COVID-19 سکوت گسترش: شواهد نصب است که بسیاری از عفونت ها می رویم کشف نشده

در ایسلند نزدیک به نیمی از مردم با COVID-19 تا به حال هیچ علائم زمانی که آنها swabbed برای یک مطالعه علمی. در

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

در ایسلند نزدیک به نیمی از مردم با COVID-19 تا به حال هیچ علائم زمانی که آنها swabbed برای یک مطالعه علمی. در ایالات متحده, نتایج اولیه از بررسی آنتی بادی نشان می دهد به عنوان بسیاری به عنوان یکی از پنج نیویورکی شده اند ممکن است در معرض رمان coronavirus. و در آبهای سواحل گوام بیش از 850 ملوانان یک کشتی جنگی نیروی دریایی آلوده شده اند در یک شیوع گسترده — با تقریبا نیمی گزارش بدون علائم زمانی که آنها مورد آزمایش قرار گرفتند.

در روزهای اولیه از COVID کارشناسان تردید دارند از گزارش اولیه از موارد بدون علامت که نیست فکر به بازی نقش مهمی در گسترش این بیماری است. اما چهار ماه در آنجا نصب است شواهدی وجود دارد که "سکوت پخش" یک راننده گیر با برترین دانشمندان در حال حاضر می تواند آنها را تشکیل می دهند بین 25 و 50 درصد از تمام موارد.

بسیاری از سوالات بسیار مهم باقی می ماند اما کارشناسان می گویند سکوت پخش هستند و به احتمال زیاد یکی از اون سوی خاکستر سوخته نگه داشتن این بیماری همه گیر ور. و مفاهیم به طور بالقوه بزرگ برای همه چیز از تست استراتژی چگونه آسیب پذیر پرستاری خانه های محافظت شده — به خصوص در کشورهایی مانند کانادا حرکت به سوی آرامش محدودیت.

"من انجام داده ام در مورد چهره این" اذعان می کند دکتر اسحاق Bogoch, یک متخصص بیماری های عفونی با دانشگاه تورنتو و تورنتو بیمارستان عمومی. "در اوایل, من کاملا شک و تردید در مورد نقش افراد بدون علامت در انتقال آن بود و کاملا آوازی که در مورد. اما من تغییر نظر من به بازتاب داده است که پدید آمده است.

"این مهم است. و هنگامی که ما به طور کامل درک کنند که واقعا بدون علامت به احتمال زیاد خواهد شد یکی از چند مولفه مهم است که همواره این بیماری همه گیر."

Bogoch گفت: سکوت پخش باید فکر را در سه دسته مجزا: "قبل از علامت" موارد (افرادی که سالم به نظر می رسد زمانی که آنها تست مثبت اما بعد از توسعه علائم); درست asymptomatics که هرگز آنقدر که به رنج می برند sniffle; و "sub-بالینی" عفونت که در آن مردم با علائم خفیف اما موفق به رسمیت شناختن آنها به عنوان COVID.

وجود موارد بدون علامت شناخته شد در اوایل توسط سازمان بهداشت جهانی که فرستاده کارشناسان به چین در ماه فوریه به بررسی رمان coronavirus. اما در زمان انتخابات گفت: نبود اطلاعات کافی هنوز به نتیجه گیری در این موارد بودند نقش قابل توجهی.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که ما در حال دیدن تنها نوک بزرگ یخ با نه دهم از آن ساخته شده مخفی زامبی ریختن ویروس" دکتر بروس Aylward که متخصص است که رهبری چین ماموریت نیویورک تایمز گفت در اوایل ماه مارس. "آنچه که ما در حال دیدن یک هرم: بیشتر از آن است که بالاتر از زمین."

اما بدن در حال رشد علم در حال حاضر پدید آمده نشان می دهد که در حالی که علامتی موارد هنوز هم مهم ترین منبع سرایت تعجب آور نسبت COVID عفونت به احتمال زیاد اتفاق می افتد در زیر سطح تشخیص طرح سوال در بیش از زمان تست استراتژی است که به دقت هدف قرار دادن مردم با علائم.

در میان این ظهور ادبیات هستند 11 "کوهورت" مطالعات از کشورهایی مانند ایسلند, ایتالیا و ژاپن که در آن فعال تست نشان از یک دوربین مخفی استخر COVID. در این مطالعات بین 31 و 88 درصد از مردم نشان داد که هیچ علائم زمانی که آنها آزمایش مثبت برای این ویروس گفت: Trish Greenhalgh استاد با دانشگاه آکسفورد در یک بیانیه کتبی مشترک با خبرنگاران.

موارد اخیر در ایالات متحده را نیز به خود جلب چشمگیر سرفصل از جمله یو اس اس تئودور روزولت ناو هواپیمابر که در آن مواد منفجره COVID شیوع آلوده بیش از 850 خدمه — تقریبا نیمی از آنها گفت: آنها تا به حال هیچ علائم زمانی که آنها مورد آزمایش قرار گرفتند. در یک پناهگاه بی خانمان در بوستون پتو تست به تازگی نشان داد 147 موارد مثبت.

"تعداد مثبت تکان دهنده بود اما واقعیت این است که 100 درصد مثبت تا به حال هیچ نشانه بود به همان اندازه تکان دهنده" دکتر جیم o'connell, رئيس جمهور از بوستون مراقبت های بهداشتی برای بی خانمان برنامه گفت: یک ایستگاه خبری محلی.

در حال حاضر وجود دارد ترس است که سکوت پخش می تواند دوباره COVID شیوع بیماری در کشورهایی که در حال حاضر مورد ضرب و شتم خود را برای اولین بار اپیدمی موج.

در چین مقامات به تازگی یافت تلاش برای پیدا کردن و قرنطینه افراد آلوده که اصلا علائم و در مارس 1, دولت شروع به انتشار آمار در موارد بدون علامت. در 24 ساعت اول آنها گزارش 166 عفونت های جدید که 130 تلقی می شد بدون علامت با توجه به یک گزارش خبری در مجله پزشکی بریتانیا. (معلوم نیست چه بسیاری از این افراد ممکن است بعد از توسعه علائم.)

در کانادا فدرال بهداشت عمومی آژانس می گوید که نمی داند چقدر از این کشور شیوع منتسب به سکوت گسترش "اما ما می دانیم که این اتفاق می افتد در میان کسانی که با تماس نزدیک و یا در نزدیک فیزیکی تنظیمات" گفت: آنا Maddison سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) در یک ایمیل.

اما در حالی که کانادا نیست به طور فعال پیگیری موارد بدون علامت و استانها و مناطق که ارسال شده اند مورد گزارش به PHAC را شناسایی کرده اند حداقل 220 موارد طبقه بندی شده به عنوان بدون علامت به نمایندگی از 2.8 درصد از 7,879 گزارش که در آن یک علامت وضعیت شناخته شده بود. (بیش از 22,200 مورد گزارش ارائه شده تا کنون.) این است که قطعا یک lowball شماره داده شده که تست شده است دقت متمرکز در افراد با علائم و نظارت بر اطلاعات ناقص است.

با وجود جمع آوری مدارک و شواهد از عفونت بدون علامت وجود دارد هنوز هم مهم دانش شکاف ها را پر کنید قبل از اینکه ما به طور کامل می تواند درک اهمیت سکوت پخش گفت صدفی Bolotin یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی با سلامت عمومی در انتاریو و دانشگاه تورنتو Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی.

"ما هنوز در تلاطم این موج اول بیماری," او گفت:. "ما لازم نیست که تمام قطعه از پازل را در عین حال که واقعا قادر به می گویند."

یک قطعه گم شده پازل است که چگونه موثر افراد بدون علامت هستند و در انتقال ویروس, او گفت:. یک تعداد انگشت شماری از مطالعات نشان داده اند که مردم می توانند دیگران را آلوده قبل از آنها توسعه COVID علائم. دیگران نشان داده اند قابل مقایسه ویروسی بارهای (مقدار قابل اندازه گیری ویروس در داخل از کسی) بين بيماران با و بدون علائم تعجب آور و متضاد با منطق پیدا کردن Bolotin گفت.

اما اثبات بدون علامت انتقال است که به ویژه روی حیله و تزویر. مطالعات چین نشان خانواده خوشه که در آن یک فرد بدون علامت به نظر می رسد که آلوده به شخص دیگری در خانواده قانع کننده هستند — اما با توجه به مقیاس شیوع در آن زمان همیشه وجود دارد شانس هر دو این افراد آلوده بودند توسط یک شخص سوم او اشاره می کند.

"من فکر می کنم ما می توانیم این نظریه را مطرح کرد که این اتفاق می افتد اما شیطان در جزئیات" او گفت:. "چگونه عفونی واقعا چه کسانی هستند ؟ تصویر بزرگ من فکر می کنم ما هنوز در حال یادگیری است."

Bogoch طول می کشد موضوع با خیلی از نفس افتاده گفتمان در اطراف "بدون علامت COVID" که نتواند به تشخیص قبل از علامت, بدون علامت و زیر مجموعه موارد بالینی.

او با اشاره به دو با مشخصات بالا نشریات در مجله پزشکی نیوانگلند که برخی از قاب به عنوان سیگار-تفنگ شواهد "بدون علامت" COVID — یکی از ایسلند که در آن 43 درصد از موارد مثبت گزارش شده بدون داشتن علائم و انتشار نامه از نیویورک پزشکان که تست تمام زنان باردار ارائه در دو بیمارستان و کشف کرد که 29 از 33 زنانی که تست مثبت بود هیچ علائم در پذیرش.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما نه مطالعه قادر به پیگیری با هر مطالعه شرکت کنندگان به بررسی کنید که آنها نمی بعدها توسعه علائم Bogoch گفت. آن را نیز ممکن است بسیاری از افرادی که نظر خود را بدون علامت هستند و فقط عدم به رسمیت شناختن علائم خود را به عنوان COVID او می افزاید.

"در COVID دنبال یو پی اس من از دیدن بسیاری از این افراد در تماس نزدیک از یک علامتی فرد (و) طبقه بندی شده به عنوان بدون علامت" Bogoch گفت. "اما همه شما رو به انجام است را به یک تاریخ است. بنابراین آیا شما علائم آیا شما احساس ناخوشی?' و آنها می گویند " خوب در واقع من تا به حال برخی از شبانه برای یک زن و شوهر از شب.' که بدون علامت است."

یکی در اوایل تحصیل که سعی کردم به اذیت کردن قبل از علامتی از موارد درست asymptomatics شد یک تجزیه و تحلیل از الماس شاهزاده کشتی کروز که در آن 634 نفر تست مثبت برای COVID پس از قرنطینه به مدت دو هفته در کشتی. پس از آزمایش مردم در طول دوره قرنطینه و ردیابی نشانه های خود را, محققان با استفاده از یک مدل آماری برای برآورد یک بدون علامت با نرخ 18 درصد است.

پیدا کردن این بوده است تا با حمایت هنوز منتشر نشده و تحقیقات در آمریکا مسافران در کشتی بودند عودت و بیشتر به دنبال پژوهشگران با مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری به گفته یکی از نویسندگان این مطالعه خراردو Chowell متخصص اپیدمیولوژی با دانشگاه ایالتی جورجیا در آتلانتا.

Chowell معتقد است که 18 درصد است و دست کم از بخشی از موارد بدون علامت در جمعیت وسیع تر با این حال بسیاری از کشتی کروز مسافران شد و افراد جوان تر کمتر احتمال دارد به منظور توسعه علائم. بر اساس آنچه در مطالعات دیگر گزارش او تخمین می زند درست است بدون علامت با نرخ نزدیک به 30 یا 40 درصد از کل عفونت.

اما وقتی که می آید به واقعا درک پنهان "کوه یخ" از COVID عفونت های برخی از بهترین شواهد آمده از تحقیقات آنتی بادی یا سرمی مطالعات. آماده سازی در حال حاضر در حال انجام برای انجام این کار در کانادا از جمله در بهداشت عمومی انتاریو اما آزمایشگاه است که هنوز هم در انتظار در این آزمون باید دارای اعتبار و مورد تایید بهداشت کانادا Bolotin گفت.

آنتی بادی مطالعات در حال حاضر آغاز شده به trickling را از سراسر جهان, اما با مطالعات مختلف در اندازه و کیفیت منتشر شد همه جا از اتریش به کالیفرنیا. اما بسیاری از این تلاش های اولیه تولید شده اند بحث با منتقدان با اشاره به روش معایب و یا نگرانی با آزمون است که ممکن است در معرض ابتلا به مثبت کاذب.

اما این بدن در حال ظهور از شواهد نشان می دهد اکثر COVID موارد در حال حاضر در حال رفتن کشف نشده گفت: David Fisman متخصص اپیدمیولوژی و استاد دانشگاه U of T Dalla لانا مدرسه است که تجزیه و تحلیل تحقیقات منتشر شده تا کنون.

"این مفاهیم بزرگ است برای اثربخشی مورد جداسازی تماس, ردیابی و قرنطینه" او گفت:. "اگر ما را از دست ندهید بسیاری از موارد ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم کسانی که استراتژی موثر باشد."

این به این معنی است که ابزار فیزیکی مانند فاصله تبدیل همه مهم تر او اضافه شده است — دشوار پیام به شنیدن برای بسیاری از مردم درد و رنج عاطفی یا مالی تحت محدودیت های فعلی.

نقش سکوت پخش خواهد شد که به فوریت خطاب در معرض تنظیمات مانند دراز مدت مراقبت از خانه و جایی که آنها به احتمال زیاد بازی یک outsized نقش دکتر گفت: Nathan غرفه یک متخصص امراض دوران پیری و محقق در سینا سیستم بهداشت و درمان. در جمعه جدید جدید مجله پزشکی انگلستان تحصیل واشنگتن پرستاری در خانه یافت می شود که 56 درصد از COVID مثبت ساکنان تا به حال هیچ علائم زمانی که آنها آزمایش مثبت; نیمه در ادامه به توسعه علائم هر چند بسیاری از آنها عفونی از چند روز قبل.

غرفه مظنون بدون علامت کارگران نقش مهمی در آوردن COVID به خانه های سالمندان. و هنگامی که در داخل ویروس تمایل به گسترش خود خسته شده اید, در بخشی به دلیل ضعیف و افراد مسن با COVID تمایل به آتیپیک علائم مانند سردرگمی و کاهش اشتها یا می افتد — که بسیاری از آنها به راحتی misattributed به شرایط دیگر.

زمانی که حوزه های قضایی مانند انتاریو بازگشایی اقتصاد خود سیاستگذاران نیاز به اطمینان حاصل شود مردم آسیب پذیر محافظت از سکوت گسترش, او گفت:. در معرض خطر تنظیمات مانند خانه های پرستاری وی افزود: این می تواند به معنای ادامه COVID تست برای همه کارگران و ساکنان.

"همانطور که ما شل این محدودیت و ما باید افرادی که asymptomatically, پخش كردن, این است برای رفتن به یک مسئله بزرگ است," او گفت:.

"اگر شما در حال رفتن به انتشار محدودیت برای این کار باید با دقت انجام شود و از همه مهمتر با نظارت نزدیک به مطمئن شوید که ما در حال داشتن یک دوباره بجای اول برگشتن. (در غیر این صورت) شما فقط رفتن به ضربه دوباره با قریب موج دوم."



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن