با وجود مرگ و میر تا کنون هیچ دستور shutdown در منطقه سیاتل

سیاتل - به عنوان coronavirus گسترش از طریق آسیای مقامات بسته در مدارس چین و ژاپن و هنگ کنگ اما در کانون شیوع ا

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

سیاتل - به عنوان coronavirus گسترش از طریق آسیای مقامات بسته در مدارس چین و ژاپن و هنگ کنگ اما در کانون شیوع این بیماری در ایالات متحده و مقامات در واشنگتن که تا کنون دستور داده نشده است که کلاس های درس بود توقیف و یا لغو فعالیت.

به طور فزاینده مردم در تماس با رهبران دولت به تهاجمی تر به عنوان آنها سعی می کنند برای جلوگیری از ویروس است که باعث بیماری به نام COVID-19 که محققان می گویند ممکن است در گردش برای هفته کشف نشده در منطقه سیاتل است.

واشنگتن گزارش کرده است در مجموع از نه coronavirus مرگ و میر و و اکثر ساکنان یک خانه سالمندان در حومه سیاتل. شده اند وجود دارد حداقل 27 موارد گزارش شده در منطقه سیاتل است. در روز سه شنبه آمازون سخنگو گفت: یک کارمند در آن دانشگاه بزرگ در سیاتل تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

مدارس فردی و کسب و کار بسته اند و چندین مدرسه خانههای گلی خالی آموزش دانش آموزان حاضر در این رویداد طولانی مدت تعطیلی بیش از نگرانی های بهداشتی. با این حال وجود دارد افزایش تماس ها به صورت گسترده تر عمل از منطقه کردند. یک درخواست تماس برای دانشگاه واشنگتن به آن 45,000-دانشجو دانشگاه سیاتل تا به حال بیش از 20 ، 000 امضا.

واشنگتن و سیاتل اعلام کرده اند شرایط اضطراری می دهد که رهبران قدرت های گسترده ای را به حالت تعلیق فعالیت های. اما تا کنون هیچ دستور مستقیم صادر شده است.

"ما در حال ساخت یک درخواست به طور رسمی در حال حاضر برای رویدادهای برای لغو شود اما مردم باید آماده برای که امکان و نیاز به فکر کردن در مورد آن" واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: در اوایل این هفته.

برخی از مدارس و کسب و کار در انتظار نیست.

مسئولان مدرسه در رنتون در جنوب سیاتل اعلام کرد اواخر روز سه شنبه که Hazen دبیرستان می خواهم برای بقیه هفته پس از یک دانش آموز آزمایش مثبت برای coronavirus. بیش از 15000 نفر با امضای یک طومار به مدارس در دریاچه واشنگتن مدرسه منطقه که در نزدیکی حومه مرکز پرستاری سخت آمار شیوع. یک درخواست مشابه را برای Bellevue مدارس تا به حال بیش از 10000 امضا در روز چهارشنبه.

این F5 شرکت فن آوری خود را بسته 44-داستان برج در مرکز شهر سیاتل شنبه پس از یادگیری یک کارمند بوده و در تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس و سرگرمی در هوای آزاد, غول پیکر اری بسته آن Seattle-منطقه دانشگاه به مدت دو روز از فراوانی از احتیاط.

محلی و مقامات بهداشتی دولت باید توصیه نمی شود تعطیلی مدارس یا لغو فعالیت اما گفت آنها احترام به تصمیمات محلی و رهبران مدرسه.

فدرال مهاجرت در زمینه دفتر در نزدیکی تاکویلا همچنین بسته سهشنبه پس از یک کارمند بازدید از زندگی مرکز مراقبت. اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ گفت: "تصمیم گرفته شده "از فراوانی از احتیاط" است و آن را بسته باقی می ماند برای 14 روز.

و مقامات بهداشتی در کارولینای شمالی گزارش روز شنبه که یک فرد از شهرستان ویک آزمایش مثبت برای این بیماری پس از بازدید از مراقبت دراز مدت تسهیلات در Kirkland, Washington, که در آن بسیاری از دولت موارد نشات گرفته است.

در میان به تازگی گزارش شده مرگ و میر در واشنگتن بود و در 50s خود را که ساکن زندگی مرکز مراقبت در کرکلند که درگذشت در Harborview Medical Center در سیاتل در فوریه. 26. بعد از آزمایش مشخص شد او از COVID-19. در یک به روز رسانی پیام پرستاری صفحه اصلی وب سایت, زندگی, مرکز مراقبت گفته است که غربالگری کارگران برای علائم قبل از شروع کار و به عنوان آنها را ترک. ساکنان با علائم قرار می گیرد در انزوا. تسهیلات هنوز هم منع بازديد از خانواده و راه اندازی یک ایمیل برای رسانه های خبری به سوالات نگه داشتن خطوط تلفن باز برای اعضای خانواده با سوالات.

یک کارمند آمازون است که با این نسخهها کار در سیاتل جنوبی دریاچه اتحادیه محله آزمایش مثبت برای ویروس جدید, سیاتل تایمز گزارش داد بعد از ظهر سه شنبه با استناد به یک پیام از شرکت.

"ما در حال حمایت از آسیب دیده کارمند است که در قرنطینه" یک سخنگوی شرکت گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه به آسوشیتد پرس.

کارمند به خانه رفت احساس بد در فوریه. 25 و نه بازگشت به کار پس از این پیام از آمازون به کارکنان گفت. پیام گفت: آمازون گفته شد که این روز کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19.

دیگر کارکنان مشغول به کار در تماس نزدیک با تحت تاثیر قرار, کارمند, ابلاغ شده است, پیام گفت.

پادشاه شهرستان نقل مکان کرد و برای اولین بار از 14 واحد های مدولار در روز سه شنبه به یک سایت در مرکز. آنها برنامه ریزی برای خانه COVID-19 بيمار در واحد به طوری که آنها می توانید دریافت درمان در انزوا.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

و دولت مجلس در روز سه شنبه به اتفاق آرا به تصویب یک اندازه گیری که در قرعه کشی 100 میلیون دلار از دولت اضطراری "روز بارانی" صندوق برای کمک به پرداخت برای پاسخ.

___

AP نویسنده راشل La Corte کمک از المپیا و AP نویسنده لیزا Baumann کمک از سیاتل.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن