آیا شما سقوط برای یک Coronavirus جعل? Facebook به شما اجازه می دانم

بزرگنمایی این تصویر

Facebook می گوید آن را حذف کرده است “صدها هزار نفر” از قطعه از اطلاعات غلط در مورد COVID-19 از جمله خطرناک جعلی درمان و پست تناقض بهداشت عمومی مشاوره. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

در یک حرکت جدید برای جلوگیری از گسترش خطرناک و اطلاعات نادرست در مورد coronavirus Facebook شروع خواهد شد گفتن مردم زمانی که آنها به تعامل با پست در مورد ساختگی درمان مضر و دیگر ادعاهای دروغین.

در هفته های آینده, Facebook کاربرانی که دوست داشت و یا در واکنش به اظهار نظر در برنامه به طور بالقوه مضر افشا و خنثی محتوای یک پیام را ببینید در اخبار خود را تغذیه کارگردانی آنها را به سازمان جهانی بهداشت را “اسطوره busters” صفحه. وجود دارد که نیاز به برخی از رایج ترین دروغ در مورد این بیماری همه گیر.

“ما می خواهیم برای اتصال به افرادی که ممکن است باید با تعامل مضر اطلاعات غلط در مورد ویروس با حقیقت از منابع معتبر در مورد آنها را ببینید و یا شنیدن این ادعا دوباره از Facebook” نوشت مرد روزن Facebook معاون رئیس جمهور برای یکپارچگی در یک پست وبلاگ.

این ویژگی های جدید را فراتر از Facebook فعلی تلاش برای حفظ خطرناک اطلاعات غلط در مورد ویروس شبکه خود را. تا به حال شده است به اطلاع کاربران تنها زمانی که آنها به اشتراک گذاشتن یک پست که واقعیت-چکرز دارای برچسب نادرست است.

بزرگنمایی این تصویر

Facebook کاربرانی که دوست داشت و یا در واکنش به اظهار نظر در برنامه به طور بالقوه مضر افشا و خنثی محتوای یک پیام را ببینید در اخبار خود را تغذیه کارگردانی آنها را به سازمان جهانی بهداشت را “اسطوره busters” صفحه. Facebook پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Facebook

این هفته U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار داد جهان با آن مواجه است “یک اپیدمی خطرناک از اطلاعات غلط” در مورد کوروناویروس. و در چهارشنبه, جهانی, حمایت, گروه, Avaaz منتشر شد مطالعه گفت میلیون ها نفر از کاربران شده اند در معرض coronavirus مربوط به اطلاعات غلط در Facebook.

این مطالعه با اشاره به تئوری های توطئه که این ویروس ایجاد شده توسط سازمان بهداشت جهانی و بنیاد گیتس; درمان نادرست مانند روغن پونه کوهی و سیر; و به طور بالقوه کشنده توصیه که نوشیدن دی اکسید کلر صنعتی سفید کننده را “نابود” ویروس.

هیچ کدام از اینها درست است.

“نه تنها Facebook یک کانون اطلاعات غلط اما بیشتر خطرناکی زندگی مردم هستند که در معرض خطر قرار داده چرا که آنها مطلع است که این مطلب نادرست” گفت: Fadi قرآن, مدیر مبارزات انتخاباتی در Avaaz. او گفت: هشدار جدید هستند “یک گام بزرگ به جلو است.”

یک Facebook سخنگو گفت: “ما سهم وافری به هدف کاهش اطلاعات غلط در مورد COVID-19 و قدردانی خود را از همکاری در توسعه این اطلاعیه ما در حال حاضر نشان می شود افرادی که درگیر با مضر اطلاعات غلط در مورد ویروس های ما از آنجا برداشته شده است. این خود نمونه ای است نه نماینده جامعه در Facebook و یافته های خود را نمی منعکس کننده کار انجام داده ایم.”

وافری به بررسی 104 نوشته ها و فیلم ها در شش زبان نوشته شده بین Jan. 21 و 7 آوریل بود که امتیاز به عنوان غلط توسط این واقعیت مستقل-چکرز. این مطالعه نشان داد این پست به اشتراک گذاشته شد بیش از 1.7 میلیون بار و متصلب تا 117 میلیون بازدید.

در 43 مورد از این پست هنوز در دسترس در Facebook بدون برچسب هشدار دهنده نشان می دهد که واقعیت-چکرز تا به حال افشا و خنثی ادعای خود را. Avaaz گفت: پس از آن مشترک به لیست پست با Facebook شرکت برداشته 17 از آنها.

Avaaz در بر داشت آن را می تواند به مدت سه هفته برای Facebook برای پست برچسب های هشدار دهنده و یا حذف محتوا که واقعیت-چکرز امتیاز به عنوان نادرست است. Facebook کاهش یافته است به می گویند که چگونه این به طور معمول طول می کشد به پرچم یا حذف پست ها که نقض سیاست های خود.

روزن گفت: Facebook حذف کرده است “صدها هزار نفر” از قطعات از ویروس های مرتبط با اطلاعات غلط است که می تواند منجر به “قریب الوقوع آسیب فیزیکی” از جمله نوشته های که ترویج جعلی درمان و یا در تضاد با مشاوره در مورد اجتماعی فاصله.

برای دیگر افشا ادعا می کند از جمله تئوری های توطئه در مورد ویروس را منشاء Facebook محدودیتی که چگونه بسیاری از مردم با دیدن این پست را نشان می دهد و “قوی برچسب های هشدار دهنده و اطلاعیه ها” هنگامی که مردم آنها را مشاهده و یا سعی کنید به آنها را به اشتراک.

Facebook نمایش داده می شود هشدارهای روی 40 میلیون پست در ماه مارس که شامل 4,000 مقالات در بر داشت نادرست توسط واقعیت-چکرز روزن گفت. “وقتی مردم را دیدم کسانی که برچسب های هشدار دهنده 95% از زمان آنها را در برای مشاهده محتوای اصلی,” او گفت:.

مانند بسیاری از شرکت های Facebook فرستاده است بسیاری از کارگران آن خانه در طول بیماری همه گیر. آن است که در حال حاضر بیشتر با تکیه به شدت در سیستم های خودکار برای نظارت و پرچم, پست, است که این شرکت می گوید می تواند منجر به اشتباهات.

Avaaz نیز بررسی اطلاعات غلط در توییتر و یوتیوب قرآن گفت: به ببینید که چگونه آنها در حال اجرای سیاست های خود را.

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im