شلوغ سواحل کالیفرنیا یک چالش مطرح برای سخت coronavirus اقامت-صفحه اصلی قوانین

کالیفرنیا جارو اقامت در خانه سفارش به سرعت گسترش coronavirus منجر به یک آخر هفته شبیه هیچ دیگر با مردم ماندن د

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

کالیفرنیا جارو اقامت در خانه سفارش به سرعت گسترش coronavirus منجر به یک آخر هفته شبیه هیچ دیگر با مردم ماندن در داخل خانه و خارج از زمانی که نگه داشتن حداقل 6 فوت از هم جدا.

اما استثنا وجود دارد — از جمله در دولت محبوب سواحل است.

شکایت عدم ظهور کرده اند تا در رسانه های اجتماعی و برنامه های مانند محله فروم Nextdoor.com. مارین شهرستان کلانتر دفتر در شنبه توییتی یک عکس از افرادی که تا به حال جمع در امتداد خط ساحلی و التماس ساکنان خانه بمانند.

"ما درک می کنیم که در جوامع ناکامی با مقدار زیادی از مردم سفر به ساحل امروز و نه تمرین های اجتماعی فاصله. ما در حال کار با بهداشت عمومی ماموران برای رسیدگی به موضوع است. لطفا در خانه بماند!" کلانتر شدهاند.

مالیبو مسئولان شهرستان نیز باید با دریافت گزارش از مردم هجوم آوردند به سواحل و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در این شهرستان گفت: در یک به روز رسانی ارسال شده به وب سایت خود را.

تبلیغات

این شهر اشاره کرد که در آن خود را ندارد و یا عمل county سواحل پارک ایالتی یا خدمات پارک های ملی مناطق مانند انقلاب کانیون اما گفت که همکاری با دولت و مقامات شهرستان "و ترغیب آنها برای رسیدگی به این موضوع از مردم مطیع اجتماعی فاصله دستورالعمل در حالی که با استفاده از فضاهای باز و ماندن در خانه سفارشات."

در تورانس ساحل در یکشنبه مردم بودند و به خوبی بر روی شن و ماسه اما باریک مسیر پیاده روی در کنار ساحل بود که این ماجرا توسط 10 صبح

در ساحل طولانی را Junipero ساحل, علاوه بر این گاه به گاه فرد در ماسک و دستکش همه به نظر می رسید مانند یک نمونه روز بهار.

خورشید میدرخشید در beachgoers جوان و پیر. گروه از بازیکنان بسکتبال استفاده می شود هر سه hoops. وجود دوچرخه سواران جاگر و rollerbladers مردان انجام کشش-یو پی اس بر روی دستگاه ورزش زنان و ورزش بر روی چمن. و بسیاری از آنها نادیده گرفتن تماس های اجتماعی فاصله که توصیه می کنیم که مردم به ماندن حداقل 6 فوت از هم جدا.

تبلیغات

در امتداد ساحل یک خانواده از سه پوشیدن ماسک در زمان پیاده روی است. تنها ماهیگیران waded زانو در آب با خانواده اش در این نزدیکی هست. زمانی که او احساس یک یدک کش به نام او دو فرزند نزدیکی به کمک کشیدن خط. غریبه ها از جمله خانواده جمع آوری شده برای دیدن این منظره از نزدیک.

روز جمعه ساحل طولانی شهردار رابرت گارسیا ابراز نا امیدی در او همکار ساکنان زیر راهنمایی از شهرستان و مقامات دولتی.

"به طور جدی از مردم, شما نیاز به تمرین های اجتماعی فاصله. من از دیدن تن از مردم خارج وجود دارد اقدام در بحران" نوشت: شخصی اش در صفحه توییتر.

این می تواند باشد که اقامت در خانه سفارش رهبری مردم را به بازدید از ساحل به صرف زمان در خارج از منزل در یکی از معدود باقی مانده مکان در دسترس است.

حداقل برای Jaushay راکت, 36, که مورد بود.

"این ممکن است برانگیخته اند, چیزی," او گفت:. "این ممکن است موجب از افراد خلاق و خارج رفتن. این می تواند یک چیز خوب یا آن را می تواند یک چیز بد است."

راکت در حال بازی بسکتبال در خارج از آنجا که "همه چیز بسته شده است" از جمله معمول خود را داخل ورزشگاه و دادگاه در سیگنال هیل و کامپتون, او گفت:. در ابتدا اعتقاد او برای اقامت در داخل خانه خواهد بود سخت تر اما او را دیدم بسیاری از مردم در خارج از منزل به ظاهر زندگی خود را به عنوان معمول است.

"من به فکر آن تو بود مانند قانون های رزمی," او گفت:. "همه است ... تا زمانی که آنها آن را اجباری است. آنها در حال رفتن به به واقعا قفل پایین شهر" را برای مردم به ماندن در خانه.

راکت است در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای ایمن ماندن. او گفت که او ساخته شده مطمئن شوید که برای نگه داشتن فاصله خود را از مردم دیگر از دوستان خانوادگی با او توپ بازی. بعد از هر بازی او دستمال مرطوب دست و توپ با Lysol و مستقیما به دوش.

تبلیغات

کلیفورد آکینو و رایان کاسترو هر دو 28, نیز آواره از معمولی خود را در ورزشگاه کریتوس. آنها تصمیم گرفتند که ساحل طولانی که در آن وجود دارد مقدار زیادی از فضای ورزشگاه و مسیرهای اجرای, می تواند جایگزین خوبی برای دریافت تمرین خود را در.

"این است که تنها بعد 2," کاسترو گفت. "آن را بمکد."

"آن را خورد," آکینو گفت: "اما شما باید برای پیدا کردن راه های مختلف برای فعال باقی بماند."

آکینو گفت که او احساس امن با استفاده از ماشین آلات تمرین زیرا او می تواند نگه داشتن فاصله خود را از مردم. اگر یک منطقه بیش از حد شلوغ بود متوجه شد که دیگر, او گفت:, و یا انتخاب یکی دیگر از فعالیت های به انجام. او دستمال مرطوب هر بار با Lysol دستمال مرطوب قبل از استفاده از آنها.

کاسترو گفت که او تا به حال شده است سازگار دونده اما متوقف در حالی که به عقب. حالا چون چند تا گزینه های او را دوباره به آن است.

هر دو پیاده روی رفته اند و سعی کردم متفاوت نیز مشغول سواحل است.

شاید کالیفرنیا فقط نمی تواند کمک کند به دنبال کمی آفتاب کاسترو گفت.

"کمی از خورشید در حالی که ما باید آن را مانند آخرین شانس خود را قبل از باران پایین می آید," او گفت:. "هانتینگتون بیچ بود بدتر از این است."

تبلیغات

در جنوب دورتر در خارج از ساحل طولانی خردمندانه صومعه در اقیانوس بلوار و ردندو خیابان نمازگزاران جمع آوری شده توسط یک مجسمه مریم باکره. این ساختمان یک بار یک صومعه کاتولیک. برای سال مردم از سراسر منطقه سفر کرده اند به دعا به مریم باکره.

نشسته بر روی یک صندلی تاشو شد دونالد آرمسترانگ 72 که به تن فولاد ،

"من نمی نزدیک به جمعیت دیگر به دلیل آنچه در جریان بوده است," او گفت:. "من را لمس نمی مجسمه و یا ایستاده در نزدیکی آن است."

آرمسترانگ آگاه دولت محلی و سفارشات به باقی می ماند در داخل خانه و تنها برای مواد غذایی و دیگر نیازهای ضروری اما او می خواست برای بازدید از این مجسمه به عنوان او همیشه با اواخر خود را ،

اما او را درک نمی کنند برخی از هموطنان نمازگزاران: "من می بینم مردم با پوشیدن دستکش و ماسک و سپس آنها را حذف ماسک را به بوسه مجسمه. نیست که معنا ندارد برای من. مردم عطسه در آن است."

او می گوید: برخی از مردم را لمس و بوسه مجسمه زیرا آنها بر این باورند که آن آنها را محافظت می کند.

"این فوق العاده است به یک ایمان قوی مانند این که" آرمسترانگ گفت. "اما من هنوز هم اعتقاد دارم که خدا داده است مردم عقل سلیم است."

در نزدیکی یک زن کاهش یافته است یک دسته گل از گل. او در زمان ضد عفونی کننده دست از کیف پول خود را. شش نفر دیگر ایستاده بود بیش از 6 فوت از هم جدا دعا.

نه دور همراه bluffs مردم غیر روحانی در پتو گرفتن قهوهای مایل به زرد. آنها اعمال شود. ترافیک بود شروع به ساخت.

در بلمونت یادبود سربازان اسکله ماهیگیران شنبه با قطب ماهیگیری با تکیه بر نرده. که کاهش یافته است را به نام او ماهیگیری بود با خود گفت: او شگفت زده بود برای دیدن بسیاری از مردم در خارج از منزل.

"آن را OK به خود" مرد گفت: "اما زمانی که شما شروع به دیدن گروه از مردم پس از آن مشکل می شود."

او به عنوان صید یک کودک کوچک زد و برداشت خود net. مرد عصبی شد و در شکسته اسپانیایی گفت: مادر این کودک که او می خواست برخی از راه دور.

"دیدن او را لمس کرد که خود و خانواده اش ممکن است [coronavirus] و در حال حاضر من می توانم آن را لمس نمی," او گفت:, گرفتن یک جفت دستکش.

اگر چه ترافیک رایگان شد-در جریان خیلی از جنوب کالیفرنیا هنوز هم وجود دارد برخی از نسخه های پشتیبان شنبه در بزرگراه ساحل اقیانوس آرام در سانتا مونیکا منطقه است.

حس ترس به نظر می رسید دور به عنوان سایه طولانی بیش از سانتا مونیکا دولت ساحل در بعد از ظهر شنبه. آلن کوهن, 90, و شریک زندگی خود را ایلین کوهن 80 نگاه کردن بیش از یک صحنه از مردم برنزه شدن و کار کردن. یک مرد آیا یوگا. یک گروه از چهار بازی والیبال.

"آیا شما باور ما در وسط یک بیماری همه گیر در حال حاضر؟" کوهن پرسید.

زن و شوهر bemoaned از دست دادن معمول است. بیشتر کمدی تریک روز سه شنبه. یا تغذیه بی خانمان ساکنان چهارشنبه. و هیچ در شهرستان مارینا باشگاه در روزهای جمعه.

اما آنها تشویق مردم ارائه برای اجرای errands برای یک دیگر و وگان صاحب رستوران بود که waiving خود هزینه های تحویل. آنها نمی بینم خود بیمار شدن یا.

"Naw" کوهن گفت. "من در نیروی دریایی جنگ در کره شمالی."

دقیقه بعد یک مرد نشسته در کنار زن و شوهر پرسیدن "شما ذهن اگر من اینجا نشسته و من کفش؟"

کوهن scooted بیش از. "فقط نمی نفس من است."

سن دیگو سواحل نیز شاهد هجوم مردم در روز شنبه.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز شنبه به خواست ساکنان به منظور به طور جدی.

"همسایه خوب. یک شهروند خوب باشد. این افراد جوان هستند که هنوز هم در خارج وجود دارد در سواحل فکر این است که یک حزب زمان — رشد" Newsom گفت: در یک کنفرانس خبری در Facebook و Twitter در بعد از ظهر شنبه. "از آن زمان به خواب بیدار می شوید, زمان, به رسمیت شناختن آن را فقط در مورد مردمی است. آن را مورد تاثیر خود را بر زندگی خود. نمی خودخواه, تشخیص شما باید مسئولیت برای پاسخگویی به این لحظه است."

فرماندار اقامت در خانه سفارش خود باقی خواهد ماند تا "اطلاع ثانوی" و می تواند به عنوان تغییر شرایط حکم بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر والی. صادر شده تحت قدرت های گسترده ای اعطا شده به فرماندار تحت دولت خدمات اورژانس عمل Newsom اجرایی منظور اجرا توسط قانون است.

هر کسی که نقض نظم می تواند به اتهام بزه اما Newsom گفت که او باور ندارد که لازم باشد به دلیل فشارهای اجتماعی به رعایت بخشنامه شده بود تا حد زیادی موفق است.

بار نویسنده کارکنان هایلی برانسون-Potts کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب