COVID بازدید ده ها تن از رهبران آمریکای لاتین از جمله رئیس جمهور

هاوانا - این COVID-19 اپیدمی فراگیر از طریق رهبری امریکا با دو رئیس جمهور و قدرتمند مقامات تست مثبت این هفته ب

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

هاوانا - این COVID-19 اپیدمی فراگیر از طریق رهبری امریکا با دو رئیس جمهور و قدرتمند مقامات تست مثبت این هفته برای کروناویروس جدید, اضافه کردن یک بی ثبات کردن عنصر جدید به این منطقه بهداشت عمومی و بحران اقتصادی است.

در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro, 65, اعلام بیماری خود روز شنبه و با استفاده از آن برای عموم ستودن هیدروکسی کلروکین های اثبات نشده مالاریا مواد مخدر است که او شده است ترویج به عنوان یک درمان برای COVID-19 و در حال حاضر طول می کشد خود را.

بولیوی رئیس جمهور موقت جانین Añez و 53 ساخته شده خود را تشخيص عمومی روز شنبه پرتاب او در حال حاضر مشکل سیاسی propects به بیشتر شک.

و در ونزوئلا 57 ساله حزب سوسیالیست رئیس Diosdado Cabello گفت: روز شنبه در توییتر که او نیز در حال آزمایش مثبت حداقل به طور موقت sidelining بزرگتر-از-زندگی شکل گرفته و دوم-ترین-فرد قدرتمند در کشور است.

یکی دیگر از قدرتمند شکل ونزوئلا معاون رئیس جمهور برای اقتصاد Tarek ال Aissami اعلام کرد جمعه او اشکال.

یک خبر مربوط به بررسی بیانیه های رسمی از مقامات دولتی در سراسر آمریکای لاتین در بر داشت حداقل 49 تایید موارد جدید کروناویروس در رهبران اعم از رئیس جمهور به شهرداران از شهرستانها بزرگ همراه با ده ها تن به احتمال زیاد صدها نفر از مقامات از شهرهای کوچکتر و روستاها. در بسیاری از موارد مقامات عالی رتبه بهبود و پشت در محل کار. اما چند هنوز در حال مبارزه با این بیماری است.

بسیاری از رهبران خود استفاده کرده اند تشخیص به تماس به افزایش اقدامات احتیاطی مانند اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن. اما مانند Bolsonaro برخی از کشیده اند با توجه به ثابت نشده درمان با عوارض جانبی مضر.

ال سالوادور وزیر کشور ماریو Durán تشخیص داده شد در جولای 5, تبدیل شدن به دومین عضو کابینه وجود دارد به بیمار قرار می گیرند.

"من درخواست شما در حال حاضر بیش از همیشه به ماندن در خانه و همه preventine اقدامات او گفت:" پس از تشخیص. "محافظت از خانواده خود را."

Durán بود دریافت درمان در خانه در روز جمعه.

رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز اعلام کرد 16 ژوئن که او در آزمایش مثبت همراه با دو نفر دیگر که از نزدیک با این زن و شوهر.

روز بعد از 51 ساله هرناندز در بیمارستان بستری شد پزشکان پس از تعیین او به ذات الریه. رئیس جمهور بیماری آمد که این بیماری همه گیر از اوایل کانون در شمال شهر سن پدرو سولا به پایتخت از تگوسیگالپا که در آن موارد رسید.

هرناندز گفت که او آغاز شده بود آنچه که او به نام "MAIZ درمان" تجربی و اثبات نشده ترکیبی از microdacyn, آزیترومایسین, ایورمکتین و روي است که دولت او است که به ترویج به عنوان یک راه مقرون به صرفه از حمله به این بیماری است. او از بیمارستان مرخص جولای 2.

وحی که Cabello – که صدای فرمانده طنین انداز از امواج رادیو و تلویزیون ونزوئلا هر چهارشنبه در هفتگی خود در تلویزیون نشان می دهد – دارای COVID-19 به احتمال زیاد باید جدی تاثیر بر بسیاری از مردم که فکر خود را از کشور جدا شده بود نسبتا محافظت از ویروس گفت: لوئیس ویسنت León, ونزوئلا یک تحلیلگر سیاسی.

ونزوئلا – در حال حاضر تا حد زیادی قطع به جهان خارج قبل از COVID-19 – تا به حال به مراتب کمتر ثبت موارد از بسیاری از کشورهای دیگر در آمریکای لاتین هر چند در هفته های اخیر تعدادی از جدید تایید عفونت شده است به طور پیوسته در حال افزایش است.

Cabello گفت که او در انزوا در حالی که گرفتن درمان است. یک روز قبل از آن او می خواهم لغو خود را به طور منظم ظاهر تلویزیون گفتن پیروان او در مبارزه با "قوی آلرژی است."

هیچ اطلاعات منتشر شده در مورد اینکه آیا Cabello بیمارستان بستری شده و یا چه نوع از مراقبت های پزشکی او دریافت. ونزوئلا در نظر گرفته شده است یکی از حداقل آمادگی کشورهای جهان برای مقابله با این بیماری همه گیر. بیمارستان ها به طور معمول کوتاه در منابع اولیه مانند آب و برق و پزشکی است.

"من فکر می کنم این نشان می دهد ونزوئلا در همان مسیر تمام کشورهای دیگر" لئون گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در کارائیب لوئیس Abinader به تازگی رئیس جمهور منتخب جمهوری دومینیکن قرارداد و بهبود از COVID-19 در طول مبارزات انتخاباتی خود.

مانند Bolsonaro بسیاری از رهبران آمریکای لاتین را نگه داشته تا برنامه ظاهر عمومی حتی به عنوان منطقه تبدیل شده است یکی از سخت ترین ضربه در جهان است.

که شمار فزاینده ای در معرض خطر به حکومت در منطقه گفت: Felicia Knaul یک استاد پزشکی که هدایت موسسه مطالعات پیشرفته از آمریکا در دانشگاه میامی است.

ما در حال تلاش برای حفظ سلامت ما ارائه دهندگان امن است. این همان برای ما رهبران دولت. ما نمی خواهیم یک کابینه بیمار و در بیمارستان است. این امر می تواند فوق العاده بی ثبات کننده در یک وضعیت که در حال حاضر بسیار ناپایدار" او گفت:. "این یک دلیل بودن در ملاء عام مگر اینکه هر کس در اطراف شما ماسک بر خطرناک است. آنها باید به عهده دارد."

رئیس جمهور گواتمالا Alejandro Giammattei قرار داده و کل کابینه و کارکنان خود را در قرنطینه پنج شنبه پس از یک از وزرای خود را آزمایش مثبت است.

در بولیوی گفته است که رییس جمهور موقت Añez حال شده نمایش علائم و روحیه خوبی در اقامتگاه رسمی در روز جمعه است.

حداقل شش دیگر بولیوی وزرا و معاونین وزرای آلوده شده اند و حداقل هشت کارکنان است.

COVID-19 به سرعت در حال گسترش در بولیوی قریب به اتفاق در حال حاضر ضعف سیستم پزشکی و خدمات مراسم تشییع جنازه به نقطه ای که در آن خانواده ها در منطقه مرکزی شهر کوچابامبا شده اند و برگزاری مجالس ترحیم در خیابان.

با این کشور در بحران برخی از نظرسنجی ها نشان داده اند Añez در آخرین محل در سه راه انتخابات ریاست جمهوری پیشرو به سپتامبر انتخابات است. Añez که پس از اوو مورالس رئیس جمهور سرنگون شد در ملی ناآرامی های سال گذشته, ندارد, معاون رئیس جمهور و اگر او دیگر نمی تواند در خدمت بعدی در خط جانشینی است که رئیس جمهور مجلس سنا اوا کوپا عضو مورالس' حزب و تلخ حریف از Añez.

__________

Biller گزارش از ریو دو ژانیرو. همچنین کمک شد مارکوس Aleman در سان سالوادور, کریستین مشخصات armario در بوگوتا, کریستوفر شرمن در شهر مکزیک کارلوس والدز در لاپاز بولیوی و خبرنگاران در اطراف منطقه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب