دموکرات ها طرح اصلاح کنوانسیون در میان Coronavirus نگرانی

بزرگنمایی این تصویر مقیاس پایین دموکراتیک ملی کنوانسیون خواهد دیگر برگزار می شود در Fiserv فروم اما

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مقیاس پایین دموکراتیک ملی کنوانسیون خواهد دیگر برگزار می شود در Fiserv فروم اما در عوض شامل حوادث در مرکز کنوانسیون در مرکز شهر میلواکی. اریک Baradat/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Baradat/خبرگزاری گتی ایماژ

در فرد دموکراتیک ملی کنوانسیون خواهد بود کوچک به طور قابل توجهی به عنوان یک نتیجه از جریان بیماری همه گیر کوروناویروس با میلواکی رویداد در حال حاضر با تکیه به شدت بر روی "پخش زنده و سرپرستی مطالب" سازمان دهندگان اعلام کرده اند.

"کنوانسیون ریزان گفت که شهر میزبان میلواکی خواهد لنگر رویدادهای هفته" سازمان گفت: در آزادی مطبوعات شنبه "و این که برنامه نویسی می باشد هر دو به صورت زنده پخش و سرپرستی محتوا از میلواکی و دیگر شهرستانها ماهواره ای, مکان و نشانه های سراسر کشور."

این presumptive دموکراتیک نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن هنوز به طور رسمی قبول این حزب نامزدی در فرد در طول Aug. 17-20 کنوانسیون اما کنوانسیون کمیته گفت: هیئت دولت باید برنامه ای برای سفر به میلواکی و باید به جای برنامه ریزی برای انجام کنوانسیون کسب و کار از راه دور.

علاوه بر این محل اصلی در حال تغییر است. "با مردم کمتر جمع در فرد در این رویداد را سال, کنوانسیون برنامه ریزان در حال اصلاح کنوانسیون پردیس. همه کنوانسیون رسیدگی خواهد حرکت از Fiserv فروم به ویسکانسین مرکز کنوانسیون مرکز واقع در مرکز شهر میلواکی" آزادی گفت.

"رهبری به این معنی که قادر به انطباق با هر وضعیت" کمیته ملی حزب دموکرات صندلی تام پرز در بیانیه ای گفت. "این دقیقا کاری است که ما انجام داده ایم با ما قرارداد. بر خلاف این رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات متعهد به حفاظت از سلامت و ایمنی مردم آمریکا."

این حزب تصمیم می آید را به عنوان همتای جمهوریخواه کمیته ملی مواجه شده است به مقاومت در تلاش خود را برای برگزاری عمدتا عادی در فرد ميشود.

پس از یک بحث میان رئیس جمهور تهمت و کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر حزب تصمیم به حرکت مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی به جکسون ویل فلوریدا., هر چند برخی از این کنوانسیون را کوچکتر حوادث باقی خواهد ماند در شارلوت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن