دیزنی اعلام مجدد چلپ چلوپ کوه پس از تماس سوار تم نژادپرستانه

بزرگنمایی این تصویر مهمانان راه رفتن در خط به چلپ چلوپ کوه در دیزنی لند در سال 2013. پاتریک Fallon/

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مهمانان راه رفتن در خط به چلپ چلوپ کوه در دیزنی لند در سال 2013. پاتریک Fallon/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Fallon/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

چلپ چلوپ کوه دیزنی پارک اصلی سوار است دستخوش یک تغییر طراحی در پاسخ به شکایت در مورد ارتباط آن با فیلم Song of the South. دیزنی اعلام کرد در بیانیه ای روز پنج شنبه که سوار خواهد بود "دوباره با مضمون" به تمرکز بر روی 2009 فیلم انیمیشن شاهزاده خانم و قورباغه.

یک Change.org دادخواست می گوید که ورود flume سوار — نسخه های که در دیزنی پارک فلوریدا و کالیفرنیا و ژاپن — است "غرق در بسیار مشکل و کلیشه ای نژادپرستانه استعارههای" از سال 1946 فیلم. که طومار که به نام برای طراحی مجدد پنج شنبه اعلام کرد دریافت کرده است بیش از 20 ، 000 امضا.

در حالی که این بیانیه روشن ساخته است که چلپ چلوپ کوه خواهد بود دوباره طراحی در دیزنی لند و دیزنی جهان آن اشاره نمی کند این نسخه از سوار شدن وجود دارد که در توکیو.

سابق دیزنی مدیر عامل Bob Iger اذعان کرده است که آهنگ جنوبیکه شخصیت های به تصویر کشیده شده در animatronic بخشی از سوار شدن است "مناسب نیست در جهان امروز است." Iger در ماه مارس گفت که این فیلم که ترکیبی از زندگی و انیمیشن عناصر است و در کشت و زرع گرجستان پس از جنگ داخلی را شامل نمی شود در این شرکت دیزنی+ پلت فرم.

در سال 1946 هنگامی که این فیلم منتشر شده توسط دیزنی, NAACP به شدت مخالف این فیلم گفت که "در تلاش نه به توهین به مخاطبان در شمال یا جنوب تولید کمک می کند تا برای تداوم یک خطرناکی ستایش, عکس از برده داری....[فیلم] متاسفانه به تصور شاعرانه رابطه برده است که یک تحریف حقایق است."

دیزنی پارک قبلا تغییر مشهور سوار دزدان دریایی کارائیب از بین بردن آن زن ستیز تصویر از یک "عروس حراج" در سال 2017.

در دیزنی بیانیه سخنگوی مایکل رامیرز گفت که re-theming از چلپ چلوپ کوه شده بود و در آثار پس از سال گذشته اما راننده سرشونو تکون دادن به ارتباط آن با بحث از مسابقه در امریکا است.

"این retheming از چلپ چلوپ کوه است که از اهمیت ویژه امروز" رامیرز گفت: در دیزنی ، "مفهوم جدید است که فراگیر است که همه مهمانان ما می توانید با اتصال و الهام گرفته شود و از آن صحبت می کند به تنوع میلیون ها نفر از مردم که بازدید از پارک های ما در هر سال. "

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن