کشتی کروز تبدیل دور در دیگر بنادر مجریان خاموش کامبوج

سیهانوکویل کامبوج - کشتی کروز دور تبدیل شده توسط دیگر آسیایی و اقیانوس آرام دولت با توجه به ویروس ترس لنگر دوش

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

سیهانوکویل کامبوج - کشتی کروز دور تبدیل شده توسط دیگر آسیایی و اقیانوس آرام دولت با توجه به ویروس ترس لنگر دوشنبه کردن کامبوج است که چک کردن سلامت خود را از 2200 مسافر و خدمه.

این Westerdam بود ناخواسته در جای دیگر حتی اگر اپراتور Holland America Line گفت: هیچ مورد از COVID-19 ویروسی بیماری تایید شده است در میان 1,455 مسافران و 802 خدمه در هیئت مدیره.

کشتی لنگر انداخته است از یک کیلومتر (0.6 مایل) از اصلی سیهانوکویل بندر در خلیج تایلند و یک تیم از مقامات بهداشت انجام خواهد شد بررسی و تعیین تخلیه روند سیهانوکویل استان Gov. Kouch Chamrouen آسوشیتدپرس گفت.

برخی از 20 مسافر را گزارش کرده اند stomachaches یا تب کامبوج مقامات بهداشت گفت. کشتی را به سلامت کارکنان در نظر گرفته و آنها را به صورت طبیعی, بیماری ها, اما بیمار مسافران بودند که جدا از دیگران سخنگوی وزارت بهداشت یا Vandine گفت.

یک هلیکوپتر نظامی ارتش است که در حالت آماده به کار برای حمل نمونه از مسافران به انستیتو پاستور در پنوم پن برای تجزیه و تحلیل.

او گفت: اگر آزمایشات نشان می دهد هر مسافر را دارند و بیماری آنها می شود مجاز به دریافت درمان در کشور است.

Kuoch Chamrouen گفت که مقامات بهداشت پردازنده در حال انجام چک کردن مسافران Westerdam اجازه خواهد داشت برای بارانداز در بندر اصلی. حدود 500 مسافر در حال برنامه ریزی برای پس از آن پیاده در روز پنج شنبه. از بندر مسافران خواهد مدیره اتوبوس است که حمل و نقل آنها را به نزدیکی فرودگاه برای پرواز به پنوم پن از جایی که آنها می توانید به آنها بعد مقصد.

حدود 30 اتوبوس در انتظار بودند در بندر حمل و نقل مسافران است.

سفیر ایالات متحده W. پاتریک مورفی گفت که او فرستاده سفارت تیم به کار با کشتی نمایندگان و مقامات کامبوج برای کمک به آمریکایی ها پیاده و انتقال به بعد مقصد.

"ما نیز هماهنگ با سفارتخانه های خارجی از ملیت های دیگر" او در توییتر نوشت.

تایلند حاضر اجازه می دهد تا Westerdam به اسکله این هفته پس از آن در حال حاضر تبدیل شده به دور فیلیپین و تایوان و ژاپن و گوام.

کامبوج موافقت شنبه به اجازه می دهد کشتی در.

"همه مصوبات دریافت شده است و ما بسیار سپاسگزار به کامبوج مقامات برای حمایت خود را" کروز اپراتور Holland America Line گفت: در وب سایت خود را. کشتی درخواست برای باقی می ماند در کامبوج به تصویب رسید از طریق دوشنبه آینده.

این Westerdam خود را آغاز کرد کروز در سنگاپور در ماه گذشته و آخرین آن توقف قبل از آن رد شد بیشتر فرود در هنگ کنگ که در آن 50 نفر از بیماری ویروسی تایید شده است.

COVID-19 تا به بیمار دهها هزار نفر از مردم در چین از ماه دسامبر و بیش از 170 نفر تایید شده است در یکی دیگر از کشتی کروز الماس شاهزاده ساخته شده است که توقف در هنگ کنگ و دیگر بنادر قبل از ورود در ژاپن در هفته گذشته.

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت او خوشحال بود کامبوج موافقت کرده بود به قبول Westerdam و توصیف آن به عنوان نمونه ای از همبستگی بین المللی با حمایت سازمان ملل و آژانس بهداشت.

کامبوج نخست وزیر کامبوج است یک متحد قوی در چین و کاهش هر گونه تهدید از بیماری جدید در کشور است. او کاهش یافته است به ممنوعیت پرواز مستقیم به چین یک گام دیگر دولت ها و شرکت های هواپیمایی. کامبوج تایید کرده است فقط یک مورد از این ویروس در یک بازدید کننده.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

یک مسافر در Westerdam ابراز امداد در, اخبار کشتی خواهد بود docking در کامبوج.

"Homeward bound! این #Westerdam است رهبری برای کامبوج" کریستینا Kerby در توییتر نوشت. "به ما گفته شده توسط کاپیتان که آن را ممکن است چند روز به هر کس در چارتر پرواز به پنوم پن و سپس خانه. آمدیم در چشم انداز از دست زدن به زمین فردا. من کار بر روی حوله حیوانات."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن