پزشکان و دندانپزشکان هنوز هم جاری شدن سیل در ایالات متحده با مواد مخدر نسخه

بزرگنمایی این تصویر پزشکان و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنوز هم تجویز بسیار اعتیاد آور دا

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکان و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنوز هم تجویز بسیار اعتیاد آور داروهای ضد درد در نرخ به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود. منتقدان می گویند این عمل در معرض ده ها میلیون نفر از بیماران در هر سال به خطر غیر ضروری از اعتیاد به مصرف بیش از حد و مرگ است. تریسی لی برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تریسی لی برای NPR

با وجود گسترده خرابی های ناشی از امریکا مخدر اپیدمی تحقیقات توسط NPR یافت که پزشکان و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنوز هم تجویز بسیار اعتیاد آور داروهای ضد درد در نرخ به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود.

اطلاعات عمومی از جمله دولت جدید در مطالعات و گزارش در ادبیات پزشکی نشان می دهد به اندازه کافی نسخه های نوشته شده در هر سال برای نیمی از همه آمریکایی ها را به یک.

بیماران هنوز هم بیش از دو برابر حجم مواد مخدر در نظر گرفته عادی قبل از تجویز رونق آغاز شد و در اواخر 1990s.

"ما 5 درصد از جمعیت جهان است اما ما مصرف 80 درصد از جهان را تجويز اپيوئيد," دکتر گفت: Jonathan چن, پزشک و محقق در مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد که مطالعات تجویز الگوهای.

منتقدان می گویند این عمل در معرض ده ها میلیون نفر از بیماران در هر سال به خطر غیر ضروری از اعتیاد به مصرف بیش از حد و مرگ است. همچنین سیل جوامع با مقادیر عظیمی از مواد مخدر داروها که استفاده نشده تا ساختمان مرگبار مخزن از مواد مخدر در خانه کابینت دارو که اغلب وزش نسیم تا مورد آزار قرار گرفته.

"این فقط یک تعداد انگشت شماری از پزشکان آن را انجام می دهند. ما به نوعی از همه هستند. آن را تبدیل به بخشی از فرهنگ ما است که این طبیعی است" چن گفت.

از نظر او نشان دهنده رشد پژوهش توسط پزشکان و دانشمندان که آغاز کرده اند به صدای زنگ در مورد عدم پیشرفت در پوسته پوسته شدن پشت های پزشکی مصرف مخدر.

بسیاری از قرص های, بسیاری از مرگ و میر

خطر برای بیماران باقی می ماند بالا است. در سال 2018 آخرین سال که اطلاعات کامل در دسترس است بیش از 1 در 5 آمریکایی ها تا به حال مواد مخدر تجویزی پر, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

در همین سال حدود 40 آمریکایی هر روز پس از مصرف داروهای تجویزی مصرف مواد مخدر.

در حال بارگذاری...

کارشناسان می گویند به مراتب بیشتر مردم در حال مرگ پس از توسعه اعتیاد به حقوقی, درد, داروهای پس از آن تغییر به مراتب خطرناک تر از مواد مخدر مانند هروئین و بازار سیاه فنتانيل.

حتی بدون مصرف بیش از حد و مرگ مخدر اعتیاد می تواند ویرانگر, انحراف, زندگی, از بین بردن خانواده و اخلال در تمام جوامع است.

"ما تا به حال یک نگرش در مورد مصرف مواد مخدر است که آنها شبیه به آنتی بیوتیک ها که در آن شما می توانید با تجویز و فراموش نکنید که گفت:" تراویس Rieder یک bioethicist در دانشگاه جانز هاپکینز. "است که یک دیوانه مشخصات برای یک دارو مانند مواد مخدر."

Rieder خودش تلاش کرده است با استفاده از مواد مخدر اختلال پس از اینکه تجویز مقادیر زیاد از قرص های ضد درد پس از یک تصادف موتور سیکلت در سال 2015.

"من فقط می خواهم تماس جراح و او می خواهم تا دوز. نگهداری آنها نوشتن نسخه و من نگه داشته و مصرف آنها را" او گفت:.

داروسازی بزرگ ساخته شده قرص, اما پزشکان gatekeepers

این اپیدمی مواد مخدر متهم شده است در بخش های بزرگ در صنعت داروسازی و مشخصات بالا شرکت هایی مانند پوردو داروسازی که به دروغ به بازار عرضه قدرتمند داروها به عنوان امن و نسبتا اعتیاد-رایگان.

در اوایل سال 2007 داروسازان پرداخت شد از شهرک سازی برای نقش خود را جرقه موجی از اعتیاد که در سمت چپ بیش از 450,000 آمریکایی مرده است. هزاران نفر از جوامع در زمینه دعاوی مدنی امیدوار به جبران برخی از سرسام آور هزینه های مالی.

پزشکان مواجه شده اند به مراتب کمتر موشکافی برای نقش خود را در بحران اما حرفه پزشکی تلاش کرده است برای سال ها به تمیز کردن آن overprescribing فرهنگ است. در سال 2014 در انجمن پزشکی آمریکا تشکیل مخدر وظیفه نیروی متهم در بخشی با اصلاح شیوه های پزشک.

"پزشکان احساس می کنم که ما تا به حال نقش بازی می کنیم و می خواستم به بخشی از راه حل" گفت: دکتر پاتریس هریس که سر آما تلاش. "تجویز شده است رفتن به پایین از سال 2012 اما ما می خواستیم برای دریافت کلمه است که پزشکان باید بیشتر عاقلانه."

در سال 2016 CDC صادر شده به شدت دقت دستورالعمل ها و اصرار پزشکان برای جلوگیری از مصرف مواد مخدر و یا به حداقل رساندن استفاده از آنها هر زمان که امکان پذیر است. تقریبا نیمی از این ایالت را به اجرا در برخی از فرم تنظیم طراحی شده برای محدود کردن تجویز.

اما دانشمندان و مقامات دولتی و خط مقدم پزشکی کارگران در مصاحبه با NPR می گویند کسانی که تلاش افتاده اند خطرناکی کوتاه است.

یک CDC مطالعه منتشر شده در ماه مه در بر داشت بسیاری از پزشکان به طور منظم نادیده گرفتن دستورالعمل های فدرال تجویز مقادیر زیادی از قدرتمند مصرف داروها حتی زمانی که بهتر است گزینه های درمان در دسترس هستند.

"این ممکن است برخی از پزشکان فقط به سادگی آگاه نیست موجود توصیه های مبتنی بر شواهد" دکتر گفت: Christina Mikosz یکی از CDC منجر شود محققان مطالعه مخدر تجویز.

"دیگر امکان این است که آنها آگاه هستند و آنها فقط انتخاب کنید به آنها را دنبال کنید."

پزشکان هنوز هم تجویز مواد مخدر به شدت با وجود تحقیقات و هشدارهای

Mikosz امتیاز به ترتیب بسیاری از پزشکان در درمان فیبرومیالژیا یک بیماری است که می تواند باعث درد شدید و مزمن. اکثر کارشناسان در حال حاضر مصرف مواد مخدر نیست, امن ترین و یا موثرترین درمان, اما پزشکان همچنان به تجویز مواد مخدر قرص های ضد درد به شدت به هر حال.

"بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا شد به طور معمول تجویز می شوند حداقل یک ماه از عرضه مواد مخدر در" Mikosz گفت.

قابل ملاحظه ای مطالعات از شیوه تجویز reviewed by NPR نشان می دهد که پزشکان همچنان به طور منظم تجویز مصرف مواد مخدر حتی به صورت نسبتا خفیف درد شرایط از جمله کمر درد و فشار عضلانی و سردرد.

"وجود دارد یک مطالعه افرادی که از رفتن به بیمارستان با مچ پا پیچ خورده" گفت: Keith Humphreys که می آموزد و مطالعات مخدر تجویز در دانشگاه استنفورد. "یک در هشت نفر از آنها در حال آمدن است با مصرف مواد مخدر. که دیوانه است."

این اتفاق می افتد با وجود تحقیقات نشان می دهد که حتی در یک نسخه برای مصرف داروها همراه با خطر قابل توجهی. یک مطالعه منتشر شده در این سال در ماساچوست دریافتند که بین 1% و 4% از بیماران که در حال معرفی به مواد مخدر توسعه مخدر-استفاده از اختلال است.

ضرب که خطر بار دهها میلیون نفر از بیماران و شما گیری از موج دیگری از اعتیاد به مواد مخدر.

بزرگنمایی این تصویر

سایه بهداشت ، لیندزی گراهام این است که بازیگران در یک عکس از هروئین و فنتانيل در یک کنفرانس خبری در کنگره آمریکا در سال 2018 است. مقامات در سراسر کشور تلاش کرده اند برای جلوگیری از بحران مواد مخدر در دهه گذشته. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

"تعدادی از بزرگسالان است که دریافت هر گونه مواد مخدر تجویزی در طی سال بسیار بالا بود گفت:" رهبری محقق لورا برک, یک ER دکتر که می آموزد در دانشکده پزشکی هاروارد.

برک گفت: تاثیر overprescribing است که هنوز هم به شدت قابل مشاهده در اتاق اورژانس که در آن او کار می کند.

"بسیاری از بسیاری از تغییرات احتمالا من دیدن عواقب ویرانگر اعتیاد و مصرف بیش از حد و تمام عوارض مربوط به استفاده از مواد مخدر, اختلال," او گفت: NPR.

دندانپزشکان آمریکا نیز تجویز مخدرها در سطوح خطرناک

مطالعات نشان می دهد پزشکان نه تنها متخصصان پزشکی overprescribing. اطلاعات منتشر شده در این سال توسط محققان در دانشگاه پیتسبورگ نشان داد به عنوان بسیاری از نیمی از مصرف مواد مخدر داده شده توسط دندانپزشکان آمریکا غیر ضروری و نامناسب است.

اغلب قدرتمند, قرص های ضد درد تجویز شد زیر دهان روش همراه با درد خفیف است که کارشناسان می گویند می تواند تحت درمان با تیلنول یا یک بسته یخ.

"ما دریافتیم که در طول زمان overprescribing از مصرف مواد مخدر توسط دندانپزشکان در واقع افزایش یافته است," دکتر گفت: کتی سودا منجر محقق در این پروژه است. او اشاره کرد که تا 10 درصد از پزشکی توزیع مواد مخدر در ایالات متحده هر سال در حال حاضر تجویز شده توسط دندانپزشکان.

یکی از خاص پرچم قرمز تبدیل شده تا در مطالعه: دندانپزشکان به طور منظم به قدرت بالا مصرف قرص مانند اکسی کدون به بیماران جوانتر که آسیب پذیر هستند.

"دندانپزشکان اصلی تجویز کنندگان مواد مخدر به نوجوانان و بزرگسالان جوان که در معرض خطر بالا برای مواد مخدر سوء استفاده" سودا گفت.

یکی دیگر از مطالعه منتشر شده در این سال توسط محققان در میشیگان در بر داشت دندانپزشکان به طور منظم دست از مصرف مواد مخدر پس از روال دندان عقل استخراج با وجود شواهدی وجود دارد که بیماران تجربه برابر امداد با استفاده از دیگر امن تر از درمان است.

یک خبر خوب وجود دارد. داده ها نشان می دهد تجویز نرخ به طور کلی کاهش یافته است به طور قابل توجهی از اوج خود در سال 2012 با شدیدترین کاهش در آینده در چند سال گذشته است. در برخی از نقاط ایالات متحده مراقبت های بهداشتی کارگران تبدیل شده اند به مراتب بیشتر محتاط.

در آن جوامع مخدر تجویز در حال حاضر شبیه امن تر رویکرد در اروپا دیده می شود که در آن پزشکان و دندانپزشکان مشاهده داروها مانند اکسی کدون و Vicodin به عنوان آخرین چاره به جای یک گزینه اول است.

در خیلی از امریکا مخدر رونق هرگز به پایان رسید

حتی با کسانی که دستاوردهای اما کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که حجم کل مصرف داروهای تجویز شده به بیماران در سراسر کشور باقی مانده است خطرناکی بالا و پیشرفت سرسختانه ناهموار.

CDC داده ها نشان می دهد پزشکان در برخی از نقاط ایالات متحده هنوز هم نوشتن مخدر نسخه ها در نرخ های بین دو و شش برابر میانگین ملی است.

در 11 درصد از آمریکایی شهرستانهای اغلب در جوامع روستایی خوشه ای در جنوب, به اندازه کافی مواد مخدر نسخه های نوشته شده در هر سال برای هر مرد ، زن و کودک را به یک.

در حال بارگذاری...

بسیاری از کسانی که پزشکان و دندانپزشکان کار در جوامع در حال حاضر سخت ضربه با مواد مخدر بیماری همه گیر.

"ما دریافتیم بیشتر تجویز در شهرستانهای استان با یک درصد بالاتر از ساکنان سفید, با نرخ های بالاتر از سازمان ملل متحد و بیمه بیکاری گفت: Gery یک CDC محقق که مطالعات جغرافیایی و نابرابری در مصرف تجویز نرخ.

در حالی که برجسته پیشرفت کلی برش مواد مخدر تجویز این آما را هریس گفت: تمرکز بیشتر مورد نیاز است در مناطقی که قرص در حال توزیع در نرخ بالا.

"ما باید به کسانی که در شهرستان ها و در چه خبر است," او گفت: NPR.

کارشناسان در مصاحبه با NPR موافق مواد مخدر مهمی دارو هنگامی که به درستی استفاده می شود. آنها می گویند مدیریت درد یکی از پیچیده ترین و خسته کننده چالش های پزشکان صورت.

مطالعات همچنین نشان می دهد برخی از overprescribing است که همچنان در سال 2020 نشان دهنده یک نوع از خماری ناشی از شیوه های گذشته. بر اساس برخی برآوردها به عنوان بسیاری از 10 میلیون آمریکایی به طور نادرست در معرض دوزهای بالایی از پزشکی مصرف مواد مخدر و در حال حاضر عمیقا معتاد.

"آنها شده ایم در مصرف مواد مخدر 15 سال و احتمالا نباید گفت:" استنفورد محقق کیت Humphreys. "اما اگر شما آن را به دور آنها می تواند سقوط و یا تجربه وحشتناک خروج و یا اقدام به خودکشی. شما باید به مدیریت که میراث."

چرا این هنوز هم اتفاق می افتد ؟

اما محققان می گویند که نمی تواند توضیح دهد که چرا بسیاری از پزشکان و دندانپزشکان در ادامه به تجویز قرص به شدت به بیماران جدید و افراد جوان با سابقه مواد مخدر وابستگی.

NPR یافت گسترده بحث اختلاف نظر و سردرگمی حتی بیش از دلایل این نوع از overprescribing.

در برخی موارد این رفتار به نظر می رسد تقریبا cavalier. یک مطالعه نشان داد پزشکان اغلب دست تعداد زیادی از مصرف قرص به بیماران خود را به سادگی از آنجا که اولین گزینه ارائه شده در منوی کرکره ای از پزشکی خود را با دستگاه های هوشمند.

"شما فقط با کلیک بر روی یک جعبه و آن را 28 قرص" Humphreys گفت. "برخی از مطالعات نشان می دهد اگر شما تغییر که تعداد و آن را به 12 قرص در بسیاری از پزشکان انتخاب کنید 12. که کمی ترسناک است."

کارشناسان همچنین می گویند مصرف مواد مخدر باقی می ماند temptingly مناسب برای پزشکان هر چه در دراز مدت خطر است.

در صنعت مراقبت های بهداشتی که در آن بیمار مشاوره در دقیقه اندازه گیری و فشار زمان در اتاق های اورژانس و جراحی واحدهای شدید آن اغلب آسان تر به نوشتن یک انبان برای قرص های ضد درد به جای درگیر شدن در یک بحث پیچیده مدیریت درد.

برخی از مطالعات نشان می دهد مراقبت های بهداشتی کارگران در واقع نوشتن نسخه برای بیشتر مصرف قرص به دلیل محدودیت های زمانی که به دلیل مقررات دولت ساخته شده اند تجویز پیچیده تر و وقت گیر است.

"دندانپزشکان تجویز فقط یک زن و شوهر بیشتر قرص به طوری که آنها مجبور به بازنویسی نسخه" در طول پیگیری بازدیدکننده داشته است بیمار گفت: سودا در دانشگاه پیتسبورگ.

اگر که اتفاق افتاده است یک یا دو بار آن را ممکن است مهم نیست.

اما سودا را مطالعه نشان داد دندانپزشکان ساخت که انتخاب دوباره و دوباره با بیماران در سراسر کشور, هل دادن حدود 14 میلیون اضافی مصرف قرص به گردش خون در هر سال.

جراحان بیش از حد را از بسیاری از اضافی قرص است که به عنوان بسیاری از آنجا که 70 درصد از قرص ها استفاده می شود هرگز برای خود تجویز هدف.

کارشناسان می گویند میلیون ها نفر از این بسیار اعتیاد آور قرص های توزیع از نظر قانونی هر سال هستند و در نهایت منحرف و سوء استفاده.

"این قابل توجه این همچنان ادامه دارد و ما با قرار دادن این مقدار به طور بالقوه مرگبار مواد مخدر در خیابان هر سال است. اما این وضعیت ما در" Humphreys NPR گفت.

فقدان آموزش و منابع به نظر می رسد به برخی از تصمیم گیری درایو

پزشکان می گویند یکی دیگر از عوامل عمده باعث آنها را به overprescribe مواد مخدر است که آنها اغلب نمی باید از این منابع برای ارائه جایگزین به ویژه در مناطق روستایی که در آن درمانگر های فیزیکی و درد متخصصان در تامین کوتاه مدت هستند.

در بسیاری از موارد شرکت های بیمه نیز مایل به پرداخت هزینه برای مصرف قرص در حالی که به شدت محدود کردن پوشش برای غیر مخدر درمان است که امن تر و اغلب بیشتر موثر است.

آن را نیز دشوار است برای برخی از بیماران برای هزینه های متعدد شرکت می پردازد و زمان کار مورد نیاز برای غیر مخدر درمان درد.

"پزشکان کاملا مایل به جایگزین اگر آنها در toolbox گفت:" این AMA هریس. "ما باید مطمئن شوید که راه حل های جایگزین به مواد مخدر هستند و فضاي در دسترس است."

اما یکی دیگر از راننده عمده overprescribing ذکر شده اغلب توسط منتقدان و محققان است که نگرش فرهنگی در میان بسیاری از آمریکایی پزشکان و جراحان و دندانپزشکان.

برای دو دهه در خط مقدم پزشکی کارگران آموزش دیده بودند به مشاهده درد به عنوان "پنجمین علامت حیاتی" یک بیماری است که نیاز فوری و درمان تهاجمی.

تحصیل در رشته پزشکی در برنامه تامین مالی در بخش صنعت داروسازی آنها آموخته به فکر می کنم از مواد مخدر به عنوان یک امن راه حل است.

مطالعات متعدد reviewed by NPR نشان می دهد کسانی که نگرش عمیقا تثبیت شده. یک مقاله در ماه مارس در رود آیلند مجله پزشکی سرزنش امریکا مخدر بیماری همه گیر در بخش های "ذاتی فرهنگی اخلاق" در جامعه پزشکی که تمایل به نفع قدرت بالا قرص های ضد درد مانند اکسی کدون.

"این راهی است که من آموخت" اذعان چن در دانشگاه استنفورد. "اگر بیمار به شما می گوید که آنها در آن بهتر است فقط بر این باورند که آنها چه می گویند و آنها را به اندازه کافی دارو تا زمانی که آنها می گویند آنها احساس بهتر است."

او گفت: در آن زمان سال قبل از او متوجه این رویکرد خطرناک بود. "من متوجه شدم یک دقیقه صبر کنید من فکر می کنم من در واقع کمک به این مشکل است."

بسیاری از کارشناسان مطالعه و بررسی این مشکل NPR گفت که آنها بر این باورند که نسل بعدی از پزشکان و دندانپزشکان خواهد شد بیشتر مراقب باشند با مصرف مواد مخدر. اما استنفورد کیت Humphreys گفت: آمریکایی ها باید خشم است که پزشکان تمرین در حال حاضر حفظ این اشتباه است.

"آنها باید عصبانی و حداقل برخی از آنها به ویژه کسانی که به خاک سپرده شد, عزیزان," او گفت:. "جالب توجه است که در طب هنوز اعتماد که بعد از این 20 سال گذشته."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب