دموکرات مطبوعات مغلوب ساختن پیشی جستن برای پاسخ خنثی ونزوئلا حمله

میامی - سه دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا خواستار پاسخ از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد چه مقدار از آن

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

میامی - سه دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا خواستار پاسخ از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد چه مقدار از آن می دانست که در مورد اقدام به حمله به تصرف جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو یک عملیات آنها گفت: به طور بالقوه نقض قانون ایالات متحده و زد مقابله با آمریکا برای حمایت از مذاکرات برای پایان دادن به این کشور آمریکای جنوبی را به بن بست سیاسی است.

در نامه ای به وزیر امور خارجه مایک Pompeo دادستان کل ویلیام Barr و ریچارد Grenell اقدام مدیر اطلاعات ملی این قانونگذاران به رهبری سناتور. کریس مورفی کانکتیکات بیان "alarm" در مورد حمله به رهبری سابق سبز کلاه بره و است که منجر به بازداشت در ونزوئلا از دو شهروندان آمریکایی است.

"هر دو دولت ایالات متحده بود غافل از این برنامه ریزی عملیات و یا آگاه بود و به آنها اجازه ادامه" با توجه به نامه ارسال شده پنج شنبه. "هر دو فرصت ها مشکل ساز است."

در این نامه با اشاره به یافته های یک آسوشیتد پرس رسیدگی به اردن Goudreau که مسئولیت برای خنثی تاخت و تاز. AP بررسی دقیق چگونه Goudreau از طریق خود فلوریدا شرکت امنیتی خصوصی در حال همکاری با یک بازنشسته ارتش ونزوئلا رسمی به آموزش در راز اردوگاه در کلمبیا ده ها تن از فراریان از ونزوئلا نیروهای امنیتی برای یک ماموریت با هدف قرار دادن مادورو که به تصرف خود در ایالات متحده ارائه کرده است $15 میلیون فضل.

تهمت را رد کرده است هر نظامی ایالات متحده در حمله و Goudreau گفته او قادر به متقاعد کردن برگ برنده دولت برای حمایت جسورانه خود را برنامه ریزی برای خصوصی کودتا.

مادورو اصرار عملیات به کارگردانی کاخ سفید است. در ضمن مشاوران به خوان Guaidó مخالف به رسمیت شناخته شده توسط آمریکا و 60 کشور دیگر به عنوان ونزوئلا حق رهبر باید اذعان کرد بررسی این ایده در سال گذشته گفت: آنها به سرعت حمایت از تصمیم گیری Goudreau نمی تواند تحویل و یا توان اعتماد کرد.

این نامه که به امضا رسید توسط سناتور. Tim Kaine ویرجینیا و بهداشت ، تام Yudall از نیومکزیکو به نقل از مقررات در VERDAD عمل به قانون امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر سال 2019 که دولت آن است که سیاست ایالات متحده برای حمایت از تعامل دیپلماتیک را به یک مذاکره و مسالمت آمیز برای پایان دادن به ونزوئلا, سیاسی, اقتصادی و بحران انسانی.

"چنین تهاجم آسیب چشم انداز صلح آمیز گذار دموکراتیک در ونزوئلا توسط حیله گر است که یک فرد مسلح مداخله است یک گزینه قابل دوام برای حل و فصل بحران بالقوه تضعیف تمایل hard-خط مخالفت با بازیگران برای مذاکره در حالی که به طور همزمان اجازه می دهد مادورو به تجمع حمایت خود را به سمت تقویت دست خود را" نمایندگان مجلس نوشت.

این نامه شامل شش خط از سوالات در مورد مقامات ایالات متحده آگاهی از Goudreau برنامه و این که آیا دولت تا به حال از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از اقدامات او و مطمئن شوید که ایالات متحده کمک نیست به طور مستقیم یا غیر مستقیم ارائه شده به کسانی که.

آن را نیز به دنبال جامعه اطلاعاتی را مورد ارزیابی مشروعیت یک قرارداد است که Goudreau ارائه شده و که او می گوید به امضا رسید Guaidó و دو میامی-بر اساس گفته مشاوران اجازه اقدامات خود را.

"مادورو یک دیکتاتور و مردم ونزوئلا شایسته برای زندگی در یک دموکراسی دوباره" دموکرات ها نوشت. "اما آن را تنها می توان از طریق قوی و موثر دیپلماسی نیست رزمی ماجراجویی."

___

جاشوا گودمن در توییتر: @APJoshGoodman

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب