قبرس عجله بلند کردن اجسام از بسیاری باقی مانده ویروس محدودیت

نیکوزیا, قبرس - دولت قبرس شتاب بلند کردن اجسام از بسیاری از کشور باقی مانده coronavirus محدودیت توسط سه هفته ب

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

نیکوزیا, قبرس - دولت قبرس شتاب بلند کردن اجسام از بسیاری از کشور باقی مانده coronavirus محدودیت توسط سه هفته با استناد به روز چهارشنبه در این کشور به طور مداوم کم ميزان عفونت پس از بلند کردن اجسام از اقامت در خانه سفارش یک ماه پیش.

وزیر بهداشت Constantinos Ioannou گفت: فاز سوم کشور را تدریجی عقبگرد از محدودیت به پایان خواهد رسید و در تاریخ 24 ژوئن به جای جولای 14.

شروع ژوئن 9, مراکز خرید و فرودگاه داخلی صندلی هتل, کافه ها و رستوران ها در فضای باز تئاتر و سینما خواهد بود در کسب و کار. رویدادهای ورزشی, منهای تماشاگران مهد کودک و زمین های بازی تابستان مدارس و محیط های اغذیه فروشی نیز در حال تنظیم برای بازگشایی در آن تاریخ است.

کشور و قمار و رقص و مدارس و ورزشگاه تم و پارک های آب باز کردن درهای خود را بعد از چهار روز با توجه به دولت در برنامه.

10-فرد محدودیتی در مجامع عمومی خواهد ماند در اثر حداقل تا ژوئن 24.

داخل سالن سینما و تئاتر انتظار می رود برای باز کردن در اوایل ماه اوت در حالی که کنسرت های موسیقی, جشنواره, عروسی و رقص پذیرایی و مراسم فارغ التحصیلی خواهد دوباره مجاز در سپتامبر. 1.

به تاریخ قبرس گزارش 952 تایید coronavirus موارد و 17 مرگ و میر به عنوان یک نتیجه مستقیم از ویروس.

دولت مشتاق است به پا زدن شروع به گردشگران خارجی که به طور مستقیم منجر 13 درصد به این کشور تولید ناخالص داخلی. تنها تعداد انگشت شماری از هتل ها در حال حاضر باز به تهیه کردن به مسافران در قبرس.

پروازهای تجاری به رزومه در ژوئن 9 از اولیه دسته ای از 13 کشور از جمله آلمان و فنلاند و یونان و اتریش و اسرائیل که انتخاب شدند به دلیل کم عفونت نرخ.

مسافران خواهد شد مورد نیاز برای تولید گواهی بهداشت اعلام آنها coronavirus-رایگان.

گردشگری مقامات در قبرس, شرق مدیترانه جزیره کشور در حال شمارش 20 ژوئن به عنوان شروع فصل گردشگری. این زمانی است که گواهی سلامت مورد نیاز برای مسافران از این کشورها کاهش یافته است و پروازها از شش کشور مجاز خواهد بود.

قبرس دولت متعهد شده است برای پوشش تمام هزینه ها برای هر کسی که تست مثبت برای coronavirus در حالی که در تعطیلات.

دولت گفت آن را پوشش اسکان و مواد غذایی و نوشیدنی و دارو برای COVID-19 بيمار و خانواده خود را. بیماران تنها مجبور به پرداخت برای تاکسی سوار شدن به فرودگاه و پرواز برگشت به صفحه اصلی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

__

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب