سیل همچنان: 26 میلیون شغل از دست داده و فقط در 5 هفته

بزرگنمایی این تصویر به عنوان بیشتر و بیشتر کارگران از دست دادن شغل بسیاری از ایالت ها می گویند که آن

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان بیشتر و بیشتر کارگران از دست دادن شغل بسیاری از ایالت ها می گویند که آنها در حال دیدن اعتماد وجوه مورد استفاده برای پرداخت مزایای بیکاری شروع به اجرا کم است. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Krupa/AP

به روز شده در 8:46 a. m. ET

تعداد زیادی از مردم از کار در طول coronavirus مستند همچنان به صعود به اوج تاریخی. یکی دیگر از 4.4 میلیون نفر ادعا مزایای بیکاری در هفته گذشته در سراسر کشور به وزارت کار گفت.

که به ارمغان می آورد در مجموع تعداد مدعیان بیکاری در فقط پنج هفته به بیش از 26 میلیون نفر است. که بیش از همه مشاغل اضافه شده ایجاد شده در 10 سال گذشته پس از رکود بزرگ.

هنوز هم با سرعت از دست دادن شغل رو به کاهش است. حدود 5.2 میلیون پرونده در طول هفته به پایان رسید که در آوریل 11 و هفته گذشته سومین هفتۀ متوالی کاهش می یابد.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

Coronavirus بحران به طور ناگهانی به پایان رسید یک دهه کار قابل توجه رشد. نرخ بیکاری که غرق به حدود 50 سال پایین است و انتظار می رود به اوج به دو رقمی.

سرعت از دست دادن شغل اتحاد گسترده تر مردم نگران است. یک نظرسنجی گالوپ نشان داد که یک چهارم از کار آمریکایی ها بر این باورند که آنها را از دست دادن شغل خود در 12 ماه آینده. که یک رکورد بالا است.

موج کاهش شغل متمرکز شد در اولین بار در سفر و انرژی بخش اما باید به طور فزاینده ای گسترش یقه سفید مانند شغل های حسابداران و مشاوران.

"عدم سابقه بدان معنی است که ما هیچ ایده چه حد این خواهد شد اما ما امیدواریم اولیه است که می خواهد رها کردن زیر یک میلیون در هر هفته تا پایان مارس است که در حال حاضر لمسی-و-رفتن می گوید:" ایان Shepherdson اقتصاددان ارشد در پانتئون اقتصاد کلان.

برای جلوگیری از جریان اخراج کنگره ایجاد $349 میلیارد چک قانون حفاظت می دهد که شرکت ها پول اگر آنها را حفظ و یا rehire کارگران است.

این صندوق از پول فقط در دو هفته و سنا به تصویب یک لایحه در این هفته به پر کردن آن.

به عنوان بیشتر و بیشتر کارگران از دست دادن شغل بسیاری از ایالت ها می گویند که آنها در حال دیدن اعتماد وجوه مورد استفاده برای پرداخت مزایای بیکاری شروع به اجرا کم است.

تقریبا نیمی از ایالات متحده می گویند که آنها را دیده اند دو رقمی کاهش در بودجه وال استریت ژورنال در گزارش این هفته است.

نیویورک که سوخته است از طریق نیمی از آن صندوق خواسته است برای یک 4 میلیارد دلار بدون بهره وام از دولت فدرال برای پوشش مزایای بیکاری. بیش از یک میلیون نفر در کشور از دست داده اند شغل خود را.

ماساچوست می گوید: آن صندوق نیز توسط نیمی از اواسط ماه فوریه و کالیفرنیا دیده می شود 40 درصد کاهش است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب