مرگ و میر از coronavirus عبور 300 در کالیفرنیا در L. A. شهرستان بدترین روز هنوز

Coronavirus مربوط به مرگ و میر در سراسر کالیفرنیا افزایش یافت گذشته 300 با لس آنجلس گزارش خود بزرگترین واحد-رو

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

Coronavirus مربوط به مرگ و میر در سراسر کالیفرنیا افزایش یافت گذشته 300 با لس آنجلس گزارش خود بزرگترین واحد-روز افزایش مرگ و میر به عنوان مقامات مشغول به کار به منظور بهبود تست و نگه داشتن مردم در داخل برای کند کردن روند گسترش ویروس.

لس آنجلس در روز شنبه اعلام کرد 28 اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus به مقامات هشدار داد دوباره که آنها در حال آماده سازی برای چند دشوار هفته آینده. همچنین گزارش شده 711 موارد جدید آوردن مجموع به بیش از 5,300 با 119 مرگ و میر.

"متاسفانه امروز افزایش قابل توجهی در تعداد افرادی که فوت کرده اند برگ های بسیاری از خانواده ها در جوامع ما رو غیر قابل تصور از دست دادن و غم و اندوه گفت:" باربارا فرر, مدیر L. A. County وزارت بهداشت.

از افرادی که فوت کرد, 17 شد مسن تر از 65 سال و 21 تا به حال شرایط بهداشتی اساسی, مقامات گفت.

تبلیغات

به طور کلی کالیفرنیا ثبت 39 مرگ و میر در جمعه 30 اواخر بعد از ظهر شنبه. اما COVID-19 تلفات است که هنوز هم کمتر از کسانی که از برخی از کشورهای دیگر و مقامات بر این باورند کالیفرنیا دقیق اجتماعی فاصله قوانین شروع به ایجاد یک تفاوت.

اورنج کانتی گزارش اضافی coronavirus مرگ شنبه و 75 مورد جدید در مجموع از 14 کشته و 786 مورد ثبت شده. از کسانی که تشخیص داده 112 در بیمارستان بستری شدند و 71 شد در بخش مراقبت های ويژه, مقامات گفت.

Riverside County گزارش سه کشته و 27 بیشتر موارد شنبه در مجموع از 18 کشته و 665 موارد است.

تبلیغات

کالیفرنیا ثبت بیش از 13,000 موارد کلی و مقامات بر این باورند که اعداد را به شدت افزایش یابد به عنوان تست در ادامه به گسترش است.

در یک شنبه در کنفرانس خبری Gov. گاوین Newsom گفت: کالیفرنیا را به طور قابل توجهی افزایش COVID-19 تست قابلیت اضافه کردن که او "صاحب" تست لغزش در دولت است که باید آن را دشوار برای پیگیری این ویروس مرگبار است.

Newsom اعلام کرد یک نیروی کار است که او گفت: کار خواهد کرد نسبت به پنج برابر افزایش روزانه تست در کشور با شناسایی تامین کمبود و اضافه کردن تست مکان.

"ما در حال حاضر در یک موقعیت که در آن من می توانم با اطمینان بگویم این یک روز جدید," او گفت:.

اعلام می آید کالیفرنیا همچنان به افزایش قابل توجهی در افراد بستری شده با این ویروس با 2,300 بیماران در دولت است. اضافی 3,267 نفر در بیمارستان بستری هستند مظنون به داشتن COVID-19 اما منتظر نتایج آزمون.

از جمعه شب تا شنبه monring تعداد coronavirus بیماران در کالیفرنیا تخت ICU افزایش نزدیک به 11 درصد به 1,008 نفر است.

در همه Newsom گفت 126,700 افراد آزمایش شده اند در کالیفرنیا یک دولت حدود 40 میلیون نفر است. از کسانی که آزمایش شده 13,000 منتظر نتایج.

تبلیغات

"آزمایش فضایی شده است یک چالش برای ما و من خود را که" او گفت:. "و من باید مسئولیت خود را به عنوان فرماندار به انجام بهتر و انجام تست های بیشتر در دولت است."

کارشناسان بهداشت عمومی میگویند گسترده آزمایش بسیار مهم است به وزارت امور خارجه تلاش های خود را به دقت ارزیابی چگونه بسیاری از افرادی که آلوده می شوند و در جایی که این ویروس در حال گسترش است.

Newsom گفت که او مطمئن است به تازگی اعلام کرد نیروی کار ساخته شده تا از عمومی و خصوصی رهبران را در مقابله با تست چالش ها در دولت است.

او گفت: دولت با همکاری دانشگاه ها و بیمارستان و آزمایشگاه و تست شرکت ها به افزایش تست مکان در سراسر ایالت کاهش حجم کارهای عقب افتاده و اطمینان بیشتر وجود دارد اطلاعات دقیق و به موقع در تعدادی از COVID-19 موارد است.

نیروی کار خواهد بود به رهبری پل markovich را رئیس جمهور و رئیس اجرایی از Blue Shield of California, و دکتر خیریه Dean, دستیار مدیر California Department of Public Health.

مقامات دولت کار کرده اند به اضافه کردن بیشتر بیمارستان و تخت ICU برای رسیدگی به افزایش انتظار می رود در coronavirus بیماران. دولت مدلسازی نشان می دهد کالیفرنیا نیاز 50,000 جدید تخت بیمارستان در اواسط ماه مه. برای دیدار با این تقاضا از دولت خواسته است برای به تازگی بازنشسته ارائه دهندگان خدمات پزشکی کسانی که با مجوز از کشورهای دیگر و پزشکی دانش آموزان برای پیوستن به تازگی ایجاد شده کالیفرنیا بهداشت و درمان سپاه.

Newsom گفت که "سرسام آور تعداد افراد" — برخی از 79,000 مردم — را امضا کرده اند تا از طریق دولت بهداشت و درمان سپاه سایت.

تبلیغات

سرکوب coronavirus-سفارش scofflaws را تشدید کرده در روزهای اخیر با غیر ضروری کسب و کار است که حاضر به تعطیل و همچنین به عنوان کسانی که سرپیچی از دستور به ماندن در خارج از آب و پیدا کردن خود را در تیررس.

لس آنجلس دادستان روز جمعه پرونده اتهامات جنایی علیه دو دود مغازه های کفش فروشی و تخفیف خرده فروش الکترونیک آنها را متهم به امتناع از تعطیل با وجود سفارشات تحمیل شده به مبارزه با کروناویروس. این نخستین بار در این شهرستان ثبت شده است اتهامات نقض "امن تر در خانه" که نیاز به کسب و کار تلقی غیرضروری به بستن درهای خود را به سرعت گسترش coronavirus.

شهرستان Atty. مایک Feuer روز جمعه گفت: چهار فروشگاه تلقی می شد غیر ضروری کسب و کار تحت شهردار اریک Garcetti اجرایی سفارش.

Garcetti گفت: این فروشگاه شدند و قرار دادن زندگی در خطر است. در یک فروشگاه افسران پلیس به آنها گفته شد: "'شما را فراموش کرده ام' — احتمالا نه به عنوان واژه های زیبا — "ما در حال رفتن به آن را انجام دهد' " شهردار گفت.

Feuer را شناسایی شارژ کسب و کار به کسب و کار تخفیف الکترونیک در 556 S. برادوی; داغ جعبه دود مغازه در 9115 S. Western Ave.; FRANCES دود مغازه در 223½ W. 6 سنت و برادر کفش و 818 W. Slauson Ave. واحد B. تماس به کسب و کار بدون جواب رفت جمعه.

در ضمن برنامه به خانه افراد بی خانمان با کروناویروس در یک هتل در نزدیکی دردار اورنج کانتی بازنشستگی جامعه موجب خشم و انزجار در میان برخی از همسایگان آن است.

ساکنان لاگونا وودز بازنشستگی جامعه ایجاد کرد که در آن هزاران نفر از افراد مسن تر از 55 اقامت می گویند آنها از ترس داشتن بی خانمان بیماران یا کارکنان که برای آنها مراقبت نزدیک به دلیل سن خود قرار می دهد و آنها را در معرض خطر مرگ ناشی از ویروس است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب