دموکرات ها برای ممانعت از توافق پلیس لایحه اصلاحات مگر اینکه توافق برای مذاکره

بزرگنمایی این تصویر رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. صحبت می کند به عنوان سناتور. Cory Booker, D-N. J

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. صحبت می کند به عنوان سناتور. Cory Booker, D-N. J., اقلیت سنا, شلاق زدن, کیر, دوربین, D-Ill., و از سوی دیگر ، کامالا هریس D-کالیفرنیا گوش دادن در یک کنفرانس خبری انتقاد از رهبران ایران برای عدم توافق دو حزبی مذاکرات در دولت اصلاحات. جمهوریخواهان دموکرات باید پیشرفت هستهای لایحه و پیشنهاد تغییرات. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

سنا دموکرات جسارت توسط یک اعتراض ملی برای اصلاحات در این کشور اجرای قانون بخش در حال آماده کردن خود برای خنثی کردن جمهوری خواهان تلاش برای یک توافق پیش نویس پلیس لایحه اصلاحات تنها چند ساعت قبل از بحرانی رای در روز چهارشنبه.

یک هفته پیش با رهبری پشت سر او کارولینای جنوبی, سناتور. Tim Scott, اتاق تنهاست سیاه جمهوری خواه پرده برداری کرد این لایحه با امید رای گیری در, اندازه گیری پیش از چهارم جولای زنگ تفریح. اوباما گفت: این طرح آدرس یک اعتراض ملی برای اصلاحات در این کشور اجرای قانون ادارات و سازمان ها.

اما سه شنبه دموکرات خواستار شدند دو حزبی مذاکرات قبل از سبز-نورپردازی کف بحث است. حرکت rankled جمهوری خواهان که می گویند آنها در حال حاضر خطاب دموکرات خواسته به سرعت حرکت بیل پرداختن به خشونت پلیس.

"اگر همه ما در حال تماشای عکس ها همان است که همه ما در بر داشت نفرت انگیز و باور نکردنی, چرا ما نمی توانیم موافق برای مقابله با این مسائل در یک راه اساسی در اینجا بر روی زمین از جهان بزرگترین مشورتی بدن؟" اسکات گفت: در یک درخواست مهیجی در طبقه سنا در روز سه شنبه. "از آنجا که این چیزی است که ما قرار است به انجام این کار در اینجا: ما در بحث مسائل. من می خواهم این ملت را ببینید. من می خواهم برای دیدن. من می خواهم جهان را ببینید. من می خواهم همه از امریکا به دیدن ما بحث این موضوع است."

با هر دو طرف در تلاش برای پیدا کردن توافق تنها چند ساعت قبل از بحرانی سنا رویه, رای, این آخرین تذکر تند چالش های پیش روی کنگره به آدرس ملی تظاهرات باعث مرگ جورج فلوید. فلوید کشته شد 25 مه در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

هر دو طرف باید مسابقه برای پاسخ دادن به سیاسی فشار نورد دوئل برنامه ای که هر دو طرف با استدلال خواهد تعمیرات اساسی راه ماموران پلیس با انجام کار خود را. اما رقابت پیشنهاد باقی می ماند و دور از هم و خوش بینی در مورد پیدا کردن برخی از زمینه های مشترک پژمرده میان sniping در مورد روند.

اقلیت سنا, شلاق زدن, کیر, دوربین, D-Ill., در مقایسه با دموکرات ها' روش در این قانون برای آنها تصمیم به امتناع از تلاش های اولیه برای سازش در مذاکرات coronavirus بسته کمک. او به خبرنگاران گفت که جمهوری خواهان miscalculating اگر آنها بر این باورند که دموکرات ها را ببینید سیاسی مقاومت اگر آنها حاضر به اصلاح اوباما لایحه سنا طبقه.

در روز سه شنبه, NAACP دفاع حقوقی و آموزشی صندوق خواست سنا برای رد لایحه یک حرکت است که افزایش دموکرات.

"NAACP صندوق دفاع حقوقی? ترگود مارشال سازمان می گوید رای در برابر این؟" Durbin گفت کاپیتول هیل استخر خبرنگاران. "قدرتمند است."

اما رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل به نام دموکرات خواسته برای آینده مذاکرات در ازای رای طبقه "بی معنی است." او گفت: او در حال حاضر توافق کردند که به اصطلاح "باز متمم" فرایند اجازه می دهد که دموکرات ها را به مقابله با طرح های پیشنهادی به این لایحه.

"اگر آنها احساس نمی مانند آنها تا به حال نمایشگاه درمان خود را درمان است به امتناع از پایان این لایحه" مک کانل R-Ky., به خبرنگاران گفت: در روز سه شنبه. "بنابراین به معنای واقعی کلمه هیچ آسیبی انجام می شود بحث این موضوع مهم است."

در ژوئن 8 دموکرات رونمایی از لایحه ممنوعیت پلیس فدرال از استفاده از chokeholds کاهش استانداردهای قانونی به دنبال مجازات های کیفری و مدنی برای سوء رفتار پلیس و ممنوعیت بدون دست کشیدن حکم مربوط به مواد مخدر موارد است.

جمهوری خواه پیشنهاد از سوی دیگر با استفاده از مشوق های فدرال و گزارش مورد نیاز و آموزش برای کاهش استفاده از چوک-دارای دیگر خطرناک محدودیت و بدون دست کشیدن حکم. همچنین افزایش استفاده از پلیس دوربین بدن.

خواه اندازه گیری نیز شامل برخی از مقررات دموکراتیک پیشنهاد از جمله ایجاد یک پایگاه داده ملی برای پیگیری سوء رفتار پلیس و یک ماده به مجازات یک جرم فدرال.

اگر چه جمهوری خواهان کنترل سنا مجلسی, آنها هنوز هم نیاز به حمایت از هفت دموکرات ها برای رسیدن به 60 رای آستانه برای یک به اصطلاح حرکت را ادامه دهید. تنها یک دموکرات ایالت داگ جونز از آلاباما علنا گفت که حمایت از این حرکت است.

"میچ مک کانل قرار داده است تا لایحه ای به چالش کشیدن ما هم به پیروی از خود بازی سیاسی است که در مورد مانع ایالات متحده آمریکا و توانایی در واقع انجام کاری و یا یک بازی را به بازی با او" سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا به خبرنگاران گفت: "است که تنها در مورد پوشش خود نگرانی های سیاسی و نه در مورد نگرانی واقعی است که مردم آمریکا باید در مورد واقعیت از دو سیستم دادگستری در امریکا است. و ما در حال رفتن به بازی این بازی. و ما در حال رفتن به بازی می شود."

دموکرات ها گفته اند ایران با قانون می افتد به مراتب کمتر از آنچه لازم است برای رفع سراسر کشور مسائل با پلیس ساختن آن غیر ممکن است برای رفع طریق ساده اصلاح روند.

"ما نمی خواهیم این نمایش سیاسی است که منجر به هیچ لایحه. هیچ کس هیچ کس هیچ کس دقیق یک راه تحت مک کانل طرح است که ما در واقع به یک لایحه است که می تواند عبور" گفت: رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y.

دموکراتیک کارکنان مشغول به کار در این قانون می گویند که آنها در پاسخ به تماس از هزاران نفر از معترضان که باید نشان شده است در طول چند هفته گذشته خواستار تحول و تغییر. آن دسته از کارکنان گفت: یکی از نمونه های است که اوباما لایحه نمی یاغی خفه کردن, دارای, گردن, دارای, کاروتید نگه می دارد و یا دیگر مانور منطقه ای که در آن دموکرات ها در حال حاضر به خم شدن.

دوربین این اقلیت سنا, شلاق زدن, همچنین پیشنهاد کرد که جمهوری خواهان می تواند در صورت مخالفت شدید از رئیس جمهور تهمت اگر آنها خم در برنامه های خود را.

"من فکر می کنم این است که آنها شکل این است که تا آنجا که تهمت کاخ سفید را در این موضوع" Durbin گفت: "و آنها نمی خواهند اعضای خود را به هر بیشتر."

خانه برنامه ریزی شده است برای رای دادن در روز پنج شنبه در قانون گردد توسط مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها. که لایحه است که انتظار می رود به تصویب عمدتا در امتداد خط حزب. اما اگر سنا قادر به توافق و حتی بحث هستهای لایحه روز چهارشنبه این موضوع است که به احتمال زیاد متوقف شده در تلخی تقسیم کنگره — حداقل از طریق انتخابات ماه نوامبر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن