دانمارکی نخست وزیر به تعویق انداختن عروسی برای اتحادیه اروپا Coronavirus جلسه

بزرگنمایی این تصویر دانمارکی نخست وزیر Mette Frederiksen نشان داده شده در اینجا در بروکسل در ماه فور

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانمارکی نخست وزیر Mette Frederiksen نشان داده شده در اینجا در بروکسل در ماه فوریه به تعویق افتاد, عروسی او با توجه به یک شورای اروپا دیدار کرد. NurPhoto/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NurPhoto/NurPhoto via Getty Images

دانمارکی نخست وزیر Mette Frederiksen به تعویق انداخته است عروسی او با توجه به یک شورای اروپا در جلسه به بحث در مورد کوروناویروس بهبود تلاش و بودجه مسائل.

در این جلسه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 17, که, با توجه به Frederiksen شد و روز او و نامزدش بو Tengberg قرار بود به ازدواج است. از آن خواهد شد اولین بار رهبران اتحادیه اروپا تشکیل جلسه در فرد از زمان شروع این بیماری همه گیر.

"من به دنبال به جلو به ازدواج با این مرد" Frederiksen نوشت: در یک Instagram پست با توجه به ترجمه از سی ان ان. "این شورا در جلسه ای در بروکسل تشکیل شده است که دقیقا در روز شنبه در ژوئیه هنگامی که ما در حال برنامه ریزی عروسی ما. لعنت. اما من به انجام کار و محافظت از دانمارک منافع."

مشاهده این پست در Instagram

Jeg glæder mig så مگت تا وقتی که در blive هدیه med den او fantastiske mand. مردان helt اجازه skal det åbenbart ikke være og nu der er indkaldt تا وقتی که Rådsmøde من Bruxelles lige præcis دن lørdag من juli, hvor ششم havde planlagt bryllup. Øv. مردان jeg skal jo لوازم mit arbejde og varetage Danmarks interesser. Så ششم må endnu engang ændre برنامه ریزی 😉 Størst af alt er kærligheden ❤️ Og det skal nok lykkes snart در blive هدیه. Jeg glæder mig تا وقتی که در sige ja تا وقتی که بو (der heldigvis er مگت tålmodig) 🧖♀️

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Mette Frederiksen (@mette) در

از جمعه, دانمارک دیده است 12,875 تایید موارد coronavirus و 604 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

Frederiksen یک عضو از کشور مرکز-چپ حزب سوسیال دموکرات و جوانترین-تا کنون نخست وزیر انتخاب شود در دانمارک. او رهبری تلاش برای بازگشایی دانمارک مدارس در ماه آوریل که باعث شد برخی از جنجال در زمان.

معلوم نیست که دقیقا Frederiksen ازدواج به Tengberg برگزار خواهد شد. به گزارش گاردین این سومین بار است که این جفت ارز به تعویق افتاد nuptials خود را.

"من مشتاقانه منتظر به گفتن بله به بو (که خوشبختانه بسیار صبور)," او گفت: در پست خود.

آخرین مطالب