دلتا مدیر عامل: شرکت هواپیمایی همه گیر استراتژی 'قرار دادن مردم بیش از سود'

بزرگنمایی این تصویر خطوط هوایی دلتا پرواز است تنها حدود 25 درصد از برنامه آن را در تابستان گذشته. ا

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

خطوط هوایی دلتا پرواز است تنها حدود 25 درصد از برنامه آن را در تابستان گذشته. الیاس Nouvelage/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیاس Nouvelage/ایسنا

در تاریخ تجاری مسافرت هوایی خطوط هوایی هرگز کشش به عنوان بد به چند ماه گذشته است. در اوایل بیماری همه گیر خطوط هوایی دلتا از دست دادن 100 میلیون دلار در هر روز است. در حال حاضر آن را از دست دادن حدود 27 میلیون در روز.

در حالی که دلتا ساخت "خوب پیشرفت" در کاهش سوختگی نقدی مهم ترین عامل برای بهبود مالی چیزی است که تا حد زیادی از این صنعت را کنترل می گوید اد Bastian شرکت مدیر عامل.

"خط پایین این است که ما باید برای بازگرداندن اعتماد به نفس در میان ما مصرف کننده پایه در سفر هوایی," او می گوید NPR.

در یک مصاحبه همه چیز در نظر گرفته, باستیان توصیف دلتا استراتژی اولویت بندی مشتری ایمنی بیش از پر کردن هواپیما — با یک چشم به سمت در دراز مدت زنده ماندن.

"ما باور داریم که مراقبت از ایمنی از مشتریان ما و همچنین مردم ما مهم تر از سود است که ما خودداری کردن از پر کردن هر صندلی در هواپیما," او می گوید.

و بیشتر از پول کمک مالی چه این صنعت در نهایت نیازهای Bastian می گوید که برای دولت فدرال به تمرکز بر روی پیدا کردن یک درمان یا واکسن برای coronavirus.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

شما می توانید خلاصه آنچه در آن طول می کشد برای به دست آوردن از دست دادن $27 میلیون در روز به شکستن حتی ؟

برای کاهش سوختگی نقدی برای شکستن حتی نیاز به تقاضا به ادامه را انتخاب کنید تا.

ما در حال پرواز امروز جایی در حدود 25 درصد از برنامه است که ما در تابستان گذشته. ما نیاز ... یکی دیگر از 10 به 20 امتیاز از تقاضا بیش از شش ماه آینده برای نزدیک شدن به آن شکستن حتی در سطح جریان نقدی. آن را به شما بستگی دارد جهت virus طول می کشد این جهت که هر دو در درمان و همچنین واکسن — توانایی برای مردم به احساس اعتماد به نفس و ادامه داد: مراقبت و ایمنی از مشتریان ما در طول سفر است. ما باید اجرا شود بسیاری از تغییرات در پروتکل های ایمنی, مشتریان, نظر سنجی به ما بگویید که این بهترین تجربه سفر در دلتا آنها تا کنون دیده ام.

در علاوه بر این به نگرانی های بهداشتی است که آن را تا حدودی کسب و کار در نظر میگیرد که با ترک وسط صندلی باز تنها با رزرو 60% کامل — شما دریافت بیشتر مردم به پرواز در خطوط هوایی خود را نسبت به سایر شرکت های هواپیمایی که در حال تلاش برای صرفه جویی در پول با پر کردن این هواپیما ،

ما می تواند انجام دهد که اگر ما تصمیم به. اما ما احساس می کنیم که ما می خواهم به جای مراقبت و ایمنی قرار دهید در بالای لیست اولویت است. و هنگامی که ما نزدیک به 60 درصد ضریب بار است که ما اشاره شده است که می تواند ماشه برای اضافه کردن هواپیماهای بیشتر و بیشتر پروازها به برنامه چرا که بسیاری از هواپیما است که ما می توانیم به جای تلاش برای قرار دادن بیشتر مردم به موجود [پرواز]. این یک تصمیم ما در مورد قرار دادن مردم بیش از سود کاملا.

گرفتن سریع coronavirus نتایج آزمون کلیدی است به خصوص برای خدمه پرواز. ... شما قادر به دریافت اطلاعات در زمان واقعی در زمانی که کسی تست مثبت برای COVID-19?

زمان آن طول می کشد برای به دست آوردن نتایج را برای مردم ما افزایش یافته تا به یک هفته است که غیر قابل قبول است. ما در حال حاضر آن را به جایی بین دو تا چهار روز. خبر خوب این است که تست هایی که ما انجام می دهیم بر ما مردم است و تایید میکند که هواپیما بسیار امن فضای محصور چرا که ما مسئولین پرواز خلبانان ما ما زمین کارگران فرودگاه ما کارگران ... برخی از آنها مثبت و کاملا. اما در نرخ بسیار پایین تر از هر میانگین ملی است که من دیده ام. و کسانی که برای مردم که زندگی می کنند در فرودگاه محیط زیست است.

دلتا رو بیش از 5 میلیارد دلار از مراقبت عمل می کنند که کنگره با تصویب در ماه مارس. چه در مورد دوم بسته کمک از دولت فدرال? این است که چیزی است که شما را پیش بینی نیاز اگر این بیماری همه گیر را نگه می دارد رفتن ؟

آنچه ما واقعا نیاز به جای بیشتر حمایت دولت نیاز داریم تقاضای بازگشت. ما نیاز به یک درمان پزشکی. ما نیاز به یک واکسن. ما نیاز به درمان. و من فکر می کنم که احتمالا در آن هر گونه تمرکز دولت باید برای رفتن.

بکی سالیوان و جولی مایرز تولید و ویرایش صوتی داستان. مورین Pao اقتباس آن برای وب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب