Déjà Vu برای Millennials خیره در 2 رکود از زندگی خود

بزرگنمایی این تصویر یک مرد نسخه شماره تلفن ارسال شده در درهای قفل شده از گرجستان در وزارت کار در دفت

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد نسخه شماره تلفن ارسال شده در درهای قفل شده از گرجستان در وزارت کار در دفتر در نورکراس, Ga. وای روبرو هستند دوم و یا حتی سوم — رکود اقتصادی از زندگی خود. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

Millennials ممکن است گرفتن یک تهوع حس آشناپنداری در حال حاضر. یکی دیگر از بحران اقتصادی مانند یک پانچ در روده.

این دومین بار برای Alannah Silvernail.

در سال 2010 او در حضور جامعه دانشگاهی در غرب نیویورک هنگامی که او به یک پچ خشن.

"مادر بزرگ من بود گذشت و آن را به پایان رسید تا بودن واقعا دشوار ترم برای من," او گفت:.

بنابراین او کاهش یافته است — یک کلاس خجالتی از او مدرک کاردانی. با نرخ بیکاری نزدیک به 10 درصد پس از رکود بزرگ او تصمیم گرفت که به عنوان یک هنر مهم نبود قابل دوام مسیر شغلی. پس از کار حداقل دستمزد شغل او تصمیم گرفت به رانندگی کامیون است که پرداخت نمی کند که خوب است یا نه.

در نهایت او شروع به رانندگی اتوبوس مدرسه و مربیان موتور. که پرداخت می شود بهتر است و او از آن لذت می برد. اما در حال حاضر او دارای یک مشکل جدید: مدارس بسته و گردشگری و خشک تا 29 ساله Silvernail است که در بیکاری است.

"من همیشه واقعا رانده شده به کار" او گفت:. "اما این واقعا عجیب و غریب به من فقط نشستن در اطراف در پایان ماه و هر چیزی را نمی کنند."

این بیماری همه گیر در حال حاضر ارسال بیکاری به دو رقمی خاک و coronavirus رکود اقتصادی خواهد بود یک ثانیه در بسیاری از millennials' زندگی پس از رکود بزرگ. برای خیلی از قدیمی ترین millennials آن خواهد بود سوم شمارش پست-سپتامبر. 11 رکود است.

وای بین 24 و 39 سال, معنی آنها عبارتند از: مردم با طیف گسترده ای از تجربه است. جوانترین را به سختی آغاز شده حرفه خود را در حالی که قدیمی ترین عبارتند از افرادی که به خوبی تثبیت در شغل خود.

یک 'اثر زخم' به صورت millennials

اثرات و در عین حال یکی دیگر از رکود اقتصادی عمیق خواهد بود پایدار و دردناک برای millennials مانند Silvernail می گوید ویلیام گیل, یک عضو ارشد در مطالعات اقتصادی در موسسه بروکینگز.

"این نوع از چیزهایی که آنچه که به نام" زخم اثر است.' آنها اثرات طولانی مدت در حقوق و دستمزد," او گفت:. "آنها تمایل به حرکت مردم را به یک متفاوت دستمزد مسیر است."

برای او بخشی Silvernail مشغول به کار بود تا 70 ساعت در هفته قبل از این بیماری همه گیر. چیزهایی که به دنبال شده بود تا برای او.

"سال گذشته اولین بار بود که من تا به حال شده است قادر به خرید یک ماشین استفاده می شود," او گفت:. "و سپس سه تا پنج سال آینده من برنامه ریزی در گرفتن اما من واقعا مطمئن نیستم که که که ممکن است در حال حاضر."

به گفته های اخیر کار کاغذ است که گیل co-نویسنده وای به حال کمتر ثروت در سال 2016 نسبت به نسل های قبلی را در آن سن و سال.

نویسندگان لیست های متعدد است که روند کار در millennials " به نفع — برای مثال آنها تحصیل کرده تر از نسل قبلی است.

اما عوامل دیگری وجود دارد که علیه millennials: بسیاری از پیمانکاران و یا "فرفره اقتصاد" کارگران به معنی کمتر-کار مداوم و اغلب با کمتر از مزایای. بسیاری از شروع حرفه خود را در طول رکود بزرگ بدین معنی که در معرض خطر بودند از کسانی که کاهش دستمزد نسیم تا حدی ملایم صحبت کردن در مورد.

Millennials همچنین کاهش نرخ مالکیت خانه از نسل های قدیمی تر را در سن یک سال 2018 مطالعه یافت می شود. که می تواند به دلیل دستمزد پایین تر است که آنها با شروع در نتیجه کاهش ارزش خالص در آینده است.

نژادی و نابرابری ثروت

یکی دیگر از چیزی است که باعث می شود millennials منحصر به فرد: آنها متنوع تر از نسل قبل — و در امریکا یک میزبان از عوامل مانع بسیاری از مردم از رنگ از گردآوری ثروت به عنوان گیل و نویسندگان توجه داشته باشید. Coronavirus بحران به راحتی می تواند باعث تشدید آن است.

مایکل Arceneaux — خود را یک هزاره — نویسنده مقاله مجموعه من نمی خواهم به مرگ فقیرکه در آن او در مورد مالی خود را در تلاش.

"من کتاب بیشتر یا کمتر است به خصوص در مورد چگونه بدهی وام دانشجویی به طور خاص وام دانشجویی خصوصی بدهی دارد نوع نهفته در هر جنبه از زندگی من است," او گفت:. "این اصل در مورد نابرابری از طریق منشور از بدهی وام دانشجویی."

Arceneaux در زمان بیش از 100.000 دلار در وام های دانشجویی فارغ التحصیل از دانشگاه هاوارد در سال 2007.

در یک نسل در حال حاضر تحمل سنگین بدهی دانشجو, کالج می تواند لرزان گام به طبقه متوسط است. و سیاه و سفید آمریکایی مانند Arceneaux تمایل به قرض گرفتن بیشتر در دسترس نباشد برای کالج از مردم سفید انجام و تر و زمان پرداخت آن را به عقب. به Arceneaux اگر شما می خواهید به صحبت در مورد مبارزات millennials شما را به بحث در مورد شکاف نژادی مانند بدهی های دانشجویی و یا اثرات ماندگار مسکن تبعیض نژادی است.

"من فکر می کنم millennials به عنوان جمعی نسل شده است پیچ و آن را حتی بدتر برای برخی از ما بیش از دیگران است که چرا از آن مهم است برای همه ما, اما به ویژه کسانی که مبتلا به ترین, به صراحت," او گفت:.

خود را بزرگ بدهی های دانشجویی دارای وزن نه تنها در امور مالی خود را, اما همچنین در گذشته تحت تاثیر قرار چگونه او را دیدم روابط است.

"من شاید گاهی اوقات overthought آن است. اما من نیز مانند " چگونه جدی انجام من می خواهم به در یک رابطه, چرا که من نمی خواهم به جلو و در کسی که بود از نظر قانونی متصل به آن بدهی؟' "او گفت:.

یک چالش جدید دهه پایین جاده

چالش های مالی وای امروز چهره می تواند اضافه کردن به یکی دیگر از مشکلات پایین جاده: صرفه جویی برای دوران بازنشستگی. در حال حاضر این نسل است که انتظار می رود به بعد بازنشسته تا امروز مشکلات اقتصادی می تواند آن را بدتر می کند و می تواند بازی را برای آنها دهه ها از در حال حاضر.

Silvernail می داند که دست اول — او تا به حال به فکر کردن در مورد شروع یک حساب بازنشستگی فقط قبل از این بحران اما کاملا مطمئن نیست چگونه.

"من 100% مطمئن شوید که چگونه یک 401(k) حتی کار می کند چرا که من هرگز تا به حال ارائه شده در یک کار قبل از," او گفت:.

در حالی که coronavirus رکود با چالش هایی برای هر گروه سنی وای تا به حال به صورت یک مجموعه منحصر به فرد از شرایط دشوار.

"من فکر می کنم که آن را بد برای همه, اما من فکر می کنم که اگر وای می خواستم برای ایجاد یک مورد است که به خصوص برای آنها بد من نمی شی که" گیل گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن