دموکرات ها راه اندازی کاوشگر از مغلوب ساختن پیشی جستن شلیک وزارت امور خارجه بازرس کل

بزرگنمایی این تصویر وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick است تصویر اینجا در اکتبر 2019 ترک جلسه در

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick است تصویر اینجا در اکتبر 2019 ترک جلسه در کنگره. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

کنگره دموکرات ها روز شنبه اعلام کرد آنها در حال درخواست از همه سوابق و اسناد مربوط به رئیس جمهور تهمت تصمیم به آتش بازرس کل وزارت امور خارجه استیو Linick چهارم دولت ناظر مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده است و یا به دنبال حذف در شش هفته.

"ما unalterably مخالفت سیاسی با انگیزه شلیک بازرسان کل و رئیس جمهور برش از این بحرانی مواضع" نیویورک تشکر. الیوت انگل صندلی از خانه کمیته امور خارجی و نیوجرسی بهداشت ، رابرت Menedez بالا دموکرات در مجلس سنا کمیته روابط خارجی نوشت: در نامه ای به معاون وزیر امور خارجه.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد جمعه شب که Linick جایگزین خواهد شد توسط سفیر Stephen Akard که در حال حاضر هدایت این اداره از ماموریت های خارجی. Linick را حذف موثر در 30 روز.

یک مقام کاخ سفید گفت: NPR در زمينه شنبه که وزیر امور خارجه مایک Pompeo توصیه می شود حرکت "و رئیس جمهور تهمت به توافق رسیدند."

انگل گفت: او می خواهم آموخته است که Linick باز کرده بود رسیدگی به Pompeo. دموکراتیک مشاور در کاپیتول هیل NPR گفت که بازرس کل بررسی شد Pompeo را به اتهام سوء استفاده از وزارت امور سیاسی منصوب بود که در انجام وظایف شخصی برای وزیر و همسرش.

"چنین یک اقدام شفاف طراحی شده برای محافظت از وزیر Pompeo از مسئولیت پذیری شخصی را تضعیف بنیاد نهادهای دموکراتیک ما است و ممکن است یک عمل غیر قانونی از تلافی" انگل و منندز نامه متحده است.

نامه درخواست که مقامات دولت حفظ تمام سوابق مربوط به شلیک و به نوبه خود این اطلاعات را به دموکرات کمیته روز جمعه.

پرسید: در مورد حذف در CBS' چهره ملت یکشنبه, مجلس, نانسی پلوسی, D-کالیفرنیا اذعان کرد که "رئیس جمهور حق دارد به آتش هر کارمند فدرال" اما گفت: این تصمیم را "نمونه ای از کاخ سفید اعلام کرد چیزی که بسیار ناگوار" اواخر روز جمعه.

برخی از جمهوری خواهان با انتقاد از حرکت بیش از حد.

مین سناتور. سوزان کالینز ابراز نگرانی در توییتر گفت: "رئیس جمهور ارائه نشده نوع توجیهی برای حذف IG Linick مورد نیاز [2008] قانون است."

ایالت یوتا میت رامنی گفت: در یک صدای جیر جیر که اخراج از بازرسان متعدد عمومی شد "بی سابقه" و "انجام این کار بدون علت خوب لرز استقلال ضروری به هدف خود را."

رامنی بود تنها جمهوری خواه به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح او در مجلس سنا محاکمه.

بیل ریچاردسون یک دموکرات و سفیر سابق در سازمان ملل خواسته شده بود در مورد نقش بازرسان به طور کلی در NPR Weekend Edition Sunday.

"شما باید به احترام استقلال خود را," او گفت:. "آنها کار نمی کند برای شما کار می کنند به صورت عمومی برای کنگره برای باز بودن. و این است که نقض انبوه در این دولت است."

در اوایل ماه آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج هوش جامعه بازرس کل. او سپس سر از این گروه با سرکشی به $2 تریلیون coronavirus امداد بسته است. و در اوایل این ماه او نقل مکان کرد و به جای یک ناظر در وزارت بهداشت و خدمات انسانی که گزارش شده در بیمارستان کمبود تجهیزات پزشکی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب