کومو می گوید نیویورک است که در حال حاضر 'قطعا در بازگشایی فاز'

بزرگنمایی این تصویر روز یکشنبه بازدید کنندگان قدم اسکله در جزیره ادم ساده لوح ساحل. New York state p

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

روز یکشنبه بازدید کنندگان قدم اسکله در جزیره ادم ساده لوح ساحل. New York state parks بازگشایی برای آخر هفته روز یادبود در 50 درصد ظرفیت و اردو داده شد چراغ سبز به بازگشایی دوشنبه. کتی Willens/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کتی Willens/AP

نیویورک "قطعا در بازگشایی فاز" اندرو کومو فرماندار گفت: دولت به عنوان سخت ترین ضربه از بیماری همه گیر کوروناویروس به ورزش لیگ اردو و دفاتر دامپزشک چراغ سبز برای شروع دوباره با تغییرات.

ورزش حرفه ای لیگ در دولت در حال حاضر قادر به شروع اردوگاه های آموزش کومو گفت: در طول روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی اضافه کرد که با داشتن تیم را حتی بدون تماشاگران را علامت "بازگشت به حالت عادی."

"من باور دارم که ورزشی است که می تواند دوباره بدون نیاز مردم در ورزشگاه بدون نیاز مردم در این عرصه انجام آن" کومو گفت. "آن را انجام دهد. کار کردن اقتصاد اگر شما می توانید ما می خواهیم شما را تا."

یانکی ها و متس گزارش شده است با توجه به از سرگیری بهار آموزش در فلوریدا اما فرماندار دموکرات اعلام خواهد ارائه یک راه برای آنها را به انجام این کار در خود استادیوم در برانکس و ملکه بود. NBA گفت: روز شنبه در گفتگو با دیزنی به راه اندازی مجدد فصل آن در اواخر جولای در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در فلوریدا.

در حالی که نیویورک ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی در مبارزه با این بیماری همه گیر در ماه گذشته — مرگ و میر کاهش یافته است به طور متوسط به حدود 100 روز در هفته گذشته — کومو گفت: تعداد اندکی افزایش یافت و بیش از آخر هفته.

در شنبه 109 نفر در نیویورک درگذشت از این ویروس تا از 84 روز جمعه.

روند کلی رو به پایین در نیویورک COVID-19 مربوط به مرگ و میر می ایستد در تضاد کامل با شماره های مارس و آوریل زمانی که coronavirus همه گیر شد و مواج در سراسر کشور. به تاریخ نیویورک ثبت کرده است نزدیک به 360,000 موارد و بیش از 28 ، 000 مرگ و میر.

کومو که سخنان خود را به دنبال امضای یک دستور جمعه اجازه دولت به سواحل باز برای آخر هفته روز یادبود در 50 درصد ظرفیت اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی در محل.

یک روز پیش از روز یادبود کومو نیز اعلام کرد همه اردو و پارک های RV خواهد بود قادر به بازگشایی در روز دوشنبه.

نیویورک دامپزشک شیوه خواهد بود و مجاز به باز کردن در روز سه شنبه کومو گفت.

فرماندار همچنین هشدار داد که دولت اجازه نمی دهد تا در اجتماعی فاصله و یا ماسک پوشیدن یادآوری مرگبار موج دوم از سال 1918 آنفولانزای همه گیر.

"شما نگاه به عقب و نگاهی به مکان های که باز نشده و شما می بینید که این ویروس برگشتم و برگشتم با خشم" کومو گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب