COVID-19 shutdown یک بار اضافه برای کبک مبارزه کلیساهای کاتولیک

مونترال—Rev. Jean-Luc Laflamme می داند که Thetford Mines دیده است بهتر از روز است. "عصر طلایی" در طبقه کارگر ج

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

مونترال—Rev. Jean-Luc Laflamme می داند که Thetford Mines دیده است بهتر از روز است. "عصر طلایی" در طبقه کارگر جامعه در جنوبی-مرکزی, Quebec بهترین و شناخته شده برای آن در حال حاضر-بسته آزبست معادن در 1950s و 1960s او گفت:.

اما تغییر کرده است زندگی در این شهر بیش از 16 ، 000 ساکنان و بسیاری از این منطقه کلیساهای کاتولیک رومی که Laflamme گفت: هنگامی که شماره پنج در Thetford Mines به تنهایی باید به تدریج مجبور به بسته خود را درب.

امروز فقط یکی باز می ماند: Saint-Alphonse یک قوی گرانیت خاکستری ساختمان با برج کلیسا که ساخته شده بود در اوایل 1900s.

به طور معمول کلیسا خواهد میزبان سه توده های آخر هفته گفت: Laflamme سر کشیش در Thetford Mines منطقه: یک شنبه و دو در روز یکشنبه.

اما خدمات نشده اند برگزار شد در Saint-Alphonse در هفته به کلیسا در میان هزاران نفر در سراسر کانادا است که به حالت تعلیق در شخص خدمات به بنیادی پتانسیل گسترش مرگبار رمان coronavirus.

در کبک که در آن کلیسای کاتولیک در طول تاریخ نقش محوری در جامعه است اما در سال های اخیر تلاش با حضور کم و عدم درآمد تعطیلی ساخته شده اند, در حال حاضر وضعیت دشوار بدتر است.

"ما در خطر" گفت: Laflamme اما تاثیر اقتصادی COVID-19 در حال حاضر روشن است.

بدون آخر هفته انبوه صفحه مجموعه در اطراف و به طور معمول به ارمغان آورد در بین 5000 و 6000 $در هر ماه است. مجالس ترحیم نیز یک محل که در آن کمک های مالی می تواند جمع آوری شده اما آنها نیز لغو شده اند.

در ضمن هزینه آن در حدود $25,000 در هر سال به گرما Saint-Alphonse, Laflamme گفت و کلیسا است و هزینه های دیگر از قبیل بیمه و هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان.

او گفت: بخشی وقت, محله, حمایت از کارکنان به طور موقت اجازه رفتن تا زمانی که فرد در خدمات می تواند از سر گرفت.

برخی از این کارمندان کاربردی برای کانادا پاسخ اضطراری بهره مند فراهم می کند که $500 در هر هفته تا 16 هفته طول بحران Laflamme گفت. اسقف نشین نیز در نظر دارد به درخواست کانادا اضطراری یارانه دستمزد را پوشش می دهد که 75 درصد از حقوق کارمند.

Andreanne Jalbert-Laramee یک میراث فرهنگی مشاور در کبک مذهبی, میراث فرهنگی, شورای, یک سازمان غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از حفاظت از ساختمان های تاریخی. در سال 2003 این گروه انجام موجودی از 2,751 کلیساهای تاریخی ساخته شده قبل از سال 1975 که هنوز هم در حال استفاده در سراسر استان.

او گفت: در حالی که تاثیر دقیق COVID-19 کبک کلیساها باقی مانده است دیده شود به احتمال زیاد خواهد شد قابل توجهی به دلیل چندین بودند و در حال حاضر تلاش قبل از همه گیر.

بسیاری از کلیساها در عمل در بودجه بند کفش و تکیه بر پیری داوطلب برای نگه داشتن در حال اجرا است. "آنها قادر به زنده ماندن در محدود بدان معنی است — اما ما می گویند باید یک معجزه بود," Jalbert-Laramee گفت.

COVID-19 شمار یک چالش برای خانه عبادت در سراسر کانادا اما Jalbert-Laramee گفت: کلیساها در کبک برگزاری ویژه اهمیت هر دو به عنوان نشانه در جوامع روستایی و نقش آنها در مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش بیش از چند دهه.

اما کلیسای کاتولیک در زندگی روزمره Quebecers شده است در کاهش سال است. با توجه به 2011 ملی خانوار بررسی نزدیک به 75 درصد از Quebecers عنوان کاتولیک. اما کمتر از یک در 10 گفت: آنها اغلب با حضور مذهبی خدمات — کمترین نرخ در کانادا با توجه به Leger نظرسنجی انجام شده در ماه مه سال 2019.

Quebecers نیز به احتمال زیاد حداقل از همه کانادایی ها می گویند آنها "به شدت موافق" با بیانیه "من به خدا اعتقاد دارند" همان نظرسنجی ها یافت می شود.

در مونترال South Shore, Paul De Leeuw می گوید محلی کلیساها دیده می شود 30 درصد کاهش در درآمد کلی حاصل از کلیساها بسته در اواسط ماه مارس در خط با COVID-19 shutdown.

De Leeuw خزانه دار اسقف نشین از St-Jean-de-لونگوی که شامل 45 parishes از Chateauguay به Contrecoeur گفت: عدم یکشنبه مجموعه آمار آنها سخت است.

رهبران کلیسا نیز تردید به درخواست برای کمک های مالی سالانه به طور منظم از عبادت — ده یک — از آنجا که بسیاری از خانواده ها در حال مبارزه مالی در حال حاضر. "این سخت است برای درخواست عشر زمانی که افرادی هستند که شغل خود را از دست" او گفت:.

اسقف نشین در حال حاضر به فروش می رسد 28 کلیساها بیش از 15 سال گذشته به دلیل کمبود بودجه De Leeuw توضیح داد و امروز بیش از نیمی از آن parishes نمی تواند خود را حفظ عملیات روزانه.

De Leeuw گفت که او امیدوار parishes خواهد بود قادر به آن را از این بیماری همه گیر بدون درد و رنج عمده اقتصادی ضرر و زیان است. در این میان اسقف نشین است که با استفاده از ذخایر مالی برای پرداخت حقوق کشیش و دیگر کارکنان و جلوگیری از اخراج.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

او گفت که به احتمال زیاد هزینه بیش از $100,000 پس از کبک COVID-19 محدودیت برداشته می شوند.

در حالی که فروشگاه های خارج از مونترال اجازه داده شد به بازگشایی در هفته گذشته شده است وجود دارد هیچ نشانه ای که خدمات مذهبی قادر خواهد بود به سر در کبک.

"ما لازم نیست که یک توپ کریستال" De Leeuw گفت. "ما می خواهیم به, خوش بینانه, اما آن خواهد بود دشوار است. آن را می شود واقعا دشوار است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب