'دیوانه, دوست دختر سابق,' راشل استار بلوم اول نوزاد

لس آنجلس - "Crazy Ex-دختر" راشل استار بلوم تا به حال اولین فرزند او در آنچه او می گوید یک دلخراش تجربه در میان

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

لس آنجلس - "Crazy Ex-دختر" راشل استار بلوم تا به حال اولین فرزند او در آنچه او می گوید یک دلخراش تجربه در میان شیوع کروناویروس که زده است ،

32-در سال بلوم گفت: در Instagram که او و شوهر دن گرگور به خانه بازگشت روز شنبه با نوزاد سالم دختر بود که زمان صرف شده در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان کالیفرنیا.

بلوم را دوست آدم شلسینگر این نوازنده با او برنده جایزه امی در سال گذشته برای نوشتن یک آهنگ برای او CW موسیقی سریال کمدی "دیوانه, دوست دختر سابق" درگذشت از coronavirus روز چهارشنبه در بیمارستانی در ایالت نیویورک است.

"داشتن یک نوزاد در NICU در طول یک بیماری همه گیر در حالی که یک دوست عزیز بود در بیمارستان 3,000 مایل دور شده بود و تا کنون بیشتر عاطفی شدید هفته از معدن و گرگور زندگی" شکوفه نوشت: در یک Instagram post آمد که در مدت کوتاهی قبل از شلسینگر مرگ اعلام شد. "به عنوان دوست داشتنی پزشکان و پرستاران کمک دختر من گرفتن برخی از مایع از ریه ها ما را به تماشای بخش زنان و زایمان در اطراف ما تغییر ساعت به ساعت برای آماده شدن برای آینده COVID طوفان است."

شکوفه گفت: تمام خانواده امن و تشکر پزشکی کارگران از "کسانی که در ما NICUs به کسانی که به طور مستقیم کمک به COVID بیماران مانند آدم آنها به خطر انداختن خیلی به مبارزه در خط مقدم این جنگ است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب