دیو مک کوی که به اسکی بازان و مرزها ماموت کوه دنیا در 104

دیو جولیا قوی پایونیر کالیفرنیا اسکی صنعت که با چشم انداز کار سخت و استعداد مکانیکی تبدیل یک کنترل از راه دور

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

دیو جولیا قوی پایونیر کالیفرنیا اسکی صنعت که با چشم انداز کار سخت و استعداد مکانیکی تبدیل یک کنترل از راه دور سیرا اوج به طبقه Mammoth Mountain Ski Area درگذشت. او 104.

اطلاع از McCoy مرگ ارسال شده در بعد از ظهر یکشنبه در کوه ماموت سایت به سادگی گفت: "با تشکر از شما, دیو جولیا برای همه چیز." هیچ جزئیات دیگری داده شد.

این کوه حدود 300 مایلی شمال لس آنجلس از بزرگراه 395 شد توپی از McCoy در زندگی برای بیش از شش دهه است. در دست خود آن را از یک سراشیبی انبار برای دوستان به سود بدهی رایگان عملیات 3,000 کارگران و 4000 هکتار از مسیرهای پیاده روی اسکی و بالابر در ماموت و ژوئن کوه های مکه برای نسل از اسکی بازان و مرزها

ماموت یکی از سه پر بازدید ترین اسکی در سال 2018, نقاشی در مورد 1.21 میلیون اسکی بازان و مرزها بسیاری از آنها سوار وجود دارد در تعطیلات آخر هفته از جنوب کالیفرنیا.

تبلیغات

"McCoy در بخشی از پس از جنگ جهانی دوم گروهی از پیشگامان بود که حس فوق العاده ای از آنچه که می تواند انجام دهد به همین دلیل است که ما باید یک جایی مثل کوه ماموت امروز" گفت: Hal کلیفورد سردبیر اجرایی شکارچی طبیعت و فرهنگ مجله. "این یک ایجاد منحصر به فرد بود که انقلابي در شرکت های بزرگ برنامه ریزی اتاق و یا یک گروه تمرکز."

Dave McCoy and then-Mammoth CEO Rusty Gregory

دیو مک کوی و پس از آن-ماموت اجرایی فرسوده گریگوری در سال 2005.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

باب رابرتز سخنگوی کالیفرنیا اسکی صنعت Assn., توصیف McCoy در به عنوان یک "رویایی بود که محوری در توسعه این ورزش در غرب است."

"McCoy شور به معنای واقعی کلمه رشد از برف" رابرتز گفت.

تبلیغات

متولد Aug. 24, 1915 در El Segundo McCoy او یک عشایری هموار پیمانکار با شور و شوق برای ماشین آلات. پدر و مادر او از هم جدا هنگامی که او در دوران نوجوانی خود را.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان او به استقلال, یک, eastern Sierra هملت جایی که آنها هنوز هم بحث در مورد سرعت در امتداد بزرگراه 395 در یک قهوه ای و زرد هارلی دیویدسون با یک دستمال گره خورده در اطراف سر خود را.

به شدت انتقاد کرد به کنار که موتور سیکلت بودند اسکی او حک شده از خاکستر چوب است.

McCoy در خم راهنمایی با بخار از دیگ بخار در یک معدن که در آن پدر بزرگ او کار کرده است. او بسته را, آنها را به ورود به سیستم با نوار تیوب.

به عنوان یک مرد جوان McCoy برداشت انگور تمایل خوک ها به فروش می رسد هیزم و مگس برای ماهیگیران. قضاوت از عکس های گرفته شده از McCoy در زمان او لذت می برد اسکی در تی شرت و شلوار جین و یا حتی shirtless.

McCoy مشغول به کار بود به عنوان یک نوشابه, حرکت تند و سریع در یک رستوران در استقلال زمانی که او برای اولین بار گذاشته شده در چشم همسر آینده اش رم.

"او در یک گروه پشتیبانی و آنها را متوقف می خواهم برای دریافت سودا" او به یاد می آورد در مصاحبه ای در اوایل سال 2005. "من می دانستم که حق در آن وجود دارد او حق دختر برای من است. آنها به آنها را ندارد مانند او شوم."

در اواخر دهه 1930 McCoy فرود آمد و کار به عنوان یک نقشه بردار, برف برای لس آنجلس وزارت آب و برق. به عنوان یک شهر hydrographer او به این نتیجه رسیدند که اسکی نمی آمد بهتر از عظیم آتشفشان خاموش با شیب سینی در همه طرف که گرفتار طوفان مانند یک بادبان است.

تبلیغات

در سال 1937 او پارک شده خود را به مدل فورد در یک شیب که در برف سقوط کرد زود و سخت در Mammoth Mountain. او jacked عقب خودرو و شلاق یک سر طناب را به پشت چرخ و دیگر به یک درخت.

او متهم 50 سنت یک فرد چه شد اولین طناب یدک کش در کوه که معمولا skiable برف از اوایل نوامبر تا اوایل تابستان است.
با کمک دوستان McCoy کار از طریق کولاک خشکسالی و رکود اقتصادی ساختمان به طور فزاینده پیچیده ماشین آلات به جلو و اسکی بازان در کوه و داماد برف.

دیو و رم ازدواج در سال 1941 در Yuma Ariz., و سپس با انتقال به یک اتاق در خانه اسقف یک ساعت در خارج از ماموت. آنها باز mom-and-pop اسکی کسب و کار با استفاده از یکی از موتور سیکلت به عنوان وثیقه برای خرید استفاده می شود قابل حمل طناب یدک کش برای $86.

McCoy در امن یک سال-به-سال مجوز از ایالات متحده خدمات جنگل برای اجرای یک یدک کش قابل حمل در هر نقطه در شرق سیرا بین بریدج و اسقف.

هنوز هیچ کس اما McCoy پیش بینی ماموت که پس از آن خانه به بیش از یک دوجین ساکنان دائم به عنوان یک رفت و آمد مکرر.

"مردم به من گفت که آن را احساس بیش از حد" او به یاد می آورد در مصاحبه ای با بار. "خیلی طوفانی بیش از حد بالا و بیش از حد دور است." این McCoys stashed خود طناب یدک کش درآمد حاصل در ماهیگیری creels و سیگار برگ جعبه. گاهی اوقات آنها معامله آسانسور سواری برای کالاهای اساسی.

در سال 1942 McCoy شد و مسابقه سراشیبی در مسابقات قهرمانی کشور زمانی که او سقوط کرد, شکستن استخوان در پای چپ. پزشکان می خواستم به قطع اما McCoy نمی گوش. آسیب های خود را همراه با کار خود را به عنوان یک دولت hydrographer, معاف او را از وظیفه نظامی در طول جنگ جهانی دوم است.

در سال 1942 حادثه تنها یکی از بسیاری از جدی نشت در دامنه و موتور سیکلت و دوچرخه کوهستان. در سن 87 McCoy در کنترل خود را از دست موتور سیکلت و صرف یک ماه در بیمارستان است.

تبلیغات

پس از جنگ جهانی دوم در جنوب کالیفرنیا شاهد یک انفجار از علاقه به اسکی. اما ساختمان درجه یک پیست اسکی در کوه ماموت هنوز هم به نظر می رسید تنها یک رویا زمانی که McCoy در جعل یک دیزلی دو است که می تواند حرکت 1,800 بازان یک ساعت.

Warren Miller, اواخر اسکی تولید کننده ویدئو و یک دوست قدیمی به یاد می آورد که چگونه بازان دوست داشتم به جاش که پس از حلق آویز بر روی mccoy's tows برای چند هفته سلاح های سمت راست خود خواهد بود یک اینچ طولانی تر از سمت چپ خود را.

"دیو چراغ دلچسب گروه از پیشگامان" میلر گفت. "هنگامی که یک طناب یدک کش شروع به پوشیدن او می خواهم آن را تعطیل کردن برخی از ابزار و رفع آن در خود است. اگر این دو موتور در حال اجرا پایین در سوخت و او می خواهم برخی از وجود دارد با نگه داشتن بر روی طناب یدک کش با یک دست و یک پنج گالن می تواند گاز را با دیگر است."

بیش متعاقب آن دهه مهربان McCoy پاک زمین گذاشته بتن مطرح اسکی بالابر برج مانور جرثقیل و اغلب ایستاده در خط در اسکی برای استراق سمع آنچه مشتریان خود را تا به حال به می گویند در مورد چه کار می کرد و چه نکرد.

بسیاری از عملیات ویژه ابزار آلات, جرثقیل, حفاری, موتور, برف و گربه ساخته شد از ابتدا در McCoy در گاراژ جایی که او صرف ساعت های طولانی آزمایش با طرح های جدید و اصلاح در دسترس ماشین آلات.

در سال 1955 در عرض تنها سه ماه و 30 روز جلوتر از برنامه — Mammoth Mountain بنا با ظرفیت بالا دو صندلی بالابر بود که 3,400 پا بلند با عمودی افزایش از 1 ، 000 فوت است. آسانسور را 86 دو صندلی که دیزل رانده انجام 900 بازان یک ساعت — در آن زمان بزرگترین آسانسور در نوع خود در دولت است.

Skiers on a chairlift at Mammoth Mountain

اسکی بازان سوار یک تلهسییژ در Mammoth Mountain این رتبه آرشیوی عکس.

(دیو McCoy)

در مجاور جامعه رودبار McCoy در و کارکنان خود را راه اندازی آب منطقه volunteer fire department منطقه ای در بیمارستان, دبیرستان, اسکی موزه ها و کالج.

تعداد بی حد و حصر مردم دریافت اشتغال کمک مالی حتی اموال از McCoy در طول سال. اما بسیاری از آنچه محفوظ است اسکی اپراتور را برای دیگران رفت unpublicized.

"اگر او دوست داشت کسی و احساس آنها تا به حال یک سهم مثبت به او کمک به آنها گفت:" بنت کسلر اواخر صاحب اسقف سیرا موج رادیو و تلویزیون که اغلب رفت و به McCoy برای مشاوره و حمایت معنوی در طول سال.

McCoy شده توسط خانواده های محلی که برای دهه ها لذت می برد انواع امتیازات ویژه مانند cut-rate درس و اسکی می گذرد برای کودکان.

McCoy همچنین مربی سپاه, هاردکور, اسکی رقبا و جوان, روروک مخصوص بچه ها, برخی از آنها ساخته شده ایالات متحده آمریکا تیم المپیک. در میان آنها بود رابین صبح که در حال حاضر نوشتن یک بیوگرافی از McCoy با عنوان "آهنگ اشتیاق است."

"ما skied در تمام طول روز با او — او ما را نگه داشته در حال حرکت — و او واقعا معتقد بود که همه چیز را باید سرگرم کننده" گفت: صبح بود که یک عضو از سال 1968 تیم.

در سال 1972 ماموت در زمان بیش از Sierra Pacific هواپیمایی که پرواز 54-صندلی Convairs از لس آنجلس, Burbank, Fresno و رنو به طور مستقیم به رودبار' فرودگاه تا 1978. فروخته شد به منظور کاهش هزینه های زیر یک سری از خشکسالی سال است.

در اطراف این زمان ماموت را گشت اسکی راه می رفت خاموش کار پس از یک منطقه اسکی کارمند کشته شد و یکی دیگر از دست رفته بخشی از دست خود را از انفجار در بهمن کنترل کار می کنند. McCoy در و یکی از کارکنان خود را تکمیل خطر ناک کار انفجار اتهامات ابر پوشیده شده و باد می وزد قله کوه.

به عنوان عملیات قارچ به یک مقیاس کامل رفت و آمد مکرر منتقدان شکایت کرده است که McCoy صرف زمان بیش از حد خوب تنظیم کوه و نه به اندازه کافی در بهبود امکانات محلی. به عنوان یک نتیجه ماموت تلاش آزار دهنده تصویر به عنوان یک همگانی "سیرز Roebuck" رفت و آمد مکرر از اتاق های ارزان قیمت و سریع-غذا ناهار.

در اوایل 1990s, مواجهه طولانی مدت خشکسالی یک آتشفشان ترساندن و رکود McCoy بود مجبور به اخراج 150 نفر از کارکنان برخی از آنها کار کرده بود در کوه برای چند دهه.

برای دفع ورشکستگی ماموت نصب گسترده برف-ساخت ماشین آلات است که می تواند تضمین یک روز شکرگزاری باز کردن.

در سال 1996 ونکوور-بر اساس ps southwest styles Corp. خرید قابل توجهی از سهام در عملیات و نقل مکان به منطقه مجلل تر با ساختن یک هنرمند به سبک hub مسکن, سرگرمی و خرید به نام این روستا در ماموت.

Early picture of Mammoth Lakes

رودبار با ماموت کوه در پس زمینه در یک عکس بدون تاریخ.

(دیو McCoy)

در اکتبر سال 2005 McCoy اعلام کرد قصد دارد به فروش علاقه کنترل در رفت و آمد مکرر به Starwood گروه سرمایه برای $365 میلیون — سپس بزرگترین پیست اسکی فروش در تاریخ است.

در یک نقطه در طول امضای بیش از 100 صفحه از اسناد اعتقاد به او را به ارمغان آورد $80 میلیون McCoy آشکارا گریستم.

بعد از آن روز McCoy نشسته در دفتر مشتاقانه بررسی صدها جوایز پلاک و عکس از او اسکی پایین دامنه نظارت بر پروژه های ساخت و ساز و یا سفت با گل بعد از آفرود مسابقات.

"ما چیزی در اینجا است که هر کس گفت غیر ممکن خواهد بود," او گفت:.

پرسید که چگونه او و همسرش برنامه ریزی شده به صرف آن شب او لبخند زد و گفت: "راه ما همیشه انجام دهید: ما به خانه شام و تماشای غروب آفتاب. اگر آن را زیبا من یک عکس از آن است."

در 94, McCoy در تماس جدیدی را به عنوان یک عکاس خستگی ناپذیر تکاپو شرقی سیرا backcountry جاده ها چندین بار در هر هفته در یک وسیله نقلیه همه زمین شناخته شده به عنوان یک کرگدن toting آرایه ای از پیچیده دوربین او به نام "من شش-بورس."

در طول سال McCoy آرشیو شده صدها نفر از هزاران نفر از عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود متصل به 52 اینچ تلویزیون و مانیتور استفاده می شود به نقد و تغییر تصاویر.

آنها اکثرا از حیات وحش و مناظر او می خواهم شناخته شده از دوران کودکی: ماموت کوه بلند باز دامنه های تشکل های ابر بر کوه سفید جنس زنبق و سوسن شکوفه در بهار مراتع 13,649 پا Mt. تام کاتن و توس, درختان, درمنه, برف, تغذیه, جریان, آبشارها و تخته سنگ مجسمه توسط باران و وزش باد تا زمانی که آنها شبیه walruses خرس و چهره انسان.

مورد علاقه های شخصی شامل یک "فرشته در آسمان" تشکیل ابر های گرفته شده در سال 2008 در حالی که او و رم بودند آفرود چند مایل از خانه.

"من نگاه کرد" رم یاد می آورد "و متوجه یافتیم ابرها تغییر بیش از سفید کوه. من برداشت دیو بازو و گفت: "ایست! ما باید یک فرشته وجود دارد.' "

McCoy در هدف خود لنز تله و منتظر. "من تو را دیدم او در حال شکل گرفتن" او به یاد می آورد. "برای اولین بار بدن خود را, سپس ورزشی او ران و پاها. پس از آن آمد بال و اسلحه. سپس او به نظر می رسید به حمل مشعل. من عکس گرفت.

"من هنوز هم نمی فهمم که تصویر هر چند" او گفت:. "باید آن را به معنی چیزی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب