با وجود Coronavirus خطرات آمریکا بازده برای کسب و کار عادی

بزرگنمایی این تصویر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., دیده می شود در اینجا در کنگره در آوریل 21, با

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., دیده می شود در اینجا در کنگره در آوریل 21, باعث شده است تلاش برای از سرگیری سنا کسب و کار. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

هر چند coronavirus همچنان یک تهدید جدی در واشنگتن, دی سی, ایالات متحده سناتور بازگشت به کنگره از خانه شان متحده در روز دوشنبه بیش از پنج هفته پس از آخرین گردهمایی رسمی و رول تماس آرا.

"همه در سراسر ملت ما کارگران آمریکایی در ضروری بخش های زیر مشاوره و گرفتن جدید اقدامات احتیاطی در حالی که آنها را در ادامه گزارش برای وظیفه و انجام غیر قابل تعویض کار کشور خود را به" رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: در بیانیه ای در روز جمعه. "شروع شنبه مجلس سنا همان را انجام خواهد داد."

این بدان معناست که تا 100 سناتور — همراه با کارکنان خود حمایت از کارگران و بازدید کنندگان و دیگران — را به ساختمان کاپیتول با برخی از دستورالعمل های بهداشتی.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود اشاره کرد که به تازگی اعضای کنگره ضروری در نظر گرفته شده کارگران است. به عنوان یک نتیجه, کنگره ندارد به پایبندی به اقامت در خانه نظم و بسته شدن غیر ضروری از کسب و کار.

سنا بازگشت نیز شروع موج جدیدی از نگرانی در مورد عفونت کروناویروس در کاپیتول هیل که در آن ده ها تن از کارگران و کارکنان و اعضای کنگره در حال حاضر بیمار و یا قرنطینه.

مک کانل R-Ky., باعث شده است تلاش برای از سرگیری سنا کسب و کار بیش از اعتراض برخی از اعضای. این مجلسی است که میله میله به در نظر گرفتن چندین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این هفته از جمله تایید رای برای یک سازمان رسمی شنبه.

دموکرات ها باید گفت که این حرکت می تواند قرار دادن کسانی که در کنگره پیچیده و فراتر از آن در خطر است. آنها همچنین گفت که سنا باید باریک آن قانونی تمرکز به کروناویروس کمک یا نظارت آن. دموکراتیک-چراغ خانه است که بازگشت این هفته است.

پس از تصویب حدود 3 تریلیون دلار در کمک های اولیه تا کنون جمهوری خواهان و دموکرات ها در حال تقسیم در تزریق پول نقد به شدت تیره و تار اقتصاد است. دموکرات ها می گویند دولت و دولت های محلی باید اولویت در حالی که جمهوری خواهان در حال برگزاری را برای مسئولیت جدید برای حمایت از کسب و کار.

"جمهوری خواهان مجلس سنا باید لیزر متمرکز در سلامت و بحران اقتصادی ناشی از COVID-19 نه تایید جناح راست قضات و یا حفاظت از کسب و کار از مسئولیت" رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. نوشت در توییتر.

بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا و رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در مارس 21. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

مک کانل پلوسی می گویند هیچ با تشکر از کاخ سفید برای تست

روز جمعه مک کانل مشترک جدید سنا دستورالعمل از دکتر برایان موناهان با حضور پزشک به کنگره برای جلوگیری از تجمعات و پوشیدن ماسک زمانی که ممکن است. این دستورالعمل همچنین توصیه اعضا و دیگران را به حفظ 6 پا از فاصله حد کارکنان و بازدید کنندگان در دفاتر و شرکت در نظارت بر سلامت برنامه های.

"من به شدت اصرار همکاران من به مشورت این دستورالعمل که ما با دقت رزومه فرد در کار" مک کانل گفت.

اما مانند بسیاری از نقاط کشور وجود ندارد و گسترده تست برنامه در کاپیتول هیل. در ضمن هیچ کدام از جدید سنا اقدامات ایمنی الزامی است.

"من فکر می کنم این دیوانه است. من واقعا" دکتر دیوید Relman یک استاد میکروبیولوژی و ایمونولوژی در دانشگاه استنفورد گفت: پس از بررسی موناهان راهنمایی. "ما نمی خواهیم آنها را به انجام انواع خطرات قرار داده است که نه تنها خود را در معرض خطر اما دیگران است. و بعلاوه, ما می خواهم آنها را به مدل های نقش و آنها نه رفتار به عنوان مدل نقش زمانی که آنها انجام این نوع برگزاری در اعداد بزرگ است."

اواخر جمعه, بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: این سازمان ارسال خواهد 1,000 coronavirus آزمون به کنگره است. رئیس جمهور تهمت تمجید حرکت می کند.

اما در روز شنبه مجلس نمایندگان آمریکا و مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا صادر نادر بیانیه مشترک کاهش عرضه و گفت: این آزمون باید به کارگران خط مقدم پس از ملی تست دسترسی محدود باقی مانده است.

هنوز Relman می گوید: زمان پارامترهای سنا بازگشت سیگنال یک سوء تفاهم از اقدامات مورد نیاز برای کارگران ضروری برای محافظت از خود و دیگران است. و که شامل یک طرح روشن برای تست.

"من فقط با داشتن یک زمان سخت در اینجا درک آنچه منطق است و چگونه این می تواند خوب برای ملت ما" گفت: Relman که همچنین رئیس بیماری های عفونی در امور جانبازان پالو آلتو سیستم مراقبت های بهداشتی در کالیفرنیا است. "این کارگران ضروری نیست استقبال از اقدامات شناخته شده است که کاهش ریسک به سطح مناسب برای آنها. آن را نوعی دمدمی مزاج و و خطرناک است."

همچنین با متوسط سن سنا بالای 60 خطرات حتی بالاتر Relman گفت. اعضای مختلف انجام خواهد شد سطح از خطر قرار گرفتن در معرض که بسته به منطقه آنها سفر به و از.

وی با اشاره به کانادا و بریتانیا, پارلمان به عنوان بهتر از مدل های که در آن رهبران دولت باید نصب از راه دور جلسه گزینه های. این حرکت مسدود شده است در مجلس سنا توسط مک کانل و همچنان در حال بحث در خانه.

بدون کنترل از راه دور برنامه های, اعضای, و دیگران در ملاقات با فرد در کنگره باید آزمایش دو بار در هفته و پایبند به صورت هفتگی آنتی بادی آزمون Relman گفت. اجتماعی فاصله مورد نیاز نیز باید اجباری او اضافه شده است.

در ضمن آن می تواند هفته قبل از سناتورهای پیدا کردن اثرات نشست در فرد پس از بیماری یک دوره کمون طولانی.

"این یک اثر موج دار شدن است که برای انشعابات تعداد زیادی از مردم از جمله بسیاری از اعضای دیگر همان بدن از رهبران سیاسی که آنها پیشنهاد کرده اند ضروری" Relman گفت.

متوقف coronavirus کمک مذاکرات

سنا را تا نامزدی رابرت Feitel به آینده بازرس کل برای کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای در روز دوشنبه. در روز سه شنبه کمیته اطلاعات مجلس سنا را از شنیدن تهمت نامزد برای مدیر اطلاعات ملی جمهوریخواه تگزاس در کنگره جان Ratcliffe.

این یک یادآوری است که آمریکا و تمرکز باقی می ماند و به طور منظم کسب و کار جدید پس از coronavirus کمک مذاکرات متوقف شده است.

یک کلید معوق: مک کانل و دیگر جمهوری خواهان در حال هل دادن برای مسئولیت جدید برای حمایت از کسب و کار در یک موج بعدی از بودجه. دموکرات ها مخالف هستند.

"سنا و مجلس آمریکا این حمایت خواهد بود کاملا ضروری به آینده بحث و گفتگو پیرامون بهبود قوانین" مک کانل و خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا گفت: در یک بیانیه مشترک.

اما دموکرات ها می گویند دولت های ایالتی و محلی در مواجهه با وخیم کمبود مالی هستند اولویت است. پلوسی گفت: یک طرح می تواند در مجموع حدود 1 تریلیون دلار برای حفظ بحرانی کارگران خط مقدم چنین به عنوان اولین پاسخ دهندگان و پرستاران از دست دادن شغل خود.

"آنها خطر زندگی خود را به صرفه جویی در زندگی می کند و در حال حاضر آنها در حال رفتن به از دست دادن شغل خود. آن را فقط خیره کننده است و ما باید برای رسیدگی به آن" پلوسی به خبرنگاران گفت: به تازگی.

خانه بزرگتر تاخیر بازگشت

خانه میله میله برای بازگشت نیز روز دوشنبه اما رهبران دموکرات معکوس البته پس از مشاوره با پزشک متخصص دکتر موناهان.

در حال حاضر, خانه, رهبر اکثریت Steny Hoyer, D-Md., به دنبال توصیه های جدید از موناهان چگونه می تواند به خانه بازگشت با خیال راحت. تا سپس اعضای جلسه از راه دور و یا برگزاری جلسات زمانی که ممکن است. مذاکرات نیز در جریان به صورت خانه به در نظر گرفتن گزینه های جدید برای کنترل از راه دور رای گیری و جلسات.

در اوایل هفته گذشته در کنگره Debbie Wasserman Schultz, D-Fla., نگرانی در طول یک انجمن تماس بگیرید و در مورد بازگشت به اتاق بیش از 400 عضو به همراه هزاران نفر از کارکنان, به واشنگتن, در میان همه گیر.

او خوشحال بود در رهبری بعد از برگشت در نظر دارد.

"من افتخار می کنم که خانه ما رهبری زده یک تعادل بین کارکنان و عضو ایمنی با تمایل به نامزدی در انتخابات امریکا وخیم سلامت و بحران اقتصادی" واسرمن شولتز گفت. "امن و خوب فکر کردن ورود مجدد به محل کار چیزی است که هر آمریکایی می خواهد در حال حاضر خانه ما رهبران دموکرات رسمیت شناختن آن است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب