وزیر دفاع به رفتن پیش رو برای نیروهای ایالات متحده شروع به افغانستان کاهش

وزیر دفاع ایالات متحده امریکا خوانده شده را علامت Esper داده است متهور برای آغاز کاهش نیروهای آمریکایی در افغا

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

وزیر دفاع ایالات متحده امریکا خوانده شده را علامت Esper داده است متهور برای آغاز کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان با وجود گزارش می دهد که طالبان در حال پایان دادن به بخشی از آتش بس و از سر گرفته است و حملات بر نیروهای افغان.

Esper می گوید خروج نیروهای نظامی خود را به منظور به ارتش ژنرال اسکات میلر آمریکا فرمانده در کابل است که در خط با آمریکا قرارداد صلح با طالبان که خواستار چنین کاهش شروع به ظرف 10 روز از آن روز شنبه وارد دوحه.

تحت شرایط این قرارداد 4,000 از حدود 13,000 نیروهای ایالات متحده در افغانستان را در 135 روز و تمام سربازان آمریکایی خواهد بود که در 14 ماه.

"من دستور به دستور فرمانده بود" بیایید حرکت اجازه دهید نشان می دهد ما ایمان کامل و تلاش برای انجام آن' " Esper به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه در پنتاگون. "من گفت: در بسیاری از موارد که من راحت ما هنوز هم می توانید انجام تمام ماموریت ما نیاز به انجام در [یک نیروی سطح] 8,600."

طالبان با نظامی کمیسیون در همین حال می گوید که "کاهش خشونت" و یا جزئی بس که در جای خود برای یک هفته قبل از قرارداد صلح را امضاء است که در حال حاضر بیش از. طالبان دستور داده شده است به از سرگیری حملات بر نیروهای افغان حمایت چه شورشیان تماس بگیرید و کابل را "عروسک خیمه شب بازی دولت" — اما به پایبندی به توافق با آمریکا و خودداری از هدف قرار دادن نیروهای بین المللی.

ستاد مشترک رئیس ژنرال علامت Milley که به نظر می رسد با Esper خواسته شد در مورد گزارش ها از انفجار روز شنبه در شرق افغانستان در استان خوست که به کشته شدن سه غیرنظامی و زخمی شدن 11 ،

"ما نمی دانیم که دقیقا چه کسی است که هنوز" Milley پاسخ داد. "من می خواهم توجه همه را به فکر می کنم که وجود دارد رفتن به مطلق توقف خشونت در افغانستان است که احتمالا نمی خواهید به اتفاق می افتد. آن را احتمالا نمی خواهید برای رفتن به صفر است."

طالبان مسئولیت را انکار می کند برای خوست انفجار رخ داد که در یک زمین فوتبال.

این حمله یکی از تعدادی از عوارض به ظاهر پس از روز امضای قرارداد صلح.

روز یکشنبه رئیس جمهور اشرف غنی را رد کرد ارائه در ایالات متحده آمریکا-طالبان توافق نامه ای که برای انتشار تا 5000 زندانی طالبان و 1000 افغانستان برگزار می شود توسط طالبان. مبادله بود به قبل از شروع مذاکرات میان طالبان و مقامات افغانستان با توجه به شروع از اواسط ماه مارس.

"ما باید به کار ما راه را از طریق آن" Esper گفت: رئیس جمهور امتناع رایگان طالبان زندانیان قبل از آن مذاکرات آغاز خواهد شد. "تعهد ما تحت توافق شد برای فعال کردن برای تسهیل که تبادل افراد میان طالبان و دولت افغانستان و به من گفت: بیش از و بیش از آن را در همه شرایط بر اساس."

"این رفتن به یک باد می وزد و پر از دست انداز جاده" Esper گفت: از توافقنامه صلح را پیاده سازی. "وجود خواهد داشت و فراز و ما را به توقف و شروع. که میخوام طبیعت بیش از این به بعد روز و هفته و ماه و بنابراین من نمی خواهید برای دریافت بیش از حد هیجان زده در مورد آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب