دیزنی گزارش اول درآمد سه ماهه پس از همه گیر شروع

در آن درآمد سه ماهه تماس با سرمایه گذاران در روز سه شنبه بعد از ظهر صفحه اصلی-محدود دیزنی مدیران ارائه شده جدی

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در آن درآمد سه ماهه تماس با سرمایه گذاران در روز سه شنبه بعد از ظهر صفحه اصلی-محدود دیزنی مدیران ارائه شده جدی ارزیابی تاثیر شیوع کروناویروس در چند ملیتی سرگرمی به کسب و کار شرکت. با تعطیلی آن پارک تفریحی و, کروز, کشتی, توقیف یک فیلم کسب و کار و کاهش آگهی تلویزیونی درآمد این شرکت برآورد ضرر و زیان می شود "تا آنجا که $1.4 میلیارد دلار" در سه ماهه دوم سال 2020 است.

رئیس هیئت مدیره Bob Iger که با تاخیر یک برنامه ریزی بازنشستگی به کمک راهنمای شرکت از طریق بحران شروع به تماس با صدایی محاصره. "مانند بسیاری از دیگر صنایع این بیماری همه گیر است آمار ما سخت است." Iger جایگزینی باب Chapek گفت که زمانی که او شروع به کار جدید مدیر عامل فقط دو ماه و نیم پیش "هیچ کدام از ما تصور کرده اید می تواند از درد و رنج و از خود گذشتگی است که ما در حال حاضر شاهد در سراسر جهان است."

بزرگ بود که اخبار اعلام کرد که شانگهای دیزنی باز خواهد شد در آوریل 11. Chapek 30 سال کهنه از این شرکت نام آن را "مرحله به مرحله روش" توضیح آنها خواهد محدود کردن حضور و غیاب و همه کارکنان و مهمانان می پوشیدن ماسک.

به عنوان بزرگترین کشور کنگلومرا رسانه دیزنی برندها شامل پیکسار, آگهی متنی جنگ ستارگان و همچنین 21st Century Fox و ABC و ESPN. دیزنی همچنین کنترل Hulu و راه اندازی جدید, جریان, خدمات, Disney+, در ماه نوامبر گذشته.

تحلیلگر UBS جان Hodulik می گوید حتی حسابداری برای عدم ورزشی زندگی می کنند در طول همه گیر دیزنی اضافه شده به مراتب کمتر مشترکین به Hulu زندگی می کنند از او انتظار داشت. به عنوان اقتصاد را کند می کند و مردم همچنان به از دست دادن شغل خود را "ما باید بسیار سخت سه ماهه آینده."

طی تماس دیزنی CFO کریستین مک کارتی اعلام کرد که هیئت مدیره تصمیم به خودداری کردن از پرداخت نقدی سود سهام برای نیمه اول مالی سال 2020 صرفه جویی در این شرکت حدود 1.6 میلیارد دلار پول نقد.

"این باعث می شود حس" تحلیلگر Hodulik می گوید. پس دیزنی furloughed بیش از 100 ، 000 کارکنان "وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا سهامداران باید برای به اشتراک گذاشتن در برخی از درد."

دیزنی بعدی فیلم بزرگ آزادی, مولان, برنامه ریزی شده است برای باز کردن جولای 24. Chapek خود گفت: "انگشتان عبور" که در آن وجود خواهد داشت "باور نکردنی مقید کردن تقاضا است."

Bob Iger سابق مدیر عامل شرکت که تا به حال دیده می شود این شرکت از طریق رکود اقتصادی و بلایای طبیعی معتقد است نیاز به دیزنی "پیام امید و خوشبینی" بیشتر از همیشه است و حفظ خواهد شد این شرکت از طریق این زمان بی سابقه. "مردم می خواهند خبر خوب. آنها می خواهند به احساس شادی و احساس با هم." به عبارت دیگر یک پادشاهی جادویی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب