دیزنی انیماتور را coronavirus مرگ مربوط است سوم در تصویر متحرک خانه بازنشستگی

مشهور دیزنی انیماتور تبدیل به اقامت سوم از تصاویر متحرک و تلویزیون صندوق ماهر-مرکز پرستاری در وودلند هیلز به م

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

مشهور دیزنی انیماتور تبدیل به اقامت سوم از تصاویر متحرک و تلویزیون صندوق ماهر-مرکز پرستاری در وودلند هیلز به مرگ از عوارض مربوط به کوروناویروس.

همانطور که از شنبه, 16 ساکنان و هشت کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

ان سالیوان, 91 جانباز دیزنی, هنرمند, درگذشت دوشنبه. مرگ او عبارتند از کسانی که از بازیگر آلن گارفیلد 80 و جان Breier و 64 هر دو نفر هفته گذشته پس از بستری با توجه به MPTF مقامات.

ده ساکنان که تست مثبت برای COVID-19 شد و تحت درمان ویژه جداسازی واحد در روستای بازنشستگی و امکانات پزشکی است. این مرکز اولین گزارش ساکن حال آزمایش مثبت مارس 31 و پس از شش بیشتر در مارس 3. به گفته مقامات هشت نفر از کارکنان که در حال مراقبان اولیه نیز آزمایش مثبت در واسرمن پردیس که در آن حدود 250 بازنشستگان از صنعت سرگرمی زندگی می کنند.

تبلیغات

باربارا فرر لس آنجلس بهداشت عمومی مدیر رفت و در هفته گذشته به عنوان نشان می دهد آن خواهد بود "کاملا مناسب" به حرکت عزیزان از این محل برای محافظت از سلامت خود را.

در وودلند هیلز تسهیلات فراهم می کند که هر دو زندگی مستقل و مراقبت دراز مدت در حال حاضر شده است در زیر پناهگاه در محل سفارشات برای نزدیک به یک ماه است. مهمان نوازی کارکنان ارائه شده است وعده های غذایی به طور مستقیم به ساکنان' درب جمعی گردهمایی لغو شده است و ضروری کارکنان در حال دریافت روزانه دما چک.

افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی هستند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های ناشی از کروناویروس و بیش از 120 پرستاری و جمعی-امکانات زندگی در لس آنجلس در حال حاضر مقابله با عفونت.

هفته گذشته باب Beitcher مدیر اجرایی MPTF در بلانت پیام به ساکنان خود را از طریق مدار بسته کانال تلویزیون گفت: آنها را به "ماندن ... صفحه اصلی" پس از یادگیری است که یکی رفته بود به CVS یک نسخه برای گرفتن و دیگری برای یک بانک است.

تبلیغات

پس از تحصیل در مرکز هنر در پاسادنا سالیوان از فارگو, N. D., فرود یک کار در والت دیزنی در این انیمیشن رنگ lab در اوایل 1950s. پس از یک وقفه کار — سالیوان بود شروع یک خانواده چهار فرزند در سال 1973 او پیوست Filmation هانا-باربرا قبل از رفتن به استودیو والت دیزنی. وجود او رنگ و جوهر چنین کلاسیک دیزنی به عنوان "پری دریایی کوچک" "شیر شاه" و "لیلو و کوک." جانباز انیماتور سوئیچ به کامپیوتری متحرک تولید در دیزنی قبل از بازنشستگی اش در اوایل 2000s.

"ما او را به نام Giggles در MPTF. شما نمی تواند کمک کند اما سقوط در عشق با او خنده" روحانی دینا Kuperstock گفت. "او تا به حال بهترین خنده از هر شخص من تا کنون شناخته شده است. ان نیست, فقط خنده با صدا. هنگامی که او منتظر تمام بدن او را شدیدا تکان بدهم و نور با شادی آن مسری بود برای هر کس در اتاق."

در بیانیه ای MPTF گفت سالیوان لذت بردم از جنبه های مکرر. او دختر شانون توصیف او در بیانیه ای با عنوان "ساحل" ، او در زمان خود و فرزندان و نوه ها و دوستان به ساحل در هر فرصت. سالیوان عاشق خورشید است.

جمعه بود سالیوان 91 تولد و کارکنان ارتباط او را با خانواده و دوستان از طریق FaceTime به طوری که آنها می تواند خود را بیان عشق و تحسین است. شانون گفت: از او: "من تا به حال یک حس شوخ طبعی بسیار مثبت و لمس هر کسی که به اندازه کافی خوش شانس برای دیدار با او. او دوست داشت به یک زمان خوب است."

بار نویسنده کارکنان امی کافمن کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن