منتقدان اسلم Facebook اما زوکربرگ در برابر مسدود کردن مغلوب ساختن پیشی جستن پست

بزرگنمایی این تصویر مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ دست-رویکرد رئیس جمهور نسبت ناروا به تنظیم کردن یک شو

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ دست-رویکرد رئیس جمهور نسبت ناروا به تنظیم کردن یک شورش عمومی در میان Facebook کارکنان این شرکت را بزرگترین چالش این سال است. جورج فری/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج فری/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

کنگره دموکرات و دو نفوذ واشنگتن فکر می کنم مخازن این هفته پیوست و نصب, انتقاد از Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای انجام هیچ چیز در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن التهابی ترین پست های اخیر در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی.

Facebook را مخالفان — که همچنین شامل حقوق مدنی گروه دانشمندان که با دریافت کمک های مالی از زوکربرگ خیریه و شبکه های اجتماعی خود کارکنان — خشمگین هستند در این شرکت در پاسخ به یک پست که در آن رئیس جمهور نوشت: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکسان پیام توییتر در زمان رمان مرحله از پنهان کردن جیر پشت یک برچسب هشدار دهنده و گفت: این شکست خود را برابر مقررات ستایش خشونت است.

زوکربرگ دیدم آن متفاوت است. حتی اگر او شخصا منزجر توسط رئیس جمهور التهابی شعارهای او گفت: پس از شکستن نیست Facebook قوانین در برابر تحریک به خشونت.

روز دوشنبه دموکرات ها در خانه کمیته امنیت داخلی با ارسال نامه ای خواستار مدیر عامل شرکت توضیح Facebook عدم اقدام در مغلوب ساختن پیشی جستن "خشونت و اذیت و آزار و خطرناک است و بس."

"تفاوت وجود دارد بین اینکه یک پلت فرم است که تسهیل گفتمان عمومی و یک که peddles آتش زا نژاد-طعمه کنایه guised سیاسی در سخنرانی برای سود" آنها نوشت. "هفته گذشته کارکنان خود را راه می رفت به ایستادن در برابر نژاد پرستی و حمایت از حقیقت است. شما باید تصمیم بگیرید که کدام طرف شما هستند."

همچنین در این هفته باز موسسه فن آوری و دانش عمومی دو سمت چپ متمایل به گروه های حمایت گفت: آنها دیگر نمی خواهد قبول کمک های مالی از Facebook.

کارمند واکنش الشعاع دیگر چالش های بزرگ در سال 2020

خارجی اعتراض به پیروی بی سابقه ای عمومی و شورش در میان Facebook کارکنان است که تبدیل به یک چالش عمده برای یک شرکت است که جوایز وفاداری و مانع از نشت.

زوکربرگ بسیاری در سال 2020 است. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری او تحت فشار است تا نشان دهد که Facebook آموخته از اشتباهات 2016 زمانی که روسیه پیش فرض با استفاده از پلت فرم به گسترش تفرقه تئوری های توطئه و دروغ با هدف رای دهندگان آمریکایی. زوکربرگ نیز دست و پنجه نرم کردن با عواقب ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. به عنوان یک رکورد تعداد زیادی از مردم باید وارد سایت بر روی Facebook وجود دارد فوریت جدید برای این شرکت برای جلوگیری از گسترش مرتبط با سلامت مضر.

و در حال حاضر مخالفان که معمولا باقی می ماند در داخل Facebook ریخته به نمایش عمومی. یک دوجین کارکنان — با استفاده از نام — باید توییتی در برابر زوکربرگ تصمیم. شاید چشمگیر ترین بیانیه آمد از نرم افزار مهندس تیم Aveni که اعلام کرد در رسانه های اجتماعی که او با ترک شغل خود را در Facebook در اعتراض.

"من دیده ام چند بار در حال حاضر که علامت نیست و رعایت اصول خود" Aveni سی ان ان گفت.

"Zuck به ما گفته است که بیش و بیش از این که به خشونت را تحمل نخواهد شد بر روی پلت فرم, حتی اگر آنها توسط رئیس جمهور ایالات متحده," او گفت:. "اگر علامت را نگه می دارد در حال حرکت است که هدف این پست در حال حرکت خود را در آستانه وقتی کسی از خط عبور به خصوص کسی که به عنوان قدرتمند به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده, ما در خطر است."

جنجال می درخشد نور را در Facebook عدم تنوع

انتقاد نشان دهنده pileup جدید و سرخوردگی. مانند بزرگ ترین دره سیلیکون فن آوری شرکت Facebook به چند نفر از کارکنان رنگ به خصوص در رهبری و ویژگی های نقش. کمتر از 4 درصد از آن ایالات متحده کارکنان, سیاه, با توجه به آخرین تنوع گزارش.

"بیشتر مردم را تشویق به آوازی چون در حال حاضر بسیاری از کارکنان در حال دیدن که Facebook واقعا انجام هر کاری و که ما را عمیق تر و عمیق تر به مشکل گفت:" علامت گذاری Luckie. او در سمت چپ Facebook در سال 2018 تنها پس از یک سال با این شرکت است.

Luckie, که سیاه و سفید است, استخدام شد به ایجاد روابط با تاثیرگذاران کمتر از جوامع است. اما او می گوید که او مواجه می شوند محرومیت و تبعیض در Facebook.

"هنگامی که من تو را دیدم که من که قرار بود تا علیه این شرکت به انجام آنچه آنها استخدام me به من بود من نباید اینجا," او گفت:. او نوشت: یک داغدار یادداشت متهم به شرکت در "عدم آن سیاه کارکنان و سیاه آن به کاربران است."

انتقاد Luckie ابراز تقریبا دو سال پیش نیز بخش بزرگی از زمان واکنش. بسیاری از کارمندان به ویژه آشفته است که تنها یک فرد سیاه و سفید — Maxine ویلیامز رئیس تنوع افسر بود که تصمیم به ترک مغلوب ساختن پیشی جستن را ارسال.

زوکربرگ گفت: کارمندان او می خواهد به "مطمئن شوید که حق گروه ها و صداها را در جدول هستند."

Facebook گفت NPR در بیانیه ای اعلام کرد: "تیم ما از شرکت دادن توجه جدی به ایده های ما در حال شنیدن به خصوص کسانی که از ما سیاه جامعه است. این بار نه فقط به گوش دادن ولی به آن عمل کنند."

زوکربرگ: "مردم باید قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که سیاستمداران می گویند"

اما تا کنون مدیر عامل شرکت گیر است و موقعیت خود را در تهمت و گسترده تر دست خود را-رویکرد به آنچه که رهبران سیاسی می گویند در شبکه های اجتماعی است.

"من فکر می کنم سیاسی سخنرانی یکی از حساس ترین قطعات در یک دموکراسی و مردم باید قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که سیاستمداران می گویند," او گفت: CNBC در یک مصاحبه قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال شده پیام خود را در مورد تظاهرات. "بیان سیاسی ترین طلبه سخنرانی در حال حاضر توسط بسیاری از رسانه ها."

عنوان واکنش ساخته شده است تا زوکربرگ اذعان کرد چقدر ناراحت کارکنان خود هستند. در کارکنان یادداشت هفته گذشته او گفت که او می خواست "اذعان کرد که تصمیم من در هفته گذشته را ترک کرده است بسیاری از شما عصبانی و نا امید شده و صدمه دیده است."

در یک امتیاز کوچک او گفت: Facebook را بررسی سیاست های خود در اجازه دادن به "بحث و تهدیدات دولت استفاده از زور" و در رای دهندگان سرکوب موضوع دیگر بحث در مورد یک مغلوب ساختن پیشی جستن پست.

او همچنین گفت که در نظر گرفتن توییتر رویکرد از برچسب زدن پست که شکستن قوانین. خواهد بود که خروج از Facebook فعلی سیاست است که ایالات متحده که پست ها یا باید کاملا حذف شود و یا به سمت چپ دست نخورده.

فشار مالی: "Facebook همه چیز در مورد نام تجاری"

برخی از Facebook منتقدان می گویند بزرگترین نقطه فشار به نیروی تغییر واقعی در شبکه های اجتماعی پول است. این شرکت کسب و کار بستگی به 70 میلیارد دلار سالانه درآمد حاصل از تبلیغات است که به نوبه خود بستگی به نگه داشتن میلیاردها کاربران تنظیم در به پلت فرم.

"اجازه دهید صادقانه Facebook همه چیز در مورد نام تجاری, چرا که در پایان روز آن را فقط یک وب سایت" گفت: Dipayan Ghosh که استفاده می شود به کار بر روی مسائل مربوط به سیاست در Facebook و در حال حاضر مدیر شرکت سیستم عامل های دیجیتال و دموکراسی پروژه در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه.

از دست دادن برخی از آن دسته از کاربران و یا تبلیغ می کنید زوکربرگ توجه Ghosh گفت.

اما در حال حاضر مدیر عامل شرکت ساخته شده است که موضع خود را روشن. در ماه ژانویه او گفت که سرمایه گذاران Facebook شروع به توضیح سیاست های خود را بهتر و نگرانی کمتر در مورد اینکه آیا کسانی که سیاست های محبوب هستند.

"هدف من در این دهه آینده نیست به دوست" او گفت:, "اما درک شود."

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب