دیترویت افسر متهم بیش از روزنامه نگاران گلوله با گلوله های لاستیکی

بزرگنمایی این تصویر پس از پوشش ضد خشونت پلیس تظاهرات در مه, عکاسان خبری نیکول هستر متی هچر و ست هرال

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از پوشش ضد خشونت پلیس تظاهرات در مه, عکاسان خبری نیکول هستر متی هچر و ست هرالد (که در زمان این عکس) ضرب گلوله کشته شد با لاستیک گلوله توسط پلیس دیترویت سرجوخه اد گالو) دانیل Debono در یک "بی دلیل" حمله با توجه به دادستان. Debono چهره سه فقره felonious حمله. ست هرالد/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست هرالد/خبرگزاری گتی ایماژ

یک افسر پلیس دیترویت مواجه است اتهامات بیش از اتهاماتی که به او شلیک گلوله های لاستیکی در سه عکاسان خبری که پوشش ضد نژادپرستی تظاهرات برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید.

سرجوخه اد گالو) دانیل Debono, 32 متهم به سه فقره felonious حمله به اتهام شلیک nonlethal مهمات در MLive عکاس نیکول هستر و مستقل عکاسان خبری ست هرالد و متی هچر در ساعات اولیه صبح از مه 31.

بیانیه ای در روز دوشنبه توسط Wayne County دادستان گفت: عکاسان خبری که تحت پوشش اعتراضات و عینک خود را به مطبوعات اعتبار مواجه Debono و دو نفر دیگر از افسران پس از تظاهرات تا به حال تا حد زیادی درگذشت کردن برای شب.

سه عکاسان راه رفتن بودند زمانی که آنها ملاقات Debono بود که با لباس ضد شورش و حمل بخش خود را-صادر اسلحه گرم و سلاح را که از کار اخراج لاستیک گلوله دادستان گفت. سه شناسایی خود را به عنوان اعضای مطبوعات برگزار شد و دست خود را تا زمانی که او نزدیک شد و از آنها خواسته برای عبور از خیابان. از آن زمانی که آنها شروع به عبور از خیابان, دادستان ها می گویند که Debono اخراج لاستیک گلوله در یک "بی" تیراندازی.

هر سه عکاسان پایدار آسیب های متعدد با هستر حفظ بیشتر است.

"شواهد نشان می دهد که این سه روزنامه نگاران ترک در اعتراض به منطقه بود که تقریبا هیچ کس دیگری در خیابان که در آن آنها شد. آنها تهدیدی برای هیچ کس نیست. وجود دارد به سادگی هیچ توضیح دلایل اتهام اقدامات این افسر گرفته شد" Wayne County دادستان Kym شایسته در بیانیه ای گفت:.

این felonious حمله به اتهام حمل حداکثر مجازات چهار سال دادستان ها توجه داشته باشید.

ادعاها و گزارش های بیش از حد خشونت پلیس شده اند مکرر در تظاهرات آغاز شد که با پلیس به قتل جورج فلوید در مارس در مینیاپولیس. در کنار معترضان حساب های متعدد روزنامه نگاران نیز جلو آمده و گفت: آنها بیش از حد شده اند یا دستگیر شده توسط پلیس در حالی که پوشش تظاهرات.

چندین روزنامه نگاران گفت: NPR در ماه ژوئن که آنها تا به حال از کار اخراج شده پس از, with لاستیک, دور, گاز اشک آور و اسپری فلفل. در ماه مه مستقل عکاس خبری لیندا Tirado گفت که او کور شده بود در چشم چپ به احتمال زیاد توسط یک لاستیک گلوله که زده ،

و شاید یکی از حقیقی تر لحظه های اسیر به تازگی در برنامه زنده تلویزیونی سی ان ان خبرنگار عمر Jimenez و خدمه اش دستگیر شده بودند در هوا در حالی که پوشش تظاهرات در مینیاپولیس.

آمریکا آزادی مطبوعات ردیاب که نظارت بر اقدامات تهاجمی علیه روزنامه نگاران در ایالات متحده ثبت کرده است برخی از 241 حمله به روزنامه نگاران در جریان تظاهرات که بیشتر آن توسط اجرای قانون است. حداقل 72 روزنامه نگاران دستگیر شده اند به گزارش سازمان.

در طول یک نامربوط کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه دیترویت رئیس پلیس جیمز کریگ گفت: او هشدار داده شده بود به اتهام حمله به یک خبر در خروجی که کار یکی از عکاسان خبری. کریگ گفت: بخش تحقیقات و معلق Debono بیش از این حادثه.

کریگ گفت: این تحقیقات داده شده به دادستان برای بررسی خود را.

کریگ اضافه شده است که "و" خود گروه انجام شده در یک "دیدنی شیوه" حتی به عنوان تظاهرات گاهی اوقات خشونت تبدیل شد.

"افسران ما پاسخ داده اند بسیار مناسب پس از این باید منعکس نمی کند به عنوان یک آژانس که این یک حادثه تعریف می کند که چگونه ما با مدیریت اعتراضات" کریگ روز دوشنبه گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب