دموکرات تمرکز در سه شنبه حتی به عنوان S. کارولینای بافندگی

چارلستون S. C. - برنی ساندرز را به نوسان از طریق کارولینای شمالی و ویرجینیا و ماساچوست در روزهای آینده. الیزاب

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

چارلستون S. C. - برنی ساندرز را به نوسان از طریق کارولینای شمالی و ویرجینیا و ماساچوست در روزهای آینده. الیزابت وارن را به توقف در تگزاس و آرکانزاس است. Ctq را در تنسی و ویرجینیا است.

کارولینای جنوبی اولیه فقط دو روز دور اما مسابقه است که به سرعت رفتن ملی به عنوان نامزد محوری به 14 متحده است که رای گیری در روز سه شنبه.

این حرکت است که در بخشی از یک شناخت از جو بایدن قدرت در کارولینای جنوبی با بسیاری از تمرکز بر حاشیه پیروزی خود را که ممکن است در جایگاه دوم است. اما آن را نیز تلاش برای شیر را به صدها نفر از نمایندگان در خطر در "شنبه" مسابقات. حدود یک سوم از نمایندگان مورد نیاز به امن نامزدی حزب دموکرات خواهد بود روی میز.

تنگ چرخش بین شنبه اولیه در کارولینای جنوبی و مسابقات که به دنبال در روز سه شنبه است ایجاد گیج کننده کشش برای مبارزات.

"چه اتفاق می افتد در کارولینای جنوبی مهم عمدتا به دلیل آنچه که پوشش در حال رفتن به بیش از سه روز منتهی به سه شنبه. اگر کسی به نظر می رسد از در حال اجرا, آنها در حال رفتن به از دست دادن ارزش" گفت: آخیم Bergmann دموکراتیک استراتژیست که شرکت کار می کند در یک تعداد سه شنبه متحده است. "این سخت است برای مقابله داوطلبانی که تصور می شود در پایین پله در حال حاضر به کشف کردن که در آن آنها می توانند برخی از آب است."

نیویورک میلیاردر مایک بلومبرگ به دنبال دور زدن سنتی اولیه رای گیری متحده از جمله کارولینای جنوبی به تمرکز به طور انحصاری در سه شنبه متحده است. اما حتی او به تعادل در رقابت خواسته های او به عنوان واجد شرایط برای روز سه شنبه بحث در چارلستون. او به نیویورک رفت و پس از بحث تنها به بازگشت به کارولینای جنوبی روز بعد به نظر می رسد در سی ان ان تاون هال.

بلومبرگ خواهد بود در اوکلاهما, آرکانزاس, تنسی و کارولینای شمالی — تمام سوپر شنبه متحده — بیش از چند روز آینده.

این گونه در برخی از نامزدهای مشهود است. پیت Buttigieg hopscotched از نوادا در روز شنبه به کلرادو و کارولینای جنوبی توسط صبح روز یکشنبه. او سپس به آمار ویرجینیا قبل از بازگشت به کارولینای جنوبی است.

اما حتی یک دقت گردد برنامه می تواند سقوط از هم جدا. Buttigieg برنامه ریزی شده بود به نوسان به فلوریدا که رای بعد از آن در ماه مارس برای سه خصوصی جمع آوری اعانه چهارشنبه. او به طور ناگهانی لغو وقایع و یک کمپین عمومی به توقف در منطقه میامی به دلیل بیماری. دستیاران او گفت که او تا به حال علائم شبه آنفولانزا.

Buttigeig ملاقات با اعضای کنگره اسپانیایی انجمن و انجام مصاحبه های رسانه ای در واشنگتن دی سی پیش از بازگشت به کارولینای جنوبی در روز پنج شنبه برای دور دیگری از مبارزات انتخاباتی.

جیم مسینا یک مشاور در هر دو از باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری, کمپین گفت: Buttigieg است در یک اتصال وقتی که می آید به کارولینای جنوبی-سه شنبه رقص.

"این یک معامله بزرگ" برای مبارزات انتخاباتی خود اگر Buttigieg انجام نمی در کارولینای جنوبی گفت: از آنجا که "بیشتر مردم مثل من در حال رفتن به می گویند در تلویزیون او نمی تواند دریافت رای اقلیت است و نه مفید به روایت خود را."

در واقع استراتژیست در کلید فوق العاده سهشنبه متحده می گویند رای دهندگان وجود دارد در حال مشاهده برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در کارولینای جنوبی قبل از آنها را تشکیل می دهند ذهن خود را.

"هر کسی که مخالف انتظارات و بهتر از شما انتظار می رود آن را فقط ایجاد یک قوی تر روایت برای آنها گفت:" مت زاویه تگزاس دموکراتیک استراتژیست.

تگزاس ارائه می دهد دومین نماینده در گلدان سه شنبه با 228 متعهد نمایندگان و Buttigieg و بایدن انتظار می رود به کمپین وجود دارد پس از کارولینای جنوبی رای. اما دیگر نامزدها از جمله ساندرز وارن و بلومبرگ که همه متوقف می شود ساخته شده وجود دارد این هفته است.

بایدن انجام نمی دهد بسیار در خارج از ایالت کارولینای جنوبی که در آن او ضعیف کمپین به دنبال اولین پیروزی اولیه فصل است. به همین ترتیب میلیاردر تام Steyer است و اساسا ماندم, به, در, دولت, در حالی که بلومبرگ که شرکت در بحث همه اما نادیده گرفته اوایل چهار مسابقات و به جای خواهد کمپین در سراسر یک تعداد انگشت شماری از ایالت های جنوبی که در رای گیری هفته آینده.

Buttigieg شد نه تنها در تلاش برای به هم بزنید رویدادهای مالی را به مخلوط. Klobuchar برگزار شد جمع آوری کمک در چارلستون در روز دوشنبه بود و به اردک از روز شنبه به صورت یکی در کارولینای شمالی و یکی دیگر از روز جمعه در ایالت تنسی همراه با کمپین حوادث در هر دو کشور بیش از دو روز کشش.

و ساندرز تا به حال برنامه ای برای داش تا به کارولینای شمالی به راحتی واقع در مارس 3 اصلی دولت در روز چهارشنبه و دوباره پنج شنبه, زمانی که او همچنین قصد دارد برای عبور به ویرجینیا. در حالی که نامزدهای دیگر در حال ساخت خود را نهایی زمین در کارولینای جنوبی ساندرز نیز برنامه ریزی شده را به دو کمپین توقف در ماساچوست چمن خانه وارن و بحرانی سه شنبه دولت است.

"این یک زمان بسیار دشوار است لجستیکی به سعی کنید به تعادل این همه" اذعان کرد ساندرز مشاور جف ویور. "ناگهان در حال حاضر شما باید مسابقات در سراسر کشور و نامزدها فقط باید برای انجام بهترین آنها می توانند."

ویور تأکید ریسک برای داوطلبانی که سر به سوپر شنبه آمادگی برای رقابت و اشاره کرد که در سال 2016 هیلاری کلینتون نماینده منجر بیرون آمدن از روز مسابقات سخت بود برای غلبه بر.

اما برای بسیاری از زمینه های فوق العاده سهشنبه مبارزه نیست فقط در مورد racking تا نمایندگان خود را در مورد بقا است.

"داوطلبانی که فقط نمی رفت با فوق العاده, سه — 41 درصد از نمایندگان از بین رفته اند. شما واقعا نمی خواهید به یک فرصت در نامزدی. پول خود را برای رفتن به خشک تا بسیار سریع" مسینا گفت. "من فکر می کنم شما به زودی پس از دیدن برخی از این also-ran نامزدها از این مسابقه است."

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

Beaumont گزارش از کلمبیا, S. C.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب