DNA پاک زندانی مرد در سال 1985 قتل به عنوان مظنون شناسایی شده است

مدت کوتاهی پس از نیمه شب در جولای 7, 1985, روزنامه نویس جین Hylton پیدا شد جسد داخل یک خون spattered El Dorado

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

مدت کوتاهی پس از نیمه شب در جولای 7, 1985, روزنامه نویس جین Hylton پیدا شد جسد داخل یک خون spattered El Dorado, کالیفرنیا., صفحه اصلی. آن را در زمان 20 سال برای یک مرد به دادگاه برای قتل او — با وجود تکرار تظاهرات از بی گناهی.

در روز پنج شنبه 15 سال پس از ریکی لئو دیویس زندانی شد پزشکی قانونی شواهد و تبارشناسی ژنتیکی ثابت او در گفتن حقیقت است. او شده است تبرئه از تمامی اتهامات مربوط به جرم و جنایت پس از DNA شواهد مرتبط Hylton مرگ به یک مظنون که در حال حاضر در بازداشت پلیس.

"به سادگی قرار دادن ریکی لئو دیویس را بکشند جین Hylton," El Dorado County District Atty. Vern پيرسون گفت.

مورد حمایت شد توسط شمال کالیفرنیا پروژه بی گناهی و نشانه اولین بار در تاریخ کالیفرنیا که استفاده از تحقیقی شجره نامه — همان روند که منجر به دستگیری متهم طلایی دولت قاتل یوسف جیمز دی آنجلو جونیور — منجر به exoneration از یک نفر و همزمان مقصر شماری از جدید مشکوک.

تبلیغات

"هنگامی که صحنه جرم شواهد آپلود به سایت شجره نامه اجرای قانون می کند دسترسی به فرد اطلاعات ژنتیکی. آنها همان اطلاعاتی است که هر کسی با استفاده از این سایت می توانید — یک لیست از پتانسیل اقوام که آنها ممکن است منجر به پاسخ" Sacramento County District Atty. آنه ماری شوبرت گفت. "تحقیقی شجره نامه درست مثل DNA است که در مورد یک چیز است: پیدا کردن حقیقت بدون توجه به آنچه در آن است. قربانی و دختر او سزاوار آن است. ریکی دیویس سزاوار آن است."

دیویس' اولیه محکومیت در سال 2005 بر اساس شدت به حساب های به دست آمده از سابق خود را دوست دختر, کانی دال تحت چه مقامات به عنوان مهاجم و تکنیکهای بازجویی.

در زمان Hylton مرگ گزارش ها نشان می دهد که Hylton و او 13 ساله دختر پاییز فرار کرده بود Hylton و پناه گرفته بود داخل دیویس' مادر خانه که در آن دیویس و خود دوست دختر سابق دال نیز زندگی می کنند. دال که در سال 2014 در ابتدا گفت که او دیویس و پاییز کشف 54 سال پس از مرگ او.

اما کارآگاهان به حال استدلال که پس از Hylton ممنوع پاییز از حضور در یک مهمانی با دال و دیویس (Davis, خلق و خوی خود را از دست داده و با حمله Hylton. سال بعد هنگامی که فشرده توسط کارآگاهان در این مورد بیش از جزئیات او تا به حال ارائه شده یک روز پس از Hylton مرگ به کوه دموکرات روزنامه دال تغییر داستان او و سرزنش دیویس برای قتل.

تبلیغات

پاییز را شهادت همواره همان باقی مانده در سال های پس از مرگ مادر و در نهایت منجر به دستگیری یک مظنون که مقامات شناخته شده به عنوان مایکل سبز. که بود نام پاییز به مقامات سال پیش و به نام یک فرد در حال حاضر در بازداشت است. سبز شده اند که یک نوجوان در زمان ارتکاب جرم. مقامات ارائه شده محدود اطلاعات بیشتر در مورد سبز امکان دخالت در Hylton مرگ است.

پیرسون گفت که قبل از Hylton مرگ پاییز گفت: او در سمت چپ خانه عصبانی که مادر او نمی خواهد اجازه می دهد او را به حضور در یک مهمانی با دیویس و دال. در حالی که راه رفتن در خارج از, او گفت که او زد به سه پسران نوجوان از جمله سبز و دو نفر دیگر. پاییز رفت و برگشت به خانه, تغییر لباس های خود را و به او گفت مادر که او در حال رفتن به خانه دوست, قبل از ملاقات با پسران دوباره. بعد از آن او گفت که او دال و دیویس کشف وحشتناک صحنه.

در دادگاه, سبز, را تکذیب کرد, خود را حساب.

پروژه بی گناهی در شمال کالیفرنیا کار کرده است در دیویس' مورد از سال 2010 چهار سال پس از او با ارسال نامه ای برای درخواست کمک. دیویس قبلا خدمت زمان در پشت میله های زندان, از جمله نه سال از روی لئامت دادن برای سرقت از بانک. اما ملیسا اوکانل, کارکنان, وکیل و سیاست ارتباط در پروژه بی گناهی که نظارت دیویس' مورد گفت که او مطمئن بود که او را از اتهام قتل است. در نهایت در سال 2014 کشف شواهد DNA کشیده از Hylton را nightgown کمک تبرئه او.

"به این می گویند بوده است و یک روز است که سر رسیده و کتمان حقیقت است," او گفت:. "ریکی هرگز به امید که حقیقت خواهد آمد و او ثابت خواهد بود بی گناه است. من فکر می کنم که قابل توجه از روح انسان است."

پس از اعلام دیویس' آزادی اوکانل گفت که 54 ساله به بغل مادر خود را در دادگاه. مادر و خواهران او شده اند ثابت قدم حامیان در سال از محکومیت خود را.

اوکانل گفت که با توجه به دیویس او شده است پشت میله های زندان برای 23 سال و 184 روز. هنگامی منتشر شد, اولین وعده غذایی پس از سال حبس, او گفت:, خواهد بود پیتزا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب