نمایندگان دستور داده شد به حذف کوبه برایانت تصادف عکس, برای جلوگیری از نظم و انضباط منابع می گویند

در تلاش برای نگه داشتن این موضوع تحت کاری ادامه داده اند, لس آنجلس کلانتر بی سر و صدا به دستور نمایندگان به حذ

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

در تلاش برای نگه داشتن این موضوع تحت کاری ادامه داده اند, لس آنجلس کلانتر بی سر و صدا به دستور نمایندگان به حذف هر گونه عکس از کوبه برایانت هلیکوپتر سانحه پس از یک شهروند شکایت کرده است که یک معاون بود نشان دادن تصاویر وحشتناک در نورواک نوار دو امنیت عمومی منابع, با آگاهی از رویدادهای گفت.

به طور معمول چنین شکایت خواهد ماشه یک درخواست رسمی و احتمالا یک امور داخلی تحقیقات به شدت به دنبال زنجیره ای از فرمان منابع گفت.

در عوض در روز پس از Jan. 26 تصادف نمایندگان دستور داده شد به گزارش کلانتر را از دست داده و تپه ایستگاه و گفته است که اگر آنها را پاک و حذف شده و عکس آنها را در صورت هر گونه نظم و انضباط گفت: منابع صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به دلیل ماهیت حساس از حوادث.

تبلیغات

این منابع گفت: آنها نگران بودند دستور به حذف عکس ها می تواند به مقدار تخریب شواهد.

پس از تایمز گزارش داد که نمایندگان به اشتراک گذاشته شده عکس بخش کلانتر راه اندازی یک بررسی.
برایان ویلیامز, مدیر اجرایی غیر نظامی نظارت کمیسیون گفت: دفتر برنامه ریزی به سوال مقامات در دیدار با کلانتر در هفته آینده است که در حال حاضر برنامه ریزی شده است.

در مصاحبه روز شنبه, Villanueva پاسخ نمی دهند به طور مستقیم به نمایش داده شد که آیا او دستور حذف عکس.

تبلیغات

او گفت: "هر اداره پلیس مبارزه با همان چیزی که در آن مردم گرفتن عکس و آنها شواهد نیست. به طوری که عمل ما باید مطمئن شوید که هر کس پیاده روی به دور است و هیچ شواهدی دیگر از عکس های رسمی از شواهد که گرفته شده برای اهداف جنایی."

شهروند شکایت فرستاده شد به کلانتر دفتر اطلاعات. در مصاحبه روز شنبه, سروان. خورخه والدز رئیس این اداره گفت که او "غافل از هر گونه شکایت" و "وجود نداشت سفارش داده شده به حذف هر گونه عکس."

این منابع روز جمعه گفت که والدز بود که در میان کسانی که به کار گرفته شکایت.

نه بیانوبا و نه والدز در پاسخ به پرسش در روز پنج شنبه و جمعه.

این گروه با صدور بیانیه ای روز جمعه گفت که بیانوبا است "عمیقا آشفته در فکر نمایندگان می تواند به اتهام شرکت در چنین حساس عمل می کنند."

"یک تحقیق کامل انجام خواهد شد توسط وزارت با اولویت شماره 1 حفاظت از کرامت و حریم خصوصی قربانیان و خانواده" بخش گفت.

یوسف Giacalone که می آموزد روش های پلیس در, John Jay College of عدالت کیفری در نیویورک گفت: L. A. شهرستان دفتر بازرس کل باید راه اندازی یک تحقیق چگونه کلانتر رسیدگی به شکایت است.

تبلیغات

"در حال حاضر تمام تحقیقات آلوده است," او گفت: کلانتر جدید پرس و جو. "بدون توجه به آنچه آنها پیدا است, رفتن به ابرو مطرح."

بار اول در روز پنج شنبه گزارش که نمایندگان به اشتراک گذاشته بود عکس های از تصادف از جمله در یک حادثه جداگانه از آنچه اتفاق افتاده است در نورواک نوار.

یک سوم امنیت عمومی منبع گفته بود این بار که به اشتراک گذاری عکس از صحنه تصادف و قربانیان همچنان موضوع بحث و گفتگو میان پاسخ دهندگان برای اولین بار دو روز پس از سقوط.

منبع صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن گفت: او را دیدم یکی از عکس ها بر روی این گوشی از یک مقام دیگر در این بحث بود که بخشی از این تحقیقات از سقوط.

در بیانیه ای جمعه Assn. برای لس آنجلس معاون کلانتر اتحادیه است که نشان دهنده نمایندگان گفت: "همانطور که با تمام تحقیقات ما را به شدت به نمایندگی از اعضای ما و حفظ حقوق خود است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن