوان مک براید شد مبارزه با یک 102-درجه تب.

نگران او ممکن است قرارداد coronavirus Hairston در زمان پسر او را به بیمارستان است. "این یک سریع در داخل و خارج از اتاق اورژانس" او گفت:. پزشکان به او گفت که او را به خانه و نظارت بر او را.

تب هر چند شکستن نیست. در پزشکی از راه دور تماس با مک براید دکتر چند روز بعد Hairston گفته شد منتظر بمانید. سپس معده درد آمد تر و قوی تر در این زمان. سپس استفراغ. بعد Kyree پوست شروع به توسعه یک رنگ مایل به قرمز.

چه اتفاقی می افتد زمانی که بچه خود را توسعه MIS-C نادر COVID-19 عارضه

  • <iframe src="https://www.npr.org/player/embed/864493574/871107039" width="100%" height="290" frameborder="0" scrolling="no" title="NPR صدا تعبیه player">

سی بیمارستان در تلاش برای درک نادر COVID-19 عوارض در کودکان

  • <iframe src="https://www.npr.org/player/embed/864493574/871106307" width="100%" height="290" frameborder="0" scrolling="no" title="NPR صدا تعبیه player">

در آن زمان او در نهایت بستری کودکان در بیمارستان ملی در واشنگتن دی سی بیش از یک هفته بعد پزشکان مشخص شد که اگر چه او منفی بود برای COVID-19 او تا به حال طراحی و توسعه آنتی بادی برای coronavirus.

آن را نشانه او می خواهم در حال حاضر آلوده شده است و از بهبود COVID-19. و آن را منعکس کرده و آنچه شاهد در ده ها تن از بیماران جوان که از زمان شروع این بیماری همه گیر تشخیص داده شده است با یک بیماری شناخته شده به عنوان Multisystem-سندرم التهابی در کودکان یا MIS-C.

از ماه آوریل هنگامی که موارد این سندرم برای اولین بار شناسایی شده در اروپا پزشکان شده است گیج کننده بیش مرموز جدید وضعیت یکی از آنها نسبت به عوارض مرتبط با COVID-19. در حالی که تحقیقات اولیه نشان می دهد این بیماری نادر است که کارشناسان هنوز در حال مسابقه برای پاسخ به حتی یکی از اساسی ترین سوالات در مورد بیماری هایی از قبیل چرا برخی از کودکان بیشتر مستعد ابتلا بیش از دیگران, چگونه با خیال راحت به درمان آن و آنچه در آن ممکن است به معنای برای سلامت طولانی مدت است.

اتصال به COVID-19

در طول بیماری همه گیر کوروناویروس کودکان جوان شده اند به احتمال زیاد حداقل از تمام گروه های سنی برای تبدیل شدن به طور جدی بیمار با این ویروس هر چند آنها هنوز هم می تواند آلوده شدن و گسترش آن است.

هنگامی که آلوده, آنها اغلب نمی, نمایشگاه, علائم, ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است برای پدر و مادر بدانند که آیا آنها coronavirus و یا ممکن است در معرض خطر MIS-C.

اکثر موارد شناخته شده اند متمرکز در سواحل شرق. ایالت نیویورک گزارش کرده است بیش از 150 نفر. واشنگتن دیده است و بیش از 30 نفر از کودکان و ملی است. موارد همچنین گزارش شده است در یک تعداد انگشت شماری از کشورهای دیگر از جمله کالیفرنیا, لوئیزیانا, می سی سی پی و واشنگتن است.

جوانترین تایید بیمار بود و فقط چند هفته. حداقل چهار فرزند — یکی در لوئیزیانا و سه در نیویورک — در حال اند از این بیماری است.

"یک پدیده جدید برای ما"

فرزندان ملی شده است یکی از بیمارستان های پیشرو در کشور درمان بیماران مبتلا به MIS-C. پزشکان وجود دارد دیده می شود 35 بیمار مبتلا به سندرم پس از پایان آوریل به گفته یک سخنگوی بیمارستان. اما تعداد دقیق دشوار است به دقت در بخشی به دلیل وضعیت بسیار جدید و به دلیل تشخیصی دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری هنوز هم آزادانه تعریف شده است.

"این قطعا یک پدیده جدید برای ما, و آن را قطعا تا به بسیاری از مفاهیم که ما همه نگران گفت:" دکتر مایکل بل رئیس مراقبت بحرانی پزشکی در کودکان ملی.

دکتر روبرتا DeBiasi بیمارستان رئیس اطفال بیماری های عفونی می گوید: کارکنان دیده می شود سندرم آشکار خود را در انواع مختلف راه.

اول که کشیده شده بیشترین توجه به نظر می رسد به تقلید بيماری کاوازاکی یک بیماری التهابی است که باعث التهاب در عروق خونی به خصوص عروق کرونر.

بیماران نشان دادن این علائم هستند "واضح ترین نوع" موارد گفت: DeBiasi. "آنها ممکن است تب بسیار بالا, چشم قرمز, دید از بالا, قرمز, زبان. آنها ممکن است بثورات جلدی بیش از بدن خود را. آنها ممکن است یک تورم غدد لنفاوی, تورم خود دست و پا."

در سایر موارد بیماران ممکن است نمایشگاه "تعداد زیادی از التهاب" با توجه به DeBiasi. مانند مک براید آنها نیز ممکن است تجربه درد شدید شکمی.

بسیاری از ناشناختهها

خبر خوب در کودکان و ملی است که آنها تا به حال یک کودک جان خود را از MIS-C.

"ما واقعا باید یک راه ... شناسایی و آنها را زود درمان آنها اوایل که بچه ها نمی مریض تر" گفت: کارن اسمیت رئیس hospitalist پزشکی در کودکان.

با وجود این موفقیت پزشکان هنوز در تلاش برای درک یک سوال کلیدی درباره وضعیت: هنگامی که کودکان در حال گرفتن آن است.

"این است حاد ویروسی هستند ؟ این است که پس از عفونی? آن است که یک ترکیب ؟ ما باید به این رقم را در بیمار ما کوهورت" DeBiasi گفت.

اکثر بیمارستان MIS-C بیماران را تست مثبت برای coronavirus و در عین حال آنها را به آنتی بادی است که سیگنال آنها به بهبود از ویروس. که به معنی یک پست-عفونت پاسخ است که در آن کودکان و نوجوانان' سیستم ایمنی بدن هستند زیاده به coronavirus پس از مبارزه با یک فعال عفونت DeBiasi گفت.

بزرگنمایی این تصویر

یک پرستار آماده به روند COVID-19 کیت تست برای نتایج در آزمایشگاه در کودکان ملی. ایمان محمد برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایمان محمد برای NPR
بزرگنمایی این تصویر

سریع-دستگاه تست استفاده می شود برای تست بیمار نمونه برای COVID-19 در یک آزمایشگاه در کودکان ملی. ایمان محمد برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایمان محمد برای NPR

پزشکان نیز در تلاش برای کشف کردن که کودکان در حال گرفتن MIS-C. در ابتدا وجود دارد موارد گزارش شده از این بیماری در چین و یا در سواحل غرب امریکا را. یک توضیح ممکن برای این منطقه اختلاف در ایالات متحده DeBiasi گفت: می تواند ناشی از این نظریه که سواحل غرب بود ضربه توسط یک نوع از coronavirus از چین در حالی که سواحل شرق زده شد توسط یکی از اروپا

DeBiasi نیز شگفتی که آیا بعضی از بچه ها که با جمعیت های آسیب پذیر تر به عنوان یک نتیجه از سلامت و نابرابری.

"به نظر می رسد بیشتر عفونت و شدت در برخی از نژادی یا قومی و یا شاید حتی predispositions ژنتیکی," او گفت:.

اما او گمان پاسخ ممکن است ساده تر است. کودکان می تواند بیمار شدن به عنوان یک نتیجه از قرار گرفتن در معرض مداوم به کروناویروس در جامعه خود را.

"من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد در اینجا این است که این بچه ها که در حال دوباره در معرض, در جامعه به یک ویروس است که آنها را دیدم و ساخته شده و مناسب سیستم ایمنی بدن در پاسخ به, در ابتدا," او گفت:, و اضافه کرد که در حال حاضر "که پاسخ ایمنی است فقط نامناسب revved."

با توجه به عدم قطعیت پزشکان در کودکان می گویند که آنها در حال تلاش برای محافظه کار خواهد بود وقتی که می آید به تشخیص MIS-C از آنجا که درمان های درگیر می تواند فشار جوان در حال رشد بدن.

بزرگنمایی این تصویر

پرستاران از اطفال مراقبت ويژه قرار داده و دور تجهیزات حفاظتی به منظور پاکسازی آن پس از استفاده توسط کارکنان عضو در کودکان بیمارستان ملی. ایمان محمد برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایمان محمد برای NPR

نیز وجود دارد که نگرانی ها در مورد ممکن است در دراز مدت خطرات ناشی از این بیماری است.

کودکان با MIS-C که در نهایت در بخش مراقبت های اغلب التهاب در قلب خود و در ارگان های دیگر گفت: بل از بیمارستان مراقبت های ویژه را بدست آورد. به نظر او به عنوان یک مثال مادام العمر اثر در 5 سال است که MIS-C.

"اگر او تا به برخی از وحشتناک تورم از آن است که می تواند عروق کرونر است که متسع شده و ممکن است حمله قلبی زمانی که او 6 است که تاثیر خود را برای 70 سال از امید به زندگی," او گفت:. "بله کمتر بچه ها این. کمتر بچه ها بدحال با آن است. اما آن را مانند وجود دارد تاثیر بسیار زیادی برای سلامت کودک است."

"من سعی می کنم به نگه داشتن چشم در او"

Kyree مک براید احساس بهتر, اما او هنوز هم کم انرژی است. در اخیر معاینه پزشکان به او یک مانیتور قلبی چون قلب آریتمی.

Hairston او همچنان دیوانه وار او نظارت.

"من همیشه احساس سر خود را و مطمئن شوید که او نمی باید هر تب و درخواست او شما می دانید هر ساعت در ساعت, 'حال شما خوب است ؟ آیا شما احساس خوب است ؟ اجازه دهید من احساس سر خود را', " او گفت:.

بیمارستان بود و ترسناک زمان برای مک براید و او نگران است که او می تواند مردد به او بگویید اگر چیز دیگری اشتباه می رود.

"من سعی می کنم به نگه داشتن چشم در او" Hairston گفت.

او توصیه می کند پدر و مادر دیگر به ناظر و اگر در شک به فرزند خود را به بیمارستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن