خالی از چاه های نفت امد و شد زیاد لوس آنجلس با گازهای سمی و عظیم پاکسازی هزینه های

ضخامت یک بار بود به طوری فراوان در زیر کالیفرنیای جنوبی است که این حباب به سطح مشهورترین, در, La Brea Tar Pits

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

ضخامت یک بار بود به طوری فراوان در زیر کالیفرنیای جنوبی است که این حباب به سطح مشهورترین, در, La Brea Tar Pits.

اما پس از بیش از یک قرن از تهاجمی حفاری توسط سوخت های فسیلی شرکت های بسیاری از لس آنجلس سودآور نفت از بین رفته است. آنچه باقی می ماند این است که هزینه میراث: نزدیک به 1000 حلقه چاه در سراسر شهر در غنی و فقیر و در محله های خلوت توسط صاحبان آنها و سمت چپ را به دولت پاک با توجه به اولین از نوع خود تجزیه و تحلیل سوابق دولت توسط لس آنجلس تایمز و مرکز عمومی یکپارچگی است.

چند شهرهای ایالات متحده در حال سوراخ با چنین غلظت پیر حفاری سایت, با ده ها هزار نفر از ساکنان زندگی در این نزدیکی هست از لدرا ارتفاعات به اکو پارک. اگر نمی گذارند و تمیز کردن بسیاری از این یتیم چاه ادامه خواهد داد به افشای مردم به سمی گازهای پیچیده کلنگی و مطرح نادر اما جدی تهدید از انفجار. اگر دولت بودند برای مقابله با, پاکسازی, آن را هزینه ده ها میلیون دلار است.

در عین حال با وجود قدرت نظارتی است که در برخی از راه های قوی تر از دولت لس آنجلس بوده است آهسته و متناقض در وادار کردن این صنعت به مسئولیت برای آن چکه کن legacy با توجه به بار/عمومی یکپارچگی بررسی است.

تبلیغات

بخشی از مشکل این است که نیروی انسانی.

تا زمانی که به تازگی به شهر Fire Department عامل بود با یکی تمام وقت به خوبی بازرس در نتیجه پراکنده اجرای.

این گروه با صدور اعلامیه نقض طولانی عدم فعالیت به دو شرکت در سال 2009 و سپس در سه سال 2016 با توجه به نتایج حاصل از سوابق درخواست. سپس در سال 2018 گروه بازرسی چاه در سراسر شهر توزیع اعلامیه به شرکت های بیشتری را پوشش ده ها تن از چاه.

تبلیغات

گردان رئیس جیمز هایدن که مسئولیت عبارتند از لس آنجلس آتش بخش نفت و گاز برنامه اذعان کرد که این شهر تا به حال ارائه شده نظارت کافی از این صنعت است. اما با یک دوم کامل-زمان بازرس اضافه شده امسال و دیگر کارکنان آموزش دیده برای انجام بازرسی های اضافی او گفت: وزارت کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که اپراتورها "به اندازه کافی خود را مدیریت بیکار چاه."

حتی به عنوان آن می افزاید: پرسنل لس آنجلس بوده است مردد به استفاده از آن قدرت قانونی که اجازه می دهد تا این شهر به دستور که نفت یا گاز و یا دوباره راه اندازی و یا پس از توقیف آن نشسته استفاده نشده برای یک سال.

Tidelands تولید نفت شرکت. است یک شرکت است که skirted چنین پاکسازی.

یک شرکت تابعه از شرکت حفاری کالیفرنیا منابع Corp. Tidelands عمل حلقه چاه در ویلمینگتون که برخی از آنها غیر فعال شده است پس از 1990s شروع شد. اگر چه این شهرستان صادر شده نقض اعلامیه در 2018, Tidelands نه دوباره تولید و نه متصل و تمیز چاه.

پرسید که چرا یک CRC سخنگوی گفت: از طریق ایمیل است که این شرکت تا به حال ارائه شده مقامات با اطلاعات در مورد وضعیت آن چاه "و ما درک می کنیم که این شهرستان در ارزیابی اطلاعات است."

هایدن گفت: لس آنجلس فاقد یک روند تجدید نظر برای شرکت های ذکر شده برای نقض و انتخاب کرده است برای به تاخیر کمتر سختگیرانه مقررات دولت است.

بسیاری از همسایگان از حفاری سایت ها نا امید و خشمگین آنچه آنها را به عنوان رسمی بی تفاوتی نسبت به یتیم چاه.

تبلیغات

Rosalinda Morales and Danny Luna

Rosalinda مورالس و دنی لونا ایستادن در مقابل نفت جرثقیل در یکی از دو اکو پارک منطقه ساخت و ساز آپارتمان سایت هایی که حاوی رها uncapped و دربسته در محیط چاه های نفت.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

"چه اتفاقی برای آنها پرسید:" دنی لونا زندگی می کند که در اکو پارک که در آن صدها چاه نشستن یتیم بسیاری برای بیش از یک قرن است. "هیچ کس مسئولیت آنها را.... ما رفتن به سمت چپ با لوله چکه کن در زیر زمین است؟"

علاوه بر لس آنجلس شکست خورده است و به طور مداوم استخدام تمام وقت نفت به عنوان مدیر کد شهرستان نیاز است. برای چندین دهه این موقعیت بود خالی و یا پر شده با پاره وقت کارکنان. در سال 2016 شهردار اریک Garcetti منصوب Uduak-جو Ntuk کرد آغاز جهش نفت و گاز بازرسی.

Ntuk رفتگان در اواخر سال 2019 به اجرای آژانس دولتی است که به تنظیم تولید نفت کالیفرنیا زمین شناسی مدیریت انرژی بخش و یا CalGEM. این شهر هنوز به استخدام جدید نفت تنظیم کننده با تکیه بر یک مدیر موقت.

"این واقعا در مورد بی کفایتی بازی با سیاست" گفت: Michael سلمان یک UCLA استاد که ناظران نفت و گاز مسائل. "این در مورد shortsightedness."

AllenCo Energy facilities in South Los Angeles

این AllenCo انرژی, Inc. مته سایت در جنوب لس آنجلس نشسته بیکار از نوامبر 2013.

(علامت Boster / لس آنجلس تایمز)

که رهبران?'

به عنوان گروه های جامعه مطبوعات این شهرستان به زور بسته شدن از چاه های آنها اغلب در حال مقابله با گروه های کارگری و صنعت که بارها و بارها به چالش کشیده اند لس آنجلس قدرت بیشتر از CalGEM.

شهر را از دست داده و چاه های نفت توسط AllenCo انرژی, Inc., یک شرکت است که خدمات صنعت نفت و گاز است و یکی از عمده نقطه از مشاجره.

تبلیغات

برای سال ساکنان در نزدیکی USC شکایت در مورد گازهای سمی wafting از 21 حلقه چاه در این شرکت به اجرا در زمین های استیجاری از قلمرو مذهبی اسقف اعظم کاتولیک لس آنجلس مجاور ویژه آموزش و پرورش دبیرستان, یک روز مرکز مراقبت از مقرون به صرفه مسکن آپارتمان ساختمان و کوه سنت مری دانشگاه.

چاه نشسته اند بیکار و unplugged از نوامبر 2013 دو ماه قبل از اینکه این شهر در زمینه عمران اجرای اقدام علیه AllenCo برای سلامت ایمنی و آتش نقض.

مقررات محلی به مسئولان شهرستان با اقتدار به زور چاه را تعطیل اما آنها در عین حال به استفاده از قدرت است که با AllenCo. در برابر خواسته های برخی از اعضای جامعه این شهر حل و فصل با شرکت در 2016 به AllenCo شکننده مسیر بازگشت به تولید.

در سال 2018 عضو شورای گیل Cedillo پیشنهادی با استفاده از یک به ندرت اعمال بخشی از شهرداری کد برای لغو "حفاری نفت مناطق" که دیگر فعال است. این AllenCo سایت یک هدف بالقوه, اما این ایده کنار گذاشته شد در میان مخالفان از کار و صنعت نفت شدند.

یک شورای شهر حرکت مستقیم سازمان برای بررسی بیشتر AllenCo درگذشت در مارس 2019 در همان ماه در این شهر تا حدی خطاب به سایت با اجازه اجاره منقضی در حداقل سه نفر از این سایت 21 چاه. در ماه سپتامبر دولت بازرسان پیدا کردم این سایت بود دوباره نشت ارسال خطرناک تولید گازهای گلخانه ای به محله برای دو هفته.

یک بار/عمومی یکپارچگی تجزیه و تحلیل نشان داد که حدود 800 نفر در 600 فوت AllenCo مته سایت فاصله شناسایی شده توسط نفت و مدیر در یک گزارش اخیر به عنوان حداقل مورد نیاز به حد قابل توجهی قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا. حدود 80 درصد از ساکنان وجود دارد لاتین. بیش از نیمی از محله بدست آورده درآمد سالانه خانوار تحت $30,000.

Victoria Mercel

ویکتوریا Mercel نشسته برای پرتره در خانه اش در نزدیکی محل یک AllenCo هست. او و خانواده اش دچار خون دماغ, سردرد و حالت تهوع.

(کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

ویکتوریا Mercel یکی از کسانی که تحمل دود. یک مهاجر مکزیکی او نقل مکان خانواده اش به ساختمان آپارتمان در سراسر خیابان را از AllenCo مته سایت در سال 2004 پس از خواب در پیاده رو به یک برنامه برای مسکن مقرون به صرفه.

حتی نیاز به جا هفت نفر در آپارتمان Mercel نشئه به خانواده او در نهایت حل و فصل "اما شادی که امنیت نیست بیش از حد طولانی گذشته" او گفت: در طول یک ماه سپتامبر مصاحبه. Mercel گفت: او پسر بود زده با خون دماغ و شوهر او را با سردرد در حالی که او با تجربه تهوع به طور بالقوه ناشی از نشت گاز.

فعالان اجتماعی در ادامه به سوال که آیا حل و فصل 2016 با AllenCo بود واقعا همه شهر می تواند انجام دهد. شهرستان Atty. مایک Feuer استدلال می کند که شرایط از حل و فصل از جمله $1.25 میلیون جریمه و نشان از یک پیروزی برای لس آنجلس به این دلیل که شهر ندارد, جایگاه حقوقی در آن زمان به تعطیل محل حفاری.

AllenCo Energy drill site near USC

حدود 800 نفر در 600 فوت AllenCo مته سایت نزدیک USC.

(کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

Feuer گفت که در سال های اخیر شهر سازمان ها "در نهایت آمدن به مقابله جدی با ناسازگاری" از مته سایت ها و محیط های شهری. "این شهرستان انجام نشده تقریبا به اندازه کافی در مورد این موضوع از لحاظ تاریخی," او گفت:.

AllenCo که در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر است و نه متعهد به یک جدول زمانی برای انهدام این سایت و یک Nov. 8 بازرسی توسط سازمان آتش نشانی یافت می شود که نقض نشده بود اصلاح شود. دادستان شهرستان در حال بررسی بخش ارجاع بیشتر برای اقدام قانونی علیه AllenCo.

بنبست ورشکسته Mercel.

"که در آن رهبران که قرار است به دفاع از یک کیفیت بهتر زندگی برای همه است ؟" او گفت:. "من هم خودم بپرسید" چه چیزی است که یک کارخانه در وسط یک محله؟"

AllenCo Energy drill site near USC

یک مرد رفتن گذشته یک دروازه به AllenCo مته سایت در سال 2013. این شهر 2016 حل و فصل با شرکت با مخالفت برخی از اعضای جامعه.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

مواد منفجره پر هزینه میراث

در سطح ایالت 2,425 فتح کرد گرفته شد چاه های نفت و گاز در حال ترک و unplugged یک بار/عمومی یکپارچگی تجزیه و تحلیل یافت. بیش از نیمی از این سایت ها نشستن در لس آنجلس بیشتر بین ورزشگاه طفره زن و Koreatown. آنها نیست و تولید در حداقل هشت سال — های بسیاری برای بیش از یک قرن است.

تا زمانی که چاه های درستی تمیز و وصل آنها تهدیدی برای جوامع و محیط زیست است. Idled و خالی از چاه می waft دود داخل خانه منتشر می کنند آب و هوا و گرم شدن کره زمین متان نشت آب شور به سفره های آب و قطره روغن.

بسیاری از این چاه متروک دهه پیش در اوایل فصل از جنوب کالیفرنیا نفت تاریخچه.

از لحاظ تاریخی "و اگر به خوبی خشک شده و یا آن را تولید نمی کند هر چیزی که آنها می خواهم به پرتاب چند سیاهههای مربوط به پایین آن و راه رفتن به دور" گفت: دولت بهداشت ، هانا-بث جکسون سانتا باربارا دموکرات که تحت حمایت قانون رسیدگی به نفت و گاز پاکسازی. "و در این روز ما تجربه شده است این نوع نشت که رخ داده است چرا که آنها شده اند به درستی دربسته در محیط."

پیر چاه نیز در برخواهد داشت خطر blowouts — و در موارد شدید انفجار.

در ژانویه 2019 یک دهه 1930-فهرست چاه نفت فوران در مرینا دلم رعی که در آن یک هتل در حال ساخت بود. هیچ کس مجروح شد اما ساکنان و عابران دستگیر تصویری از نفت و گاز و گل حفاری و دیگر باقی مانده لعنتی به آسمان.

در سال 1985 چیزی مشتعل متان افزایش از شدت هیجان زده منطقه در نزدیکی La Brea Tar چاله ها و موزه. انفجار منفجر کردن بخشی از یک Ross Dress for Less, فروشگاه مجروح شدن 23 نفر است. محققان هرگز به طور کامل حل و فصل بحث در مورد اینکه آیا این انفجار باعث شد به طور طبیعی مهاجرت گاز یا چاه. هنوز این انفجار نشان دهنده خطرات ناشی از یک شهر underlain حدود 5,200 تاریخی چاه های نفت و گاز و مایل از خطوط لوله همراه است.

Firefighters at the scene of a 1985 methane explosion in the Fairfax district

آتش نشانان در بررسی پس از یک سال 1985 متان انفجار در لس آنجلس' Fairfax منطقه.

(Mike مراتع / لس آنجلس تایمز)

Aerial view of damage from 1985 methane explosion in L.A.'s Fairfax district

1985, انفجار, منفجر کردن بخشی از یک Ross Dress for Less, فروشگاه مجروح شدن 23 نفر است.

(Con Keyes / لس آنجلس تایمز)

لس آنجلس نشسته است در بالای "یکی از مهمترین و نفت متراکم حوضه در این سیاره" گفت: Seth Shonkoff مدیر اجرایی گروه پژوهشی PSE سالم انرژی اضافه کرد که ولز می تواند به عنوان خط لوله گاز. "مهاجرت از متان و دیگر هیدروکربن ها باعث ایجاد خطرات انفجار که اغلب نیاز به کاهش در زیرزمین خانه ها و ساختمان ها است."

از 2,425 فتح کرد گرفته شد خالی از چاه های ایالتی و برخی از باقی مانده بودند بی سرپرست قبل از کالیفرنیا آغاز شده تنظیم میباشد. در موارد دیگر شرکت های راه دور خود را از تعهد به پرداخت هزینه و یا پوشش هزینه های پاکسازی.

با توجه به CalGEM, 800 شرکت نفت حل شده اند در طول سال بدون برنامه ریزی چاه برای پاکسازی و یا پرداخت هزینه های دولت.

"این موضوع از اپراتورها یا رفتن از بین رفته و بدون اطلاع رسانی به [دولت] و یا به سادگی نادیده گرفتن سفارشات است دیرینه موضوع" CalGEM سخنگوی همین درایسدیل گفت: در یک ایمیل. آژانس می خواهم به انجام "تمام عیار حسابرسی," او اضافه شده اما باید این منابع است.

برای جلوگیری از همسایه ها از در گیر شدن با نشت چاه های لس آنجلس که نیاز به حفاری پست قرضه که در عمل مانند یک سپرده به اطمینان حاصل شود که بودجه در دسترس هستند برای آینده پاکسازی. صنعت مقامات ادعا این اوراق قرضه در علاوه بر این به پرداخت هزینه ها در تولید اطمینان وجود خواهد داشت و بودجه در دسترس برای آینده پاکسازی و اما تحلیلگران مستقل سوال که مشاجره.

Oil wells near homes in Baldwin Hills

پمپ جک کار در چاه های نفت در نزدیکی خانه در بلدوین تپه های منطقه لس آنجلس.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

یک 2018 شهرستان کنترلر گزارش متوجه شد که لس آنجلس موجود باند مورد نیاز تا به حال نشده است به روز رسانی از 1940s و "به نظر می رسد ناکافی و باید بازبینی شود."

در ماه ژانویه گزارش کالیفرنیا شورای علم و فن آوری هشدار داد که گذشته از خلوت چاه ایالت اضافی حدود 70,000 idle و فعال در ولز برگزار می شود از نظر مالی آسیب پذیر کسب و کار در معرض خطر تبدیل شدن به یتیم.

انهدام چاه می توان گزاره گران قیمت به ویژه در انبوه مناطق شهری که در آن به راحتی می توانید هزینه های بالای 100.000 دلار در هر کدام. چنین کاری شامل متصل کردن و مهر و موم شفت برای جلوگیری از نشت آینده و از بین بردن هر سطح زیرساخت ها است.

در سال 2016 CalGEM مجبور شد به برق وصل کردن دو حلقه چاه در Firmin خیابان در اکو پارک مداوم پس از شکایت از ساکنان نشت گاز. این جفت ارز یک میراث 1,100 چاه هنگامی که قسمتی از شهر لس آنجلس میدان نفتی هزینه های دولت 1.2 میلیون دلار به مهر و موم.

متصل کردن کار به خودی خود می تواند باعث مشکلات از جمله نشت.

چنین موردی به تازگی در اکو پارک Toluca خیابان که در آن توسعه دهنده آراگون خواص Ltd. ساخت ده ها تن از آپارتمان. به عنوان بخشی از توسعه آن توافق با شهر آراگون در زمان پاکسازی مسئولیت برای چندین چاه متروکه در اموال خود را.

در دسامبر. 18, روغنی مایع حباب به سطح به عنوان یک پیمانکار مشغول به کار در چاه. این چشمانداز از طریق دیوار در نزدیکی آپارتمان جریان را به طوفان تخلیه و رنگ آمیزی اتومبیل های پارک شده. در تمام حدود 10 بشکه مایعات ظهور قبل از نشت موجود بود.

ساکنان منطقه Rosalinda مورالس و لونا تماس مقامات دولتی ساعت پس از نفت آغاز كنند. آراگون بود که یک وظیفه به گزارش حادثه هرگز با توجه به اطلاع از نقض CalGEM در ژانویه صادر کرد. آراگون پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر.

برای لونا و مورالس که با بوی نفت و گوگرد در هوا آراگون نشت بود و نتیجه اجتناب ناپذیر از آنچه به آنها تماس بگیرید معتاد به اسب دوانی شهرستان تصویب توسعه های جدید در میان خلوت چاه های نفت.

توسعه دهندگان نمی تواند یک "کسب و کار به طور معمول" رویکرد در اموال پر از چاه مورالس گفت.

او و لونا ساخته شده اند ارائه به شهر و مقامات دولتی درخواست از آنها برای توقف greenlighting پروژه های ساخت و ساز در این منطقه تا چاه تمیز می کردن.

اما با لس آنجلس رو به یک بحران مسکن و دولت فاقد وجوه را به سرعت تمیز کردن چاه پیر — مسئولان شهرستان باید در عین حال به توجه خود را درخواست.

در جنوب کالیفرنیا کوچک شرکت های حفاری هستند که برای اکثریت قریب به اتفاق یتیم چاه. بسیاری از همین حالا خود را کنار بگذارند بودجه کافی برای بازسازی با توجه به بار/عمومی یکپارچگی بررسی است.

به عنوان مثال کافی منابع Inc., که با وجود نام خود را به طور موثر راه می رفت دور از سه نفر از آن 14 حلقه چاه پراکنده حدود 15 مایلی شمال غربی لس آنجلس در میان منظره تپه در جنوب دریاچه Piru — برخی از آنها را در یک مزرعه که در آن اسب اصیل چراندن. با توجه به تجزیه و تحلیل چند شرکت چاه شده اند idled تا زمانی که آنها در حال حاضر از نظر قانونی یتیم.

با توجه به سوابق دولت کافی منابع نادیده گرفته شده برای هر بشکه هزینه های ارزیابی در آن تولید نفت و گاز و نادیده منظور از دولت در مارس 2019 به پلاگین برخی از آن چاه. اگر CalGEM نیاز به گام و decommission چاه خود تمام آن را از این شرکت $20,000 در پاکسازی بودجه بسیار کمتر از دولت قانون از مالک.

رسیده و چندین بار با تلفن, ایمان, Pai, منابع کافی' افسر ارشد عامل گفت: شرکت در جلسه با CalGEM. اما او نمی پاسخ به سوالات در مورد نقض در نهایت برای سوال پرسیدن در نوشتن. او نیز جواب نمی آن.

بازدید از مزرعه یافت, نفت و گاز, مخازن, زنگ زدن از یک جاده خاکی در این جنگل است. برخی از قطعات تا به حال نشده و هیچ نشانه ای از کارگران است. نفت نشسته در چندین کشف سطل متلاطم است.

در مورد این داستان

این داستان یک همکاری بین لس آنجلس تایمز و مرکز عمومی یکپارچگی, غیر انتفاعی, سازمان خبری در واشنگتن است. آن گزارش شده است و نوشته شده توسط علامت گذاری به عنوان Olalde از صداقت و رایان Menezes از بار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب