دختر از خواب بیدار.' ويژه کارکنان به اشتراک گذاشتن درد و اشک به عنوان خانواده خداحافظی به عزیزان مرگ از COVID-19

برای 33 سال Darsh تخار برای مراقبت از بیماران که شناور بر روی لبه بین مرگ و زندگی.ثبت نام در برامپتون مدنی بیم

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

برای 33 سال Darsh تخار برای مراقبت از بیماران که شناور بر روی لبه بین مرگ و زندگی.

ثبت نام در برامپتون مدنی بیمارستان مشغول به کار در طول سال 2003 بحران سارس است و با استفاده طولانی خواستار روز در واحد مراقبت های ویژه. او می داند که حتی با بهترین مراقبت های پزشکی از بیماران او نمی خواهد زنده بماند.

در عین حال یکی از سخت ترین لحظات در دهه زندگی حرفه ای طولانی آمد فقط در هفته گذشته زمانی که او برگزار شد دست یک مرد — یک بیمارستان co-worker — که lay dying از COVID-19.

"او یکی از خود ما" تخار گفت: از 58 سال خدمات زیست محیطی مرتبط و طولانی مدت در بیمارستان کارمند که فوت در 9 آوریل تبدیل شده Ontario health-care کارگر به مرگ پس از گرفتن بیمار با کوروناویروس.

"ما با او بودند. ما دعا با او. ما برگزار شد دست خود را. اما خانواده اش وجود ندارد — نمی تواند وجود داشته باشد — و این سخت ترین بخش برای من است."

بیمارستان در سراسر انتاریو را ساخته اند دشوار است اما لازم است تصمیم به محدود کردن خانواده ها از دیدن عزیزان خود را در بیمارستان برای جلوگیری از گسترش COVID-19. آن دیگری و به خصوص جانسوز راه بسیار مسری و کشنده ویروس به طرح میتوانست چگونه به بیمارستان ارائه مراقبت از بیمار است.

پزشکان و پرستاران و مددکاران اجتماعی در حال حاضر اتصال خانواده ها و بیماران از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس حتی زمانی که بیماران بدحال در هواکش دیگر نمی تواند صحبت می کنند. آنها درک ترس و غم و اندوه خانواده تجربه زمانی که آنها نمی تواند نشستن در مادر خود را کنار تخت و یا لمس پدر خود را از دست.

کارکنان بیمارستان نیز حصول اطمینان از خانواده ها دریافت کنید به طور منظم به روز رسانی در مورد وضعیت بیمار اغلب کمک به آنها حرکت دشوار است و احتمالا زندگی-پایان دادن و یا تغییر زندگی تصمیم گیری در اطراف یک بیمار مراقبت. و در روز و ساعت قبل از یک بیمار مرگ آنها مطمئن شوید که خانواده ها فرصتی برای خداحافظی.

Dr. Brooks Fallis, a critical care physician at Brampton Civic Hospital, says last week he set up a video conference for the daughter of a hospital cleaner so she could speak to her father before he died. Fallis said it's a moment he will never forget.

هفته گذشته دکتر بروکس Fallis مهم مراقبت پزشک در برامپتون مدنی بیمارستان راه اندازی ویدئو کنفرانس برای دختر پاک بیمارستان به طوری که او می تواند صحبت می کنند به پدرش قبل از او درگذشت. Fallis گفت: این یک لحظه او را هرگز فراموش نکنید.

"من تا به حال افتخار بودن در اتاق در حالی که او به پدرش چقدر او را دوست داشتم و این که او امیدوار بود او می تواند قوی و که او می تواند و بهتر است که در آنها دعا برای او. خودم و پرستار هر دو گریه در اتاق بی سر و صدا در حالی که او صحبت کردن به او.

"در حالی که ما متاسفانه قادر به دریافت او را از طریق بیماری خود من واقعا خوشحالم که دختر خود را به حال لحظه ای که با او در آن شب."

قبل از COVID-19 شیوع مجبور بیمارستان برای محدود کردن بازدید کنندگان برامپتون مدنی را تشویق خانواده ها برای نشستن در کنار تخت بیمار در ICU. کارکنان کردم به خانواده های بیماران و خانواده ها به نوبه خود قادر به دیدن دست اول چگونه پزشکان و پرستاران مراقبت برای عزیزان خود.

هر روز دور از خانواده بودند دعوت شده بود تا در ICU اتاق در حالی که یک دکتر داروساز و بررسی وضعیت بیمار و ساخته شده برنامه ای برای زیر 24 ساعت.

"به طور معمول ما در حال تعامل با خانواده تمام وقت گرفتن مقدار زیادی از اطلاعات از آنها و برقراری ارتباط اطلاعات به آنها گفت:" Fallis بدست آورد سر و مدیر پزشکی مراقبت بحرانی در ویلیام Osler نظام سلامت است. "در حال حاضر ما در حال انجام تا آنجا که ما می تواند به تقلید از این وضعیت در یک راه مجازی."

در طول یک شیفت 12 ساعته ، تخار که به طور داوطلبانه به بیماران مبتلا به COVID-19 مراقبت برای یک بیمار با این بیماری است. او به طور مداوم نظارت بر علائم حیاتی ونتیلاتور داروها و IVs و همچنین مطمئن شوید که او بیمار راحت است و نه در پریشانی. ترین روز تخار تنها طول می کشد یک استراحت حدود 3 یا 4 بعد از ظهر.

"ما بیماران هستند تا بیمار و شرایط خود را می توانید تغییر دهید به طوری سریع است. ما نمی خواهیم آنها را ترک کنند."

از بعد از ظهر دوشنبه برامپتون مدنی به حال 12 COVID-19 بيمار در ICU. تخار گفت: این دلسردکننده برای دیدن بسیاری از بیماران تسکین یافته در هواکش بسیاری از برگزاری نمایشگاه نشانه های مشابه و نیاز به شبیه داروها و مراقبت از خود است.

"آنها همه به دنبال همان. آن را مانند چیزی از یک فیلم ترسناک و ما فقط در حال انتظار برای آنها را از خواب بیدار."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تخار اولیه پرستار برای بیمارستان های کارگر که در اثر عوارض ناشی از COVID-19. او تقریبا دو هفته مراقبت از او شد و در تماس مداوم با خانواده اش حتی به آنها شخصی خود تعداد تلفن همراه به طوری که آنها می توانید تماس بگیرید و یا متن را در هر زمان. او می گوید: خانواده ها در انتظار هیجان و نگرانی در خانه هستند می کند با اطلاعات در مورد عزیزان خود را در مراقبت از او چیزی آموخته در دهه پرستاری.

Medical staff in Brampton Civic Hospital's Intensive Care Unit say they've experienced many tearful moments as they work to connect dying COVID-19 patients with their loved ones.

اما گاهی اوقات او می افزاید: خانواده ها نیاز به صحبت می کنند به طور مستقیم با یک دوست خود را حتی اگر پدر یا برادر و یا خواهر قادر به شنیدن آنها و یا صحبت کردن.

"من با قرار دادن گوشی توسط بیمار سر و بستن پرده و اجازه دهید آنها را به صحبت کردن با یک دوست خود را. آن را در حال حرکت, اما آن را نیز می تواند استرس زا باشد چرا که آنها در حال برنامه ریزی و شاید شما می دانید که بیمار ممکن است آن را ... و آنها می گویند چیزهایی مانند " پدر از خواب بیدار. پدر دریافت کنید. به خانه آمده است.'

"این سخت است, آن را بسیار سخت است. سعی می کنم بی طرف به طوری که آنها نمی بینم که من ناراحت است. اما ما انسان بیش از حد. ما می رویم به دریافت ناراحت است."

به عنوان یک ثبت نام مددکار اجتماعی در برامپتون مدنی را ICU, Danielle تابوت تا به حال بسیاری دشوار گفتگو با خانواده های بیماران پس از شروع COVID-19 شیوع. او کمک کرده است تا خانواده ها دریافت پشتیبانی برای ترتیبات مراسم تشییع جنازه صحبت از طریق پایان زندگی تصمیم گیری و محکم خانواده چقدر متفاوت عزیزان خود را نگاه کنید در بخش مراقبتهای ویژه در حالی که متصل به زندگی-پشتیبانی ماشین آلات.

تابوت که آغاز کار او در ماه دسامبر است donned تجهیزات حفاظت شخصی چندین بار به یک تلفن و یا آی پد به یک بالین بیمار. او می گوید: این یک امتیاز را به نظارت بر این مکالمات صمیمی که بسیاری از آنها شامل خانواده خود را ابراز عشق و درخواست برای یک بیمار برای دریافت بهتر و برنامه های آینده برای خانواده و سفر و گردش.

در طول چند هفته گذشته تابوت کمک کرده است تا خانواده ها با پایان زندگی مراسم برای بیماران در حال مرگ از COVID-19. یک خانواده خواسته برای عزیزان خود را در بازوها و پاها به توان در یک راه خاص در زمان مرگ است. در یک مورد دیگر تابوت چیده شده برای هر بیمار کودکان به خود فرد خداحافظ. تابوت همچنین به هماهنگی تحویل آب مقدس به بیمارستان پس از یک پزشک می تواند برکت از مرگ یک بیمار در حالی که خانواده تماشا و ارائه دستورالعمل های تصویری.

"حداقل ما می تواند برخی از سطح از آسایش در طول این زمان دشوار است. که بسیار قدرتمند حاضر است."

Danielle Coffin, a registered social worker in Brampton Civic Hospital's ICU, has helped families with end-of-life rituals for patients dying of COVID-19.

برای بیماران و خانواده های آنها انگلیسی نیست زبان اول خود را به بیمارستان ارائه می دهد زمان واقعی و مجازی خدمات ترجمه حرفه ای مترجمین ماهر در 170 زبان. بین آن سه بیمارستان سایت های بالا زبان مورد استفاده Punjabi, اردو, هندی, پرتغالی و ایتالیایی گفت: مری جین McNally ارشد بیمار تجربه افسر ویلیام Osler.

در سه هفته گذشته پزشکان در برامپتون مدنی ICU به دست آورده اند تجربه در درمان بيماران مبتلا به COVID-19 و دیده اند دست اول این طیف از علائم مربوط به این بیماری است. با وجود بهترین تلاش های Fallis گفت: بسیاری از COVID-19 بيمار خراب شدن و نیاز به حمایت از زندگی پیشرفته مداخلات از جمله دياليز کليه مواد مخدر برای حمایت از سیستم قلبی عروقی خود را و سطح بالا از یک حمایت.

در صورت عدم وجود بالین vigils, Fallis گفت: این مهم برای خانواده ها برای دیدن ویدئو کنفرانس, چهره کارکنان بیمارستان ICU اتاق با بسیاری از ماشین آلات و همچنین وضعیت عزیزان خود.

"این کمک می کند تا آنها را درک کنند همه چیز ما در حال تلاش برای انجام به دریافت عضو خانواده خود را برای زنده ماندن این بیماری و بهتر است و آن را اجازه می دهد تا آنها را به ببینید که چگونه بیمار این بیماران واقعا هستند."

برای تخار چند هفته گذشته بوده است در میان بیشتر به چالش کشیدن در زندگی حرفه ای او. برخی از روزها او به عنوان هفته گذشته پس از پاک بیمارستان درگذشت او گریه کرده است با همکارانش پیدا کردن آرامش در حمایت خود را. روز دیگر او را نگران او را با آلوده COVID-19 در محل کار و در آوردن ویروس در خانه به خانواده اش.

اما حتی در سخت ترین روزها تخار گفت که او قرار می دهد از ترس خود را کنار گذاشته و به دنبال پس از او بیماران راه او انجام می شود 33 سال.

"شما جلو و همراه با تیم خود و انجام و انجام آنچه شما می توانید به بهترین توانایی خود را."

Megan Ogilvie


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب