د Blasio وعده کاهش به NYPD به پایان می رسد نیویورک مقررات منع رفت و آمد

بزرگنمایی این تصویر نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio در حال سخنرانی در مراسم یادبود جورج فلوید

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio در حال سخنرانی در مراسم یادبود جورج فلوید در Cadman پلازا در روز پنج شنبه. د Blasio گفت: شهر نیویورک خواهد آسانسور آن مقررات منع رفت و آمد. لو Radin/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لو Radin/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images

شهردار بیل د Blasio اعلام کرد در روز یکشنبه که در شهر نیویورک خواهد خود را پایان حکومت نظامی. منع رفت و آمد در ابتدا اعمال شده در هفته گذشته به جرم تظاهرات بزرگ علیه خشونت پلیس را برانگیخت توسط پلیس به قتل جورج فلوید.

تماس برای پایان دادن به حکومت نظامی می آید یک روز زودتر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده است. د Blasio اشاره کرد که بسیاری از معترضان بوده است, صلح آمیز, و اذعان کرد که NYPD حال گاهی اوقات تجاوز وظیفه خود در پلیس ادامه داشت ، حداقل دو مامور شده اند به حالت تعلیق به دلیل سوء رفتار خشونت آمیز به سوی معترضان در شهر.

"من روشن ساخته شده در طول هفته که NYPD که قرار بود به استفاده از یک رویکرد مهار. من می دانم که وجود نگرانی در مورد شرایط خاص و من احترام که" de Blasio گفت. "اما در این شهر NYPD نیست استفاده از بسیاری از روش های مورد استفاده در بسیاری از شهرستانها."

د Blasio همچنین گفت که او را انتقال وجوه از NYPD به جوانان و خدمات اجتماعی.

"من می خواهم مردم به درک که ما متعهد به تغییر منابع به اطمینان حاصل شود که تمرکز بر روی جوانان ما. ... در حالی که انجام است که ما را تنها انجام آن را در راه است که ما برخی همچنان به اطمینان حاصل شود که این شهر را امن خواهد بود."

جزئیات چقدر بودجه خواهد بود مجددا اخذ نمی شد نشان داد با د Blasio گفت: جزئیات منتشر خواهد شد در هفته های آینده. در حال حاضر NYPD حساب برای حدود 6 میلیارد دلار از این شهر $90 میلیارد بودجه که چهره تاریخ 1 ژوئیه مهلت.

شهردار همچنین تصریح کرد: حمایت برای اصلاح یک قانون دولت را به ارائه برای شفافیت بیشتر در نیروی پلیس و اعلام کرد که NYPD دیگر نمی خواهد اجرای فروشنده خیابانی قوانین و مقررات.

"وجود دارد انواع دیگر از اجرای آن ممکن است کار در جامعه امروز که در آن ما نیاز به بزرگتر تغییر واقعی ... یکی که ما می توانیم اعلام امروز در منطقه از خیابان فروشنده اجرای."

نهایی اصلاحات ذکر شد به ترتیب برای شهر به استخدام "جامعه سفیران" به عنوان liasons به NYPD. د Blasio گفتند که باید "این امکان را به نگرانی های خود را به بالاترین سطح از NYPD ... به مطمئن شوید که وجود دارد صحت عمیق ارتباط بین جوامع و NYPD."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن