آتش سوزی مرگبار در استرالیا ساخته اند که تغییر آب و هوا دارند که در کالیفرنیا

نقطه عطف آمد در سال 2017, وقتی باد شلاق blazes جاروب از طریق کوهپایه شروع به پریدن کرد یک آزادراه و سوخته از ط

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

نقطه عطف آمد در سال 2017, وقتی باد شلاق blazes جاروب از طریق کوهپایه شروع به پریدن کرد یک آزادراه و سوخته از طریق هزاران نفر از خانه و کسب و کار, کشته شدن بیش از 40 نفر.

آتش سوزی در شمال کالیفرنیا شراب کشور — به دنبال حتی بیشتر مرگبار دوزخ در بهشت سال بعد به رهبری بسیاری از کالیفرنیا به رسمیت شناختن است که تغییر آب و هوا بود و نه در دوردست اما فوری کاتالیزور دولت تا کنون-بیشتر مخرب blazes.

استرالیا در حال حاضر از طریق یک شبیه تغییر در چشم انداز میان آتش سوزی سوخته بیش از 30 میلیون هکتار است.

"هیچ کس نمی تواند به خاطر یک رویداد مانند این" گفت: Nick Clark یک کشاورز که از دست داده بیشتر از گوسفندان خود را به چراگاه به باد رانده آتش در جنوب استرالیا در جزیره کانگورو در اواسط ژانویه. "و شما می توانید می گویند که در مورد بسیاری از حوادث آب و هوایی در استرالیا. آن را سخت به می گویند که آن را فقط یک چرخه; من فکر می کنم شما باید بپذیریم که آن را بیش از آن."

تبلیغات

Farmer on Southern Australia’s Kangaroo Island

Nick Clark از دست داده بیشتر از گوسفندان خود را به چراگاه به باد رانده آتش در جنوب استرالیا در جزیره کانگورو در اواسط ژانویه.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

استرالیا یک سوخت فسیلی-دوستانه کشور با یک اقتصاد وابسته به گردشگری و حمل و نقل زغال سنگ به چین و دیگر به سرعت در حال رشد کشورهای آسیایی. در گذشته استرالیایی تمایل به سرزنش آتش سوزی در چرخه طبیعی — مرطوب سال خشک سال. اما در حال حاضر حتی در این کشور زغال سنگ شهرها وجود دارد به رسمیت شناختن است که چیزی در حال تغییر است.

"رفتن به 20 یا 30 سال تحقق وجود دارد اما من فکر نمی کنم وجود دارد این فرصت را به شرکت در این گفتگو گفت:" جان Missen, معدن, بسته شدن و توانبخشی افسر یکی از استرالیا بزرگترین زغال سنگ قهوه ای-سوزاندن ایستگاه های قدرت لوی یانگ در لتروب دره قلب ویکتوریا انرژی میباشد.

"احتمالا 20 سال پیش اگر من گفت: چیزهایی که من می خواستم بگم که من می گویند در حال حاضر هیچ کس می کرده ایم. شاید بیشتر از تمایل به بحث در مورد, به جای تغییر نمایش," او گفت:.

تبلیغات

نظرسنجی عقب Missen ادعای.

ژانویه ایپسوس نظرسنجی از بیش از 1000 استرالیایی نشان داد محیط زیست بود و نگرانی های بالای خود با نقاشی ارتباط میان تغییرات آب و هوایی خشکسالی و bushfires.

در ماه نوامبر قبل از برخی از بزرگترین آتش سوزی تا به حال فوران یک نظرسنجی از 1,400 ساکنان توسط استرالیا موسسه مترقی فکر می کنم مخزن دو سوم از شرکت کنندگان در نظر گرفته شده تغییر آب و هوا یک ملی اضطراری است. یک بررسی انجام شده توسط موسسه Lowy تابستان گذشته متوجه شد که 64 درصد از مردم استرالیا در نظر گرفته شده تغییر آب و هوا "بحرانی تهدید" به این کشور بالاترین درصد از سال 2006.

افزایش نگرانی کرده است و حتی مجبور نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون به دور از خود را انکار غالب تغییر آب و هوا علم و دولتی که خود را دولت نمایش در حال تحول است و هر چند بدون هر گونه تغییر سیاست.

نخست وزیر در مصاحبه اخیر خود نیز توضیح داده شده افزایش فدرال پاسخ به bushfires به عنوان "طبیعی است."

"او شروع به کردن خیلی blase در مورد آنچه که قرار بود و به نظر من در تلاش بود برای پوشش خود را [پشت] در مورد تغییر آب و هوا موضوع" بریزبن ساکن مردیت اردن که خواهر زاده عروسی مختل شد توسط bushfires در جزیره کانگورو گفت: از Morrison پاسخ. "پیام خود را باید بوده است, 'در اینجا این است که مشکل ما در حال حاضر در اینجا این است که آنچه ما انجام می دهند با این مشکل است.' اما او نگه داشته گفت: این دولت موضوع.... آن چیزی نیست که ما می خواهیم به شنیدن."

تبلیغات

در مقایسه با استرالیا و کالیفرنیا شناخته شده تهدیدات ناشی از گرم شدن کره زمین, اما آن را تا اواسط دهه گذشته است که اصطلاح "طبیعی" تبدیل شد صحبت کردن در یک نقطه برای دولت فرمانداران و آتش نشان. مشابه انتقال اتفاق می افتد در طرف دیگر از جهان است.

"که $64 میلیون سوال در حال حاضر — این است که جدید طبیعی" گفت:" راس Bradstock مدیر مرکز مدیریت ریسک زیست محیطی از Bushfires در دانشگاه ولونگونگ در نیو ساوت ولز. "شده است وجود دارد بسیاری از سیاست بازی در این, اما من فکر می کنم این تغییر آب و هوا روایت میباشد."

برای مطمئن شود, فصلی آتش سوزی به مدت طولانی به شکل مناظر از هر دو ایالت کالیفرنیا و استرالیا و تغییر آب و هوا است که به سختی تنها عنصر در سال های اخیر خود را بزرگ blazes. زمانی که چندین آتش سوزی مرگبار فوران در سال 2015 در کالیفرنیا از بین بردن بیش از 3000 خانه و تخریب برخی از 216,000 هکتار علل دو تا از آنها معیوب وان آب داغ سیم کشی و قطع خطوط برق.

Pine Grove Mobile Home Park were destroyed in the Nov. 2018 Camp fire

اما چند خانه در Pine Grove Mobile Home Park نابود شدند در Nov. 2018 آتش اردوگاه که در نوردید بهشت, کالیفرنیا.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

خطوط برق همچنین موجب 2017 Tubbs آتش در شمال کالیفرنیا شراب کشور و 2018 اردوگاه آتش در بهشت که به کشته شدن 85 نفر است. در عین حال دانشمندان می گویند که رکورد-آب و هوای خشک کمک به شرایط مرگبار conflagrations. قبل از سال 2017, آتش سوزی ميانگين درجه حرارت بین آوریل و سپتامبر در سراسر شمال کالیفرنیا شد گرمترین در 123 سال است. در استرالیا 2019 شد این کشور گرمترین و خشک ترین سال در تاریخ ثبت شده.

در هر دو ایالت کالیفرنیا و استرالیا بسیاری از آتش نشانان حس که آب و هوا منتقل شده است.

مایک Mohler کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش گفته خود آژانس است غیر سیاسی "اما ما می توانیم به شما بگویم که چیزی متفاوت است."

در استرالیا, رئیس ویکتوریا Country Fire Authority, Steve Warrington مشابه است مشاهده.

تبلیغات

"این فقط در طول فصل برای ما از آن شدت آتش سوزی" وارینگتون گفت. "بنابراین آنچه ما در بر داشت آنچه که اعتقاد ما بر این است که در سراسر جهان ما در حال گرفتن آتش سوزی و ... در مکان ما نیست تا به حال قبل از. ما دیده ایم آنها را در قطب شمال دایره مکان در روسیه که دیده نمی شود آنها را مکان در چین است. ما همچنین شاهد آتش سوزی ... در کالیفرنیا در جنوب شرقی استرالیا که در آن آتش سوزی به مراتب شدید تر است."

افراط و آب و هوا را whipsawed استرالیا بیش از دهه گذشته است. از سال 1997 تا 2009 بودند خشک ترین دوره در تاریخ ثبت در جنوب شرقی استرالیا با توجه به گزارش های این کشور مشترک المنافع علمی و صنعتی سازمان پژوهش. در سال 2010 و 2011, رکورد بارندگی ضربه قاره شکستن خشکسالی است. پس از آن آمد 2018 و 2019 — استرالیا گرمترین و خشک ترین سال در رکورد پس از رکورد آتش سوزی.

شدید نوسانات را ادامه داد و در سال 2020 است. بیش از آخر هفته گذشته سیدنی دریافت آن سنگین ترین بارندگی در حدود 20 سال خاموش برخی از آتش سوزی اما باعث جاری شدن سیل و قطع برق.

رعد و برق موجب بسیاری از استرالیا اخیر blazes هنوز معلوم نیست که آیا تغییر آب و هوا را به طور مستقیم برابر بیشتر رعد و برق باعث آتش سوزی در آینده است. یک سال 2016 گزارش از غیر انتفاعی آب و هوا شورای استرالیا گفت: به اندازه کافی وجود ندارد داده ها به نقشه روندهای بلند مدت هر چند الگوهای جهانی نشان می دهد که پتانسیل وجود دارد.

با توجه به اندازه و استقامت bushfires این سال Clark این جزیره کانگورو پشم کشاورز نمی کند نیاز به هر گونه قانع کننده تر است.

"من نگران هستم برای بچه های من که به دلیل تاثیر در حال رفتن به تجمعی," او گفت:. "همانطور که بیشتر از این نوع از چیزی که اتفاق می افتد بیشتر کربن به اتمسفر منتشر می دانید بیشتر یخ ذوب شدن همه چیز است فقط ramping تا. آن را تسریع مشکل است."

امیدواریم که برخی این آتش سوزی را در نهایت تغییر نحوه استرالیا آدرس هر دو سهم خود را به تغییر آب و هوا و چگونه آن را سازگار.

"من فکر می کنم وجود دارد دو گفتگو. تاپیک سیاسی گفتگو — من فکر می کنم ما باید مقدار زیادی از کره زمین در این کشور در مورد تغییر آب و هوا ... و نوع دیگر است که مکالمه آنها را در اطراف شام میز و کباب کردن ممنوع" گفت: Greg Smith, جنوبی, استرالیا, خدمات اضطراری دولت کارگر از Noarlunga بود که کمک خدمه در جزیره کانگورو در ماه گذشته. "شاید آن کسانی که مکالمات داخلی تغییر خواهد کرد که جهت این کار است."

در عین حال هر فرد آسیب دیده توسط آتش سهام این سطح از زنگ.

Sheep and cattle farmer Martine Plowman

گوسفند و گاو کشاورز مارتین Plowman راست گفت او و خانواده اش را به آتش طرح در محل و زمین خود ایستاده.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

گوسفند و گاو کشاورز مارتین Plowman, 42, گفت: او شوهر و بچه های خود را بررسی آتش خود را قبل از طرح هر تابستان به آماده شدن برای حالات شبیه به این. زمانی که embers بارید بر خود و یک خط از شعله های آتش با نزدیک شدن به آنها را از همه طرف فقط پس از سال جدید آنها در زمین خود ایستاده.

کودکان محافظت شده در داخل کشور با صعود به اتاق زیر شیروانی با یک تفنگ آب برای خاموش کردن هر گونه سوختن اون سوی خاکستر سوخته که منفجر طریق یک دریچه و توسط گشت پنجره به پنجره با دستگاه مخابره فیلم ناطق جایی که آنها اعلام نقطه آتش سوزی در چمن در نزدیکی خانه.

Plowman و شوهرش خارج شد با سطل و شلنگ. خانواده صرف ساعت دفع آتش و اخگر محاصره. آنها از دست چند دام را قیچی ریختن و تمام اما 30 از 2000 هکتار سوزانده شد. اما آنها و خانه خود جان سالم به در برد.

خانواده جوان است و تنها مزرعه برای هفت سال اما قصد دارد در ایجاد ریشه های عمیق در Cobungra. چگونه است که آینده نگاه خواهد کرد در حال تغییر آب و هوا نیست یک نگرانی بزرگ برای آنها Plowman گفت.

"Bushfires راه زندگی در این منطقه," او گفت:. "وجود افراد دیگر که نبوده است نهفته قبل از آن در حال حاضر آن را به یک موضوع است. اما این همیشه برای رفتن به یک موضوع در اینجا."

استرالیا وابستگی به زغال سنگ نیز ممکن است عادت به شکستن گفت: Rae Mackay لتروب دره معدن توانبخشی کمیسر وظیفه کمک به آماده سازی منطقه معادن برای نهایی انهدام و یا جدید استفاده می کند.

Australia’s biggest brown coal-burning power station

این لوی یانگ نیروگاه در لتروب دره قلب ویکتوریا صنعت انرژی استرالیا بزرگترین قهوه ای زغال سنگ سوز مولد برق تاسیسات.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

در سال 2018 استرالیا شد بزرگترین صادر کننده زغال سنگ در درآمد کشور حدود 47 میلیارد دلار ایالات متحده است. آن نیز بستگی دارد در زغال سنگ برای حدود 70 درصد از برق خود را و آن را یکی از بزرگترین در جهان سرانه مصرف کنندگان سوخت های فسیلی.

"استرالیا تلاش کرده است با شرایط آب و هوایی برای مدت زمان طولانی" مککی گفت: در تور اخیر از لوی یانگ ایستگاه قدرت است که می سوزد و زغال سنگ قهوه ای که فراوان در این منطقه است. "افراد حساس به آن, اما آنها تشخیص دهند که آنها مانند اتومبیل های خود را, آنها مانند انرژی خود را در دسترس بودن و مانند آنها را به فروش بسیار مقادیر زیادی زغال سنگ به بقیه جهان است."

با وجود وابستگی به سوخت های فسیلی و استرالیا گرفته شده برخی از مراحل را به آن جوامع بیشتر انعطاف پذیر به آتش و آب و هوا شرایط. در سال 2009 کشنده, سیاه, شنبه bushfires درخواست این کشور برای به روز رسانی آن کدهای ساختمان برای خانه های جدید در راه آتش و به تدبیر یک استراتژی جدید برای برقراری ارتباط و دفاع از مردم است.

برخی از استرالیا صفحه اصلی ارائه دهندگان خدمات بیمه نیز امتناع به موضوع سیاست های جدید یا قبول ادعا می کند برای یک دوره خاص از زمان مجبور جوامع دست به گریبان با جایی که آنها را بازسازی و یا اجازه می دهد مسکن جدید است.

در عین حال مانند کالیفرنیا و استرالیا بوده است و تمایلی به محدود کردن توسعه های جدید در مناطق مستعد. "آنچه که استفاده می شود فقط کشاورزی کشور با عجیب و غریب خانه در حال حاضر پر است از خانه های مردم است که باعث می شود آن را بسیار بیشتر به چالش کشیدن از یک آتش سوزی نقطه نظر چون شما خیلی بیشتر دارایی گفت: Brian پریچارد رنجر با دولت سازمان پارک ویکتوریا.

استرالیا نیز دچار یک فعل و انفعال بین صنعت زغال سنگ و آتش آن تهدید. در سال 2014 باز گودال معدن زغال سنگ Hazelwood, گرفتار آتش از باد دمیده اون سوی خاکستر سوخته و در زمان 45 روز برای خاموش کردن.

483786-FG-0124-australia-global-warm-01-CMC

به عنوان گرمایش جهانی می شود بیشتر نگرانی برخی از سوزاندن زغال سنگ به عنوان یک تولید گازهای گلخانه ای مشکل است. اما زغال سنگ قهوه ای هنوز هم فراهم می کند و 70 درصد از انرژی در, Victoria, استرالیا است.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

این Hazelwood آتش مجبور معدن را بسته و باعث یک ارزیابی از تمام معادن در منطقه آماده شدن برای یک اخگر حمله.

Missen بسته شدن و توانبخشی افسر برای لوی یانگ گیاه گفت که او و بسیاری از زغال سنگ-معدن همکارانش امیدوارند که ترکیبی از فن آوری های — ترسیب کربن با استفاده از زغال سنگ برای ایجاد سوخت هیدروژن — می توانید نگه دارید خود را در صنعت مربوطه تا زمانی که راه حل های طولانی مدت در محل هستند.

"من فکر می کنم بحث در مورد تغییر آب و هوا را تصویب کرده است" Missen گفت. "این واقعا در مورد فکر کردن در مورد چگونه ما در حال رفتن به مقابله با آن. آن را واقعی آن اتفاق می افتد. چگونه ما برنامه ریزی برای آن و ما چگونه باشیم؟"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن