فاصله و سکوت: بایدن ساندرز برخورد بدون مخاطب

واشنگتن - آنها گرد هم آمدند تا دست انداز و آرنج و سپس عقب نشینی با شش پا و ایستاده بود در سکوت بی دست و پا.بصر

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

واشنگتن - آنها گرد هم آمدند تا دست انداز و آرنج و سپس عقب نشینی با شش پا و ایستاده بود در سکوت بی دست و پا.

بصری دیکته شده توسط تهدید coronavirus آمد به تعریف یکشنبه مخاطبان-بحث آزاد به عنوان دموکرات جو بایدن و برنی ساندرز تلاش به گام با هم در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان COVID-19. آنها توافق کردند بسیار به خصوص در نیاز به رهبری قوی تر میان یک مهاجم ویروس.

اما با هیچ مخاطبان به تشویق و یا بوی آنها را در مسیر بازگشت تنها دموکرات چپ در سال 2020 مناظره ریاست جمهوری مرحله گاهی گم شدم در spats بیش از سوابق خود را در مراقبت های بهداشتی برای سالمندان اسلحه و حفظ امنیت اجتماعی است. در زمان آنها باقی مانده بودند به فریاد زدن در تقریبا خالی استودیو تلویزیونی که میلیون ها نفر از خود جدا آمریکایی تماشا از راه دور.

"به من بپیوندید" معاون سابق رئیس جمهور 77 گفت: در یک نقطه به سناتور ورمونت.

"من نمی خواهم به شما بپیوندند" Sanders, 78, retorted. "چرا شما به من؟"

آن اغلب از نبود وحدت عملکرد بسیاری از دموکرات ها خواست پس از یک کبودی اولیه است که مجموعه ای از ترقی خواهان و میانه رو در برابر هر یک از دیگر با برکناری تهمت اصلی خود را در منطقه از توافق. تدارکات در حال حاضر فوق العاده ای بودند. روز قبل از آن سی ان ان و Univision تغییر محل از آریزونا به یک استودیو در واشنگتن دی سی تنها با چند تولید کننده و سه مدیران در اتاق با نامزد.

آرایش همسو با دولت توصیه در برابر صلیب کشور سفر و گردهمایی به منظور کاهش احتمال گسترش ویروس. مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در یکشنبه خواست هیچ تجمعات از 50 نفر یا بیشتر.

بایدن پیشتاز و ساندرز تا به حال هیچ راهی برای دانستن اینکه چگونه آنها انجام می دهند در بحث مرحله و تا به حال هیچ مخاطبان انرژی از قرعه کشی. که ممکن است بیش از یک موضوع برای ساندرز پس از انتخابات ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی در سال 2016 در برابر هیلاری کلینتون و در این سال که به نام "انقلاب" خشن با تظاهرات و سخنرانی.

ساندرز هنوز صحبت خود را با اسلحه و در دست, اما او به نظر می رسید باب روز پایین.

بایدن چهره دموکراتیک استقرار نشان داد تا در آبی کت و شلوار و پیراهن سفید و کراوات قرمز و قطع مراتب بیشتر هنوز شکل اغلب با یک دست در جیب و یک قلم در دست خود را به عنوان ساندرز صحبت کرد.

چندین بار بایدن سعی در نشان می دهد که ساندرز حامیان یک خانه در حزب حتی اگر معاون سابق رئیس جمهور برنده نامزدی و گفت: "من موافق با برنی." اما بایدن کردم علامت در ساندرز' تحریکات.

"او آن را برای من سخت در حال حاضر. من در تلاش بود به اعتبار او را برای همه چیز" بایدن گفت: در یک نقطه.

هر دو septuagenarians گفت: آنها احساس خوب و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در برابر coronavirus. اما بایدن سرفه چندین بار; ساندرز پاک کرد و بینی خود را.

که "نه در همه مفید امشب در شرایط نوری" گفت: Mitchell S. مککیننی مدیر ارتباطات سیاسی موسسه در دانشگاه میسوری. "این تنها به ما یادآوری می کند که هر دو نامزد در 'معرض خطر' دسته برای COVID-19 بر اساس سن."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

در پایان ساندرز گفت: او را به پشت بایدن اگر این روشی است که در این مسابقه تبدیل کرد.

"اگر من از دست دادن این چیز جو برنده, جو, I will be there for you," ساندرز گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن