دموکرات دیدار عملا به تصویب پلت فرم است که ایجاد کردن بایدن-ساندرز تلاش

بزرگنمایی این تصویر تام پرز کمیته ملی حزب دموکرات صندلی صحبت می کند در طول یک رویداد در مارس در شارل

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تام پرز کمیته ملی حزب دموکرات صندلی صحبت می کند در طول یک رویداد در مارس در شارلوت, N. C. پرز و دیگر دموکرات ها در حال تصویب حزب خود را پلت فرم در روز دوشنبه. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

دموکرات ها در حال ملاقات از راه دور بعد از ظهر دوشنبه به تصویب طولانی سیاست پلت فرم است که به دنبال تعادل منافع حزب دموکرات را معتدل تر و لیبرال جناح.

این نشست مجازی می آید سه هفته پیش رو چه خواهد بود یکی از عجیب ترین حزب کنوانسیون در تاریخ ایالات متحده: هیچ نماینده و چند دموکراتیک مقامات سفر به میلواکی به نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به حزب پرچمدار. به جای این کنوانسیون برگزار خواهد شد عمدتا از راه دور تنها با بایدن و چند دیگر سخنرانان ظاهر می شود از میلواکی.

پیش نویس این پلت فرم منتشر شده در هفته گذشته به تساوی به شدت از گزارش های صادر شده در این ماه توسط نیروهای وظیفه مشترک سازماندهی شده توسط بایدن و زمانی کمپین رقیب ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز. آن را در تلاش برای پر کردن شکاف بین ساندرز' سیاست مترقی و بایدن را بیشتر از متوسط رویکرد حاکم.

ده ها تن از دموکرات مقامات با توجه به اصلاحات به طرح چهار شنبه.

YouTube

پیش نویس سند حزب کنگره جهانی مراقبت های بهداشتی و روشن می سازد که کم و یا هیچ هزینه پوشش برای هر آمریکایی است که حزب را هدف نهایی. به جای حمایت از یک واحد اجباری دولت-اجرای برنامه بیمه درمانی این تماس برای اضافه کردن یک گزینه به موجود قانون مراقبت مقرون به صرفه.

این پلت فرم می کند اشاره ای به "مدیکر برای همه" سیاست حمایت ساندرز گفت: "ما مفتخریم حزب ما استقبال طرفداران که می خواهند به ساخت و تقویت قانون مراقبت مقرون به صرفه و کسانی که حمایت از یک مدیکر برای همه رویکرد است."

پلت فرم نیز مجموعه اهداف تهاجمی برای مبارزه با تغییر آب و هوا از جمله ساخت تمام قدرت آمریکا گیاهان کربن خنثی در 2035 و اضافه کردن 500 میلیون پانل های خورشیدی و 60,000 توربین های بادی به شبکه برق ظرف پنج سال آینده.

همچنین برای 15 دلار حداقل دستمزد اجباری مرخصی خانواده بیشتر کنترل اسلحه فدرال گسترده تغییرات فدرال از صدور دستورالعمل ها و قوانین مواد مخدر و بسیاری از تغییرات دیگر که دموکراتیک ترین نامزدها برای کنگره و کاخ سفید حمایت کرده اند ،

پلت فرم کمیته co-صندلی دنیس مک دونا که در خدمت به عنوان رئیس جمهور سابق باراک اوباما رئیس ستاد آن را به نام "boldest دموکراتیک پلت فرم در تاریخ آمریکا است."

هنوز هم پیش بینی مجازی طبقه دعوا و سرخوردگی از فعالان پیشرو که می خواهند حزب را تنظیم و حتی تهاجمی تر البته سیاست کمیته ملی حزب دموکرات صندلی تام پرز گفت: در بالای جلسه کمیته است که "ما هرگز نباید اشتباه وحدت با اتفاق آرا و نه باید ما اشتباه بحث با بخش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن