دفاع وکلا به دنبال تحقیقات بیشتر به MH17 داونینگ

SCHIPHOL هلند - دفاع وکلا برای یک روس به اتهام دخالت در سقوط مالزی با بیش از 17 شرقی اوکراین در سال 2014 بازیگ

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

SCHIPHOL هلند - دفاع وکلا برای یک روس به اتهام دخالت در سقوط مالزی با بیش از 17 شرقی اوکراین در سال 2014 بازیگران شک دوشنبه در دادستان' اظهارات که مسافر بود به ضرب گلوله توسط یک Buk, surface-to-air missile.

نظرات در آمد و به عنوان هلندی دفاع وکلا برای اولگ Pulatov شروع لیست درخواست های خود را برای تحقیقات بیشتر در بین المللی کاوشگر به ماه ژوئیه 17, 2014, سقوط MH17.

دفاع وکیل Boudewijn ون Eijck با اشاره به قضات دادستان که قادر به مهر و موم کردن و یا انجام تحقیقات پزشکی قانونی در صحنه تصادف بود که در یک منطقه تحت کنترل جدایی طلبان در مبارزه علیه دولت.

"به همین دلیل نمی توان آن را رد کرد که شواهد رفت و گم شد دستکاری و یا حتی افزوده شد" ون Eijck گفت.

محاکمه سه روس و یک اوکراینی به اتهام قتل همه 298 مسافر که درگذشت در هیئت مدیره آمستردام-کوالالامپور پرواز هنوز در اوایل مرحله دفاع وکیل مدافع می تواند درخواست قضات به منظور تحقیقات بیشتر.

هیچ یک از مظنونان به نظر می رسد برای محاکمه. تنها یک Pulatov کرده و وکلای مدافع او در دادگاه. همه متهمان به صورت حداکثر حکم حبس ابد و اگر محکوم کرد.

پس از سالها تحقیقات یک تیم بین المللی از محققان و دادستان در سال گذشته به نام چهار مظنون: روسیه ایگور Girkin سرگئی Dubinskiy و Pulatov و همچنین اوکراین لئونید Kharchenko.

در اوایل این ماه دادستان مشخص شده در جزئیات چگونه بین المللی تحقیقات رد نظریه های دیگر و به این نتیجه رسیدند که یک موشک Buk trucked به اوکراین از یک پایگاه نظامی مورد استفاده قرار گرفت به شلیک کردن هواپیما.

اما ون Eijck متهم محققان از تونل چشم انداز در تمرکز بر این نظریه و به اندازه کافی چک کردن دیگر علل احتمالی مانند امکان MH17 به ضرب گلوله کشته شد توسط یک جت جنگنده اوکراین.

"قطعا آن را به نظر می رسد که آنها بسیار متصل به موشک Buk سناریو" ون Eijck گفت.

یکی دیگر از دفاع وکیل سابینه ده Doesschate خواسته قضات به منظور تحقیقات از جمله مصاحبه با شاهدان ادعا کرده اند دیده می شود, جت های جنگنده در آسمان در زمان MH17 به ضرب گلوله کشته شد نشان می دهد که اوکراین نیروی هوایی حتی می توانست با استفاده از جت مسافری به عنوان "سپر انسانی" برای آن هواپیماهای جنگنده.

او همچنین خواسته برای تحقیقات بیشتر به رادار تصاویر از روز داونینگ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ون Eijck نیز به بحث بین المللی تحقیقات تکیه بر اطلاعات از اوکراین برای ساخت این پرونده چهار مظنون و گفت که یکی از اوکراین دادستان گفت: او می خواست برای اثبات روسیه درگیر شد.

"می کند که منعکس کننده تمایل و تصمیم به کشف حقیقت" ون Eijck گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب