دکتر: میامی تبدیل شدن به 'کانون' از شیوع کروناویروس

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا به سرعت در حال افزایش تعداد coronavirus موارد عطف میامی به "کانون بیماری همه گ

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا به سرعت در حال افزایش تعداد coronavirus موارد عطف میامی به "کانون بیماری همه گیر" از بالا, دکتر, روز دوشنبه هشدار داد در حالی که یک اپیدمیولوژی, نام منطقه در وضعیت "بسیار قبر."

کسانی که ارزیابی آمد و به عنوان فلوریدا ثبت بیش از 12,000 جدید تایید coronavirus موارد دوشنبه پس از یک سابقه و رکورد آخر هفته سنبله است که تا حدودی نشان دهنده تعداد زیادی از آزمایشات در حال انجام است اما همچنین درصد بالایی از کسانی که بازگشت مثبت است. دولت در تنظیم یک رکورد ملی با بیش از 15000 موارد گزارش شده در روز یکشنبه ،

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دوشنبه اذعان کرد که این بیماری در حال گسترش است و از مردم خواست تا اقدامات احتیاطی از قبیل پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و اجتماعی و دورى و اجتناب از جمعیت.

"ما به آدرس ویروس ها با استفاده از ثابت حل و فصل. ما نمی توانیم جاروب دور در ترس ما را به درک آنچه در جریان است درک کنند که ما راه درازی در پیش است اما ما نیز باید درک کنند که در چارچوب این لحظه او گفت:" در طول یک میامی کنفرانس مطبوعاتی.

در حالی که شیوع این بیماری شده است گسترش از طریق بسیاری از دولت این آمار در جنوب فلوریدا به خصوص سخت هر دو در حال حاضر و در طول بیماری همه گیر. آن سه شهرستان میامی-Dade, Broward و پالم بیچ — را تا حدود یک چهارم از جمعیت این ایالت شده اند اما مسئول حدود نیمی از موارد جدید.

دانشگاه بین المللی فلوریدا اپیدمیولوژی دکتر Aileen مارتی به نام این منطقه را در وضعیت "بسیار وخیم" گفتن است و نه با توجه به این ویروس به طور جدی به اندازه کافی نادیده گرفتن دستورالعمل DeSantis و دیگران تحت فشار بوده اند.

"آنها باید پایبند به دستورالعمل" مارتی گفت: در یک آنلاین کنفرانس مطبوعاتی با میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez. "آنها در آن فضاهای بسته بدون در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب است که دلیل اصلی ما که در آن ما هستند."

رئیس برای پیشگیری از عفونت در جکسون نظام سلامت دکتر لیلیان Abbo توصیف پرستاران و پزشکان مشغول به کار در سراسر ساعت و برخی از بیمار شدن.

"ما واقعا نیاز به کار بر روی این ها با هم," او گفت:. "میامی است که در حال حاضر کانون بیماری همه گیر. آنچه که ما شاهد در ووهان (چین) شش ماه پیش. در حال حاضر ما وجود دارد."

وجود دارد حداقل یک بارقه امید برای فلوریدا کلی: مثبت رای برای تست شده است فقط بیش از 11 درصد دو روز گذشته. که هنوز هم چهار برابر 2.3% رای دولت تا به حال در اواخر ماه مه اما یک قطره از نزدیک به 20 درصد از هفته گذشته است. مقامات گفته اند که آنها می خواهند برای به دست آوردن نرخ زیر 5 درصد است که زمانی که آنها بر این باورند گسترش است به احتمال زیاد کمتر و اقدامات در حال گرفتن نگه دارید.

DeSantis گفت: مشخص نیست که آیا این مثبت رو به پایین نرخ آخر هفته ادامه خواهد داشت.

"ما را ببینید اگر که یک روند یا اینکه خواهد بود که چیزی که کوتاه است," او گفت:.

دولت اضافه شده یکی دیگر از 35 مرگ و میر روز دوشنبه در یک هفته به طور متوسط باقی مانده در 71 در هر روز. نرخ روزانه شده بود 30 مرگ و میر سه هفته پیش و رخنه کرد تا 44 هفته گذشته قبل از بالا رفتن سرسام آور با یک دولت ضبط 120 مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه. به طور کلی 4,381 های مردمی در فلوریدا از coronavirus پس از آوریل 1.

افزایش coronavirus موارد پر کرده است برخی از فلوریدا بیمارستان آورده و یا آنها را به ظرفیت خود را.

در کلینیک کلیولند در Broward شهرستان کمتر از 10 درصد از آن 230 تخت در دسترس هستند با توجه به دولت و نه از 48 تخت های مراقبت ويژه در دسترس بودند صبح روز دوشنبه.

دکتر Rodolfo بلندن آن رئیس جمهور گفت که او انتظار دارد تعداد بيماران ICU را افزایش می دهد از طریق پایان ماه نتیجه اخیر سنبله در موارد.

"ما می دانیم که این بیماران به احتمال زیاد به دنبال مراقبت های پزشکی در دو تا چهار هفته پس از آنها تست مثبت," او گفت:.

خود بزرگترین نگرانی این است که داشتن به اندازه کافی پرستاران به عنوان coronavirus بیماران نیاز به گسترده مراقبت — 20 هستند که در آورده از کشورهای دیگر برای کمک به.

در سمت مثبت بلندن گفت: این ویروس به نظر می رسد برای تبدیل شدن به کمتر تهاجمی آن را به عنوان جهش ژنتیکی — بسیاری از بیماران دریافت نمی به عنوان بیمار به عنوان نفر دیگر در ماه مارس و آوریل و او گفت: مواد مخدر Remdesivir شده است امیدوار کننده درمان است.

او گفت: اگر این اعداد را نگه دارید خونتان او فکر می کند که دولت را مجبور به عقب برخی از اقتصاد است. پس از بازگشایی آن در اقتصاد با محدودیت در سراسر مه, فلوریدا به تازگی دوباره بسته میله زیرا مشتریان نمی شد با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله. میامی-Dade County دوباره به تازگی ممنوع رستوران از داخل صندلی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هنوز والت دیزنی جهان بازگشایی شد بیش از آخر هفته با جمعیت محدود ساخت آن گذشته دولت چهار موضوع عمده ای پارک به انجام این کار.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب