چک PM: دیپلمات های روسیه پخش گزارش جعلی از سم طرح

پراگ, جمهوری چک - جمهوری چک سازمان جاسوسی کشف شده است که یک دیپلمات از سفارت روسیه در پراگ گسترش اطلاعات نادرس

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

پراگ, جمهوری چک - جمهوری چک سازمان جاسوسی کشف شده است که یک دیپلمات از سفارت روسیه در پراگ گسترش اطلاعات نادرست در مورد یک قاتل پس از رسیدن به اتهام هدف قرار دادن چک پایتخت شهرداران نخست وزیر Andrej بابیان روز جمعه گفت.

بابیان گفت: یافته های counter-intelligence agency, شناخته شده به عنوان BIS به وضوح نشان می دهد "که تمام شد یک نتیجه اختلافات بین کارکنان در سفارت فدراسیون روسیه در پراگ."

"یکی از آنها را فرستاده به ما ضد اطلاعات خدمات اطلاعات نادرست در مورد یک حمله برنامه ریزی شده در برابر چک, سیاستمداران," او گفت:.

بابیان گفت: این اقدام بیشتر پیچیده چک و روسیه روابط. چک مقامات در زمان لازم اقدامات و دو دیپلمات روسی در سفارت اعلام شد شخص غیر قابل قبول و, اخراج, او گفت:.

"ما علاقه ای به داشتن روابط خوب با همه کشورها اما ما یک کشور مستقل و چنین اقداماتی در خاک ما هستند و غیر قابل قبول" نخست وزیر گفت.

از سفارت روسیه به نام دولت چک را به اتهام "ساخته تحریک" و اخراج از دیپلمات ها یک "گام غیر دوستانه" برای نشان دادن عدم علاقه به عادی سازی روابط بین دو کشور.

به اتهام طرح ترور ظاهر در مارس زمانی که تحقیقی Respekt مجله بارگیری در این هفته گزارش داد که چک سرویس های اطلاعاتی مشکوک که یک روسی که وارد پراگ در گذرنامه دیپلماتیک فرستاده شد به سم پراگ شهردار رو به zdeněk Hrib و پراگ منطقه 6 شهردار اندرو کلار با ricin درست یک سم قوی به دست آمده از بذر کتان.

این داستان بر اساس منابع ناشناس. چک وزارت امور خارجه تنها تایید کرد که یک دیپلمات روس وارد پراگ در ماه مارس است.

سفارت روسیه اعتراض در زمان تماس با اتهامات بی اساس و طراحی شده برای بی اعتبار کردن روسیه است. چک وزارت امور خارجه پاسخ داد که آن را نامناسب برای یک کشور خارجی به سوال حقوق اساسی مانند آزادی مطبوعات است.

کلار, Hrib و شهردار پراگ Reporyje منطقه پاول نووتنی همه در نتیجه دریافت حفاظت پلیس.

وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف تمسخر ادعای منتشر شده در این مجله گفت که این تصور که چک مقامات خال خال یک مرد روسی مجهز به ricin درست و به او اجازه دهید از طریق حس را ندارد.

چک مقامات نمی نظر در مارس اما کلار در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او تحت حفاظت پلیس به دلیل "برخی از حقایق است که یافت شده اند این واقعیت که روسیه در اینجا که هدف این است که به نقد من است."

او افزود که اتهام قاتل بود و همچنین هدف قرار دادن Hrib و پاول نووتنی شهردار پراگ Reporyje منطقه.

سه درگیر شده بود در حوادث است که قبلا خشم روسیه است.

در ماه فوریه یک پراگ مربع در مقابل سفارت روسیه تغییر نام داد پس از کشته روسی بوریس نمتسف رهبر مخالفان با Hrib رونمایی جدید nameplate.

در آوریل کلار منطقه حذف یک مجسمه از اتحاد جماهیر شوروی در جنگ جهانی دوم فرمانده ایوان Stepanovic Konev که ارتش تکمیل آزادسازی پراگ از اشغال نازی ها.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مجسمه را حذف باعث خشم در روسیه که با عصبانیت مشت کردن در هر گونه تلاش برای کاهش این کشور نقش تعیین کننده در شکست نازی ها.

نووتنی باعث مسکو خشم با برنامه ای برای ساخت بنای یادبود سربازان ژنرال آندره ولاسوف ، بیش از 300 نفر از آنها فوت کرد زمانی که به کمک آنها چک قیام علیه حکومت نازی ها و کمک به پراگ آزادی است. نقش آنها بحث برانگیز است برای روسیه, اما, چون آنها قبلا در مبارزه علیه ارتش سرخ در کنار سربازان نازی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب