ناراضی سابق گارد می گیرد ده ها تن از گروگان ها در مانیل مرکز

مانیل فیلیپین - پلیس فیلیپین روز دوشنبه در محاصره یک مرکز خرید در مجلل بخش از مانیل پس از به تازگی اخراج نگهبا

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

مانیل فیلیپین - پلیس فیلیپین روز دوشنبه در محاصره یک مرکز خرید در مجلل بخش از مانیل پس از به تازگی اخراج نگهبان باز آتش گرفت و ده ها تن از افراد گروگان رسمی گفت.

شهردار فرانسیس سامرا از شهرستان سن ژوئن در مانیل گفت: فرد مسلح بود که با یک تپانچه مسلح به ضرب گلوله یک فرد در V-Mall. قربانی در شرایط با ثبات در بیمارستان.

سامرا گفت: پلیس ایران در تلاش بود به صحبت کردن با مسلح — ناراضی سابق گارد امنیتی در این مجتمع خرید — داخل بازار دفتر مدیریت.

"او احساس بد به خاطر او برداشته شد و به عنوان یک گارد" سامرا به خبرنگاران گفت:, و اضافه کرد که سعی کردم اما موفق به متقاعد کردن همکار نگهبانان به او بپیوندند. گذشته از یک تپانچه گروگان یادداشت برداری شد و فریاد که او تا به حال یک نارنجک اما مقامات نمی تواند بلافاصله تایید می کنند که Zamora گفت.

"ما باید تخلیه همه مردم در مرکز خرید و ما در یک مستند اینجا را در کل بازار است."

اولیه گزارش پلیس گفت: گروگان یادداشت برداری بود که به عنوان مورچه Paray شات یک مرکز رسمی قبل از عجله به طبقه دوم این مجتمع که در آن او بود که برگزاری ده ها تن از بیشتر کارکنان در یک دفتر. این گزارش گفت: "بیشتر یا کمتر از 50 نفر از کارکنان" بودند به گروگان برگزار می شود اما از ارائه جزئیات دیگر.

سامرا گفت: حدود 30 تا 40 نفر برگزار می شد و اضافه کرد که خود را برآورد شد بر اساس اندازه اداری در دفتر آنها برگزار می شد.

این گمان بود که با شکايت از "نابرابر درمان" پلیس گزارش گفت:.

مرد خواست به صحبت کردن با همکار پاسداران و رسانه سامرا گفت: اما هنوز روشن نیست که اگر مقامات موافق به آن شرایط.

بیش از یک دوجین SWAT کماندوهای بودند زودتر دیده می شود ورود به بازار خود را تفنگ آماده است. دیگر پلیس ایستاده بود در خارج همراه با یک آمبولانس.

خرید مجموعه محبوب برای آن رستوران ها و مغازه ها و کافه ها و بازار نهفته در نزدیکی یک مجلل محاصره مسکونی یک باشگاه گلف و پلیس و مقر نظامی در این شهر شلوغ از بیش از 12 میلیون نفر از مردم که در آن نظم و قانون به مدت طولانی یک نگرانی شده است.

___

آسوشیتد پرس videojournalist Joeal Calupitan کمک به این گزارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن