دیزنی جهان به بازگشایی به عنوان coronavirus موارد افزایش در فلوریدا

اورلاندو فلوریدا. - "جادویی ترین مکان روی زمین" است بازگشایی پس از نزدیک به چهار ماه با قوانین جدید در محل برا

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

اورلاندو فلوریدا. - "جادویی ترین مکان روی زمین" است بازگشایی پس از نزدیک به چهار ماه با قوانین جدید در محل برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19.

والت دیزنی جهان سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات در حال بازگشایی روز شنبه در حالی که Epcot و دیزنی استودیوهای هالیوود به دنبال خواهد داشت و چهار روز بعد.

بازگشایی می آید به عنوان موج عظیمی از فلوریدا مورد آزمایش قرار داده اند مثبت جدید کروناویروس در هفته های اخیر. بسیاری از شهرها و استان ها در سراسر کشور به تازگی دوباره محدودیت هایی که برداشته شده بود در ماه مه هنگامی که موارد به نظر می رسید به رها کردن.

همه دیزنی اورلاندو پارک های بسته در اواسط ماه مارس در تلاش برای جلوگیری از این ویروس را گسترش. Universal Orlando و سی ورلد اورلاندو بسته در اطراف همان زمان اما بازگشایی چند هفته پیش پس از سازماندهی قوانین مشابه برای حفاظت از کارکنان و مشتریان از ویروس.

دیزنی قوانین جدید شامل اجباری ماسک و اجتماعی فاصله. بازدید کننده خواهد شد نیاز به رزرو برای ورود به یک پارک و نمی شود آنها را مجاز به هاپ بین پارک. هر دو بازدید کنندگان و کارکنان را دریافت خواهد کرد متوسط چک هنگامی که آنها را وارد کنید. آتش بازی نشان می دهد و رژه را معلق شده است برای جلوگیری از نقشه کشی بیش از حد بسیاری از مردم با هم.

دیزنی شده است باز کردن آن پارک به بالا در سراسر جهان در طول دو ماه گذشته. در ماه مه شرکت باز دیزنی چشمه مجموعه ای از مغازه ها و رستوران ها و مکانهای تفریحی در دریاچه Buena ویستا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب