فاجعه مرگبار گردباد پاره 40 ساختمان در نشویل

NASHVILLE - حداقل 7 نفر کشته شدند اوایل روز شنبه به عنوان دو گردباد لمس کردن در مرکزی, تنسی, ریز حدود 40 ساختم

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

NASHVILLE - حداقل 7 نفر کشته شدند اوایل روز شنبه به عنوان دو گردباد لمس کردن در مرکزی, تنسی, ریز حدود 40 ساختمان در سراسر نشویل منطقه است.

مقامات التماس کرد با مردم به ماندن در خانه حداقل تا سپیده دم می تواند نشان می دهد خطرات ناشی از یک چشم انداز آشغال با عیار پایین دیوار و سقف جامعی خطوط برق و شکسته درختان. مدارس و دادگاه ها و خطوط حمل و نقل بسته شد و چهار رأی منتقل شدند تنها چند ساعت قبل از سه شنبه رای گیری مجموعه ای بود برای شروع.

"گردباد قلم در شهرستان" نشویل شهردار جان کوپر گفت: Tennessean در حالی که بازدید از یک پناهگاه اضطراری در اوایل روز سه شنبه. "شما مردم در بیمارستان و رک و پوست کنده شده اند وجود دارد مرگ و میر."

تنسی سازمان مدیریت اضطراری سخنگوی مگی Hannan تایید اولیه مرگ و میر از 7. این کلانترها از پوتنام و بنتون شهرستانهای پیوست نشویل شهردار در گزارش مرگ و میر.

گردباد در نزدیکی مرکز شهر بنا به گزارش باقی مانده بر روی زمین را به گوشه عزلت حدود 10 مایل (16 کیلومتر) در شرق شهرستان. مناطق دیگر گزارش آسیب های گسترده ای را شامل Mt. ژولیت مرکز شهر نشویل و Germantown.

"جامعه ما نهفته شده است به طور قابل توجهی" Mt. ژولیت اداره پلیس توییتی اوایل روز سه شنبه. خانه های متعدد آسیب دیده بودند و آسیب های متعدد گزارش شده بخش گفت. "ما همچنان به جستجو برای مجروح شدند. ماندن در خانه اگر شما می توانید."

افسران پلیس و ماموران آتش نشانی بودند در پاسخ به حدود 40 ساختمان فرو می ریزد در اطراف شهر, مترو, Nashville, پلیس گفت:.

John C. لحن فرودگاه, نشویل بین المللی خواهر فرودگاه در غرب Nashville "پایدار آسیب قابل توجهی با توجه به آب و هوایی شدید" سخنگوی کیم Gerlock در بیانیه ای گفت: اوایل صبح روز سه شنبه. چندین آشیانه نابود شده اند و خطوط برق را, او گفت:, و اضافه کرد که هیچ صدمات گزارش شده.

Gerlock خواسته که برای جلوگیری از فرودگاه تا اطلاع ثانوی که مقامات فرودگاه فعال کرده آن عملیات اورژانس مرکز برای هماهنگی و پاسخ.

یک ویدئویی ارسال شده از شرق نشویل نشان داد آنچه به نظر می رسد به خوبی تعریف شده گردباد در حال حرکت به سرعت در سراسر شهرستان. رعد و برق بارها و بارها دیدم در حالی که در بسیاری از شهر بود در تاریکی. این whir باد می تواند شنیده gusting پس از گردباد نقل مکان کرد و دور از چشم.

تصاویر در رسانه های اجتماعی نشان داد که آسیب های گسترده ای به ساختمان لت و پار سیم روی سیم های خطوط برق و سازه که در حال حاضر غیر قابل تشخیص به عنوان گردباد کاهش داده بود آنها را به آوار. یک عکس نشان داد سفید وینیل حصار که افتاده بود ، دیگر نشان داد سقف و دیوار رفته از یک ساختمان است که هنوز هم تا به حال آنچه به نظر می رسد جعبه های انباشته در قفسه.

گزارش نشت گاز مجبور یک تخلیه IMT ساختمان در جرمنتاون جامعه با توجه به WSMV-TV. عکس نشان داد ده ها تن از مردم در خیابان حمل وسایل خود را طولانی نیست پس از گردباد منتقل شده از طریق شهرستان است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

نشویل پلیس گفت: در یک صدای جیر جیر که دو مرگ در شرق نشویل گزارش شده بود به گروه, اما نمی گویند اگر مرگ و میر تایید شد.

صلیب سرخ آمریکا از ایالت تنسی گفت: در آن حساب توییتر که یک پناهگاه شده بود باز برای ساکنان آواره در مرکز شهر نشویل بازار کشاورزان شمال state capitol.

نشویل برقی توییتی که چهار نفر از آن پستهای آسیب دیده بودند در گردباد. قطع برق که از 4 صبح شد و تاثیر بیش از 44,000 مشتریان شرکت آب و برق گفت.

مترو, Nashville, مدارس دولتی گفت: مدارس خواهد بود بسته سهشنبه به دلیل گردباد آسیب. Wilson County, فقط شرق مترو نشویل را نزدیک مدارس برای بقیه روز. انتخابات و رای گیری سایت در مدارس شد و انتظار می رود برای باز باقی می ماند و همچنین دفاتر منطقه با توجه به توییت از آن حساب رسمی.

Unboard از کمیسیون انتخابات در بیانیه ای گفت: اوایل روز شنبه که اطلاعات در مورد آسیب به مراکز رای گیری در حال جمع آوری پارلمانی برای سه شنبه. هر رای دهنده در Davidson County که حوزه اختصاص داده شده است نهفته ممکن است رای در کمیسیون انتخابات دفاتر بیانیه ای گفت:. برگزاری انتخابات پارلمانی در زمان های مختلف شروع 7 صبح CST بسته به این شهرستان است.

طوفان سیستم هوا را جدا گردباد مخرب باد و تگرگ های بزرگ رسانه های خبری گزارش شده است. باران سنگین بود و انتظار می رود به تاثیر سواحل خلیج فارس متحده در طول چند روز آینده با توجه به WTVF-تلویزیون.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن