DHS: جدید غربالگری برای شروع در میان coronavirus نگرانی

واشنگتن - به عنوان ایالات متحده گام تا پاسخ خود را به کروناویروس شیوع وزارت امنیت داخلی هشدار داد که ممکن است

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

واشنگتن - به عنوان ایالات متحده گام تا پاسخ خود را به کروناویروس شیوع وزارت امنیت داخلی هشدار داد که ممکن است مسافران خطوط هوایی که پروازهای خود را ممکن است باد تا جایگزین اگر مقامات کشف اواسط پرواز که کسی پردازنده شده در چین در 14 روز گذشته.

که هدایت گنجانده شد در یک اعلامیه منتشر شده توسط گروه جمعه به عنوان جدید محدودیت های مسافرتی رسما به اثر را برای پروازهای شروع پس از 5 p. m. EDT.

بر اساس قوانین جدید ایالات متحده شهروندان که سفر در چین در عرض 14 روز گذشته خواهد بود دوباره روت به یکی از هشت فرودگاه تعیین شده که در آن آنها را تحت افزایش سلامت روش های غربالگری.

هشت عبارتند از: John F. Kennedy International Airport در نیویورک; Chicago o'hare International Airport; سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی; Seattle-Tacoma International Airport; Daniel K. Inouye فرودگاه بین المللی در هونولولو; فرودگاه بین المللی لس آنجلس در کالیفرنیا; Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport; و واشنگتن-فرودگاه بین المللی دالس در ویرجینیا.

شروع دوشنبه, نیوآرک لیبرتی در فرودگاه بین المللی در نیوجرسی دالاس/فورت ورث فرودگاه بین المللی و دیترویت شهری فرودگاه اضافه خواهد شد به لیست.

شهروندان ایالات متحده که در هوبئی استان در 14 روز پس از بازگشت آنها خواهد بود موضوع را به تا 14 روز از قرنطینه اجباری. شیوع سرچشمه در استان.

شهروندان ایالات متحده که در مناطق دیگر چین در 14 روز گذشته را تحت "فعال ورود غربالگری سلامت" و تا 14 روز از "خود شده است."

در همین حال بسیاری از شهروندان غیر آمریکایی که سفر در چین در عرض 14 روز گذشته را رد خواهد کرد, ورود به ایالات متحده به جز فوری اعضای خانواده از شهروندان ایالات متحده اقامت دائم و خدمه پرواز.

"در حالی که به طور کلی خطر را برای آمریکا باقی می ماند پایین funneling همه پروازها با مسافران که اخیرا در چین است که مهم ترین و محتاطانه گام می تواند ما را در این زمان به کاهش فشار بر مقامات بهداشت عمومی غربالگری تماس های ورودی مسافران" گفت: چاد Wolf اقدام DHS ،

"ما متوجه این می تواند استرس اضافه شده و طولانی شدن زمان سفر برای برخی از افراد, اما, بهداشت عمومی و امنیت کارشناسان معتقدند این اقدامات لازم برای جلوگیری از ویروس ها و محافظت از مردم آمریکا" گرگ گفت.

خواسته در یک مصاحبه پخش یکشنبه در فاکس چگونه نگران او بیش از شیوع رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که "ما تقریبا آن را تعطیل کند در آینده از چین است."

"ما ارائه شده چین کمک کند اما ما نمی توانیم هزاران نفر از مردم در آینده که ممکن است این مشکل coronavirus" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "بنابراین ما در حال رفتن به دیدن آنچه که اتفاق می افتد, اما ما آن را تعطیل بله."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن